Skip to content

נופש ורוגע בחוות הבריאות בן עמי

התארחתי בוילה בן עמי חווית אירוח וספא בגליל שוכנת במתחם יוקרתי, ירוק ומוקפד. הספא המפנק והבראסרי המצויינים המקום מציע לזוגות חדר מפנק ואינטימי הכולל עיסוי וארוחת בוקר בבראסרי ושימוש במתקני הספא, בריכה חיצונית, ג'קוזי וסאונה. למשפחות וקבוצות, המקום מציע בנוסף לחדרי אירוח, בריכה פנימית מפנקת וסגורה, מטבח גדול ומאובזר, לובי גדול עם טלוויזיה וכורסאות מפנקות, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: שרה איקו
צילום: שרה איקו

כעיתונאית ובלוגרית, אני מוזמנת מידי פעם לאירועי השקה והצגת עסקים הנוגעים לתחומי הפעילותי המקצועית, וכך קרה שהוזמנתי יחד עם בלוגרים ועיתונאים ליום כיף בחוות הבריאות בן עמי, השוכנת במושב בן עמי הסמוך לנהרייה בגליל המערבי.
יום כיף שאותו יזמו ליאת מגור, השותפה במקום, ורינת בין – מיתוג ושיווק, שהציג בפנינו את חווית האירוח והספא שבמקום.
חוות הבריאות שוכנת בלב מושב מטופח ושקט וממוקמת בלב האזור הכפרי שלו, עובדה שגורמת לבאים בשערי החווה תחושה נעימה, רגועה עם אנרגיה חיובית.

כי ככה זה, כולנו יודעים וחשים כי בין העבודה ומטלות חיינו חייבים לעתים לקחת פסק זמן ולהתנתק, להטעין מצברים, וחוות הבריאות בן עמי היא המקום האידאלי לכך.

למעלה ליאת ורינת למטה הבלוגרים. צילום: שרה איקו
למעלה ליאת ורינת למטה הבלוגרים. צילום: שרה איקו

עם הכניסה נתקלים במתחם טבול בירק ומדשאות במרכזו בריכה גדולה וסביבו כיסאות נוח וערסלים, פינת ישיבה מרווחת שבה ניתן לשבת לארוחה או כוס קפה.
אנחנו פתחנו את יום הכיף בבראסרי שבמקום עם ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, שכללה מאפים, סלטים, ממרחים, לחם שנאפה במקום, לצד שפע של ירקות וגבינות איכותיות. כאן המקום לציין את הצוות במטבח בניהולה של עינב , קונדיטורית המקום, שהיה קשוב לכל בקשה.
ניתן לאכול בתוך חדר האוכל או לחלופין לאכול ברחבה שלצד הבריכה . לטעמי האכילה לצד הבריכה התאימה לנו שבאנו ליהנות מחוויה פסטורלית, עם הרבה טבע ושקט.
בכנות? – אני חשתי לפתע כי כאילו חוברתי למכשיר טעינת מצברים.

נהנים שפע של מטעמים. צילום שרה איקו
נהנים שפע של מטעמים. צילום שרה איקו

ביקשתי מליאת לסייר בוילה הבנויה במקום. מיד הבחנתי בחדרי הכיף, ואלו לטעמי ארבעת החדרים שפונים לבריכה.
הווילה כולה מעוצבת בטוב טעם ומכילה שמונה חדרים. עובדה מעניינת היא שהווילה הזו מודולרית, כלומר על פי צרכי הלקוחות,  ניתן לאחד בין כמה חדרים יחדיו או לפצל אותם. החדרים עצמם לא מאוד גדולים אבל מעוצבים בטוב טעם. בחדרי ה-VIP יש גם מכונת אספרסו ומקרר, ובכל החדרים מיטות זוגיות מזמינות וניתן להוסיף מיטה מתקפלת או לול לצרכי ההוריםץ
לצימרים ניתנו שמות  של אבני חן שלהן סגולות מרפא כמו – אמטיסט, אמרלד ומונסטון.
לדברי הבעלים היכולת המודולרית שבבניית החדרים בווילה, נותנת אפשרות לשכור  מספר חדרים, באירוח משפחתי או קבוצתי.
החדרים כולם נפתחים אל חלל משותף של סלון מרווח, מטבח גדול מצויד היטב, והבונוס הגדול הוא חדר משחקים מדהים המצויד במגוון רחב של משחקים לילדים בכל גיל. כולנו הסכמנו שעם חדר משחקים שכזה את הילדים לא נרגיש.
ואיך לא? – לווילה יש ברכה צמודה מקורה שאפשר לצפות בה מהסלון. לסיכום  עם כל היופי של פנים הווילה גם המרחבים בחוץ מזמינים לשהיית נופש ורגיעה מחוץ לווילה.

סלון מרווח. צילום שרה איקו
סלון מרווח. צילום שרה איקו
מהסלון משקפים לברכה המקורה
מהסלון משקפים לברכה המקורה

 

מטבח מרווח מצויד בכל טוב. צילום :שרה איקו
מטבח מרווח מצויד בכל טוב. צילום :שרה איקו
חדר משחקים. צילום טלי גרופית
חדר משחקים. צילום טלי גרופית

כעת נעבור לג'קוזי – את זה הייתי חייבת לבדוק אישית. הג'קוזי הגדול, שלצד הברכה מזמין ומענג , אומר בפשטות כי נהניתי לשהות בו עם חברותי והיה לנו קשה לוותר עליו ולצאת.  במקום יש גם סאונה יבשה, שאני, מפונקת שכמותי, ותרתי על השימוש בה.
חווית הספא במקום מפנקת מאוד וכוללת מגוון רב של טיפולים קלסיים המותאמים אישית לכל אישה וגבר. אישית נהניתי מאד מטיפול רפלקסולוגיה שקיבלתי מטליה, מסג'יסטית ורפלקסולוגית מקצועית שהייתה ממש קשובה לצרכיי. "תרגיעי", היא אמרה לי "תני לי לטפל בך, את לא רגילה לשחרר", והיא צדקה.
לסיכום אומר לכם כי אני ממליצה להגיע עם חברים או המשפחה  ליהנות מהאירוח המפנק בווילה ובספא או להגיע עם בין זוג לפינוק אוהבים או סתם לרווח מהלחץ למקום מפנק ונעים.
החיים קלים יותר לאחר פינוק מושלם בחוות אירוח וספא בבן עמי, אני כבר מתכננת את הביקור הבא.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

כאן ההפניה לאתר "חווית אירוח וספא בגליל"- באתר תוכלו למצוא מבצעים, מחירים ופרטים נוספים

http://www.b-ami.co.il/ 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן