Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 בנובמבר, 2016

עידן הקרודים, ביה"ס לבישול של מרתה סטיוארט 4, המטבח הבריטי של הסטון, מרתה אופה 3, מאדים, עיצובי יוקרה, תחת שמש הקוטב, רחובות זועמים, החוקר: סיפור פשע בריטי, עליית הברברים, מעכשיו בריא, סיפורי תבלינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:25 עידן הקרודים | Dawn of the Croods, ערוץ הילדים 

תכירו את המשפחה הראשונה אי פעם – הקרודים, שעבורם כל יום הוא הרפתקה פרהיסטורית שצריך לשרוד בהצלחה. הסדרה החדשה מבית נטפליקס ו-דרימוורקס מגוללת את הרפתקאותיהם הראשונות אי פעם של משפחת אנשי המערות הכי מעודכנת ומצחיקה שתכירו.

16:00 ביה"ס לבישול של מרתה סטיוארט 4 | 4 Martha Cooking School, ערוץ האוכל 

גורו הבישול והאפייה מרתה סטיוארט שבה בעונה נוספת המלמדת את יסודות הבישול. הסדרה, המבוססת על רב המכר של סטיוארט 'בית הספר לבישול', מספקת מידע שימושי וטיפים למכביר לאוהבי הבישול באשר הם, לצד כלים פשוטים להבנת שלבי הבישול הבסיסיים ביותר. במהלך פרקי הסדרה תציג סטיוארט סדנאות בישול להכשרת הבשלן החובבן ולציידו במיומנויות החשובות ביותר במטבח.

17:00 המטבח הבריטי של הסטון Heston's Great British Food, ערוץ האוכל 

הגאון הקולינרי הסטון בלומנטל מטביע את חותמו האישי במנות הידועות ביותר של המטבח הבריטי, ביניהן: פיש אנד צ'יפס, ארוחות רוסט ביף, פאי ופודינג. הוא חושף עובדות היסטוריות מעניינות על מקורותיו של כל מאכל: מתי נוצר חטיף השוקולד הראשון? כיצד שימשו הפיש אנד צ'יפס להעלאת המורל בזמן המלחמה? מהו מילוי הפאי מוזר ביותר שהוגש אי פעם? לאחר מכן יתקין בלומנטל גרסאות מופרעות ומלאות השראה למנות הדגל הללו.

18:00 מרתה אופה 3 | 3 Martha Bakes, ערוץ האוכל 

כוהנת הבישול והאירוח מרתה סטיוארט שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפיה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.

21:00 מאדים Mars, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק 

מכל כוכבי הלכת במערכת השמש שלנו, אין מי שהשתלט על הדמיון הקולקטיבי שלנו כמו מאדים. השאיפה לשגר אדם למאדים מעסיקה את מיטב המוחות המדעיים בתחום החלל של ימינו, והנושא חדר גם לתרבות הפופ דרך שוברי הקופות כמו "להציל את מארק וואטני", הבוסס על הספר 'לבד על מאדים' מאת אנדי וייר, בבימויו של רידלי סקוט. כעת המפיקים בריאן גרייזר, רון הווארד ומיכאל רוזנברג, ג'סטין וילקס ודייב אוקונור איחדו כוחות כדי לקחת את הצופים רחוק יותר מאי פעם אל החלל החיצון. הסדרה משודרת בבכורה בערוץ ב–171 מדינות וב–45 שפות. סיפורו של מאדים בהווה ובעתיד, מוגש בפורמט טלוויזיוני חדשני, שמשלב איכות של סרט קולנוע, דרמה מתוסרטת ואפקטים חזותיים בסדרה דוקומנטרית משובחת. ארוע עולמי בן שישה פרקים שמספר את המסע המרגש של האנושות ליישב את מאדים. סיפור מעורר השראה שיסופר מנקודת המבט של משלחת פיקטיבית בשנת 2033.

22:00 עיצובי יוקרה | Finest Interiors, ערוץ החיים הטובים 

לונדון היא מקום משכנם של כמה מנכסי הדיור היקרים בעולם. החללים האלה הם הצהרה של טעם וממון מצד בעליהם העשירים. הסדרה תספקו לנו הצצה אל בתי האליטות ותפגיש אותנו עם המעצבים ואנשי המלאכה האחראים להם.

22:00 תחת שמש הקוטב | Land of The Midnight Sun, ערוץ הטיולים 

הקומיקאי הבריטי אלכסנדר ארמסטרונג יוצא למסע של 13,000 ק"מ בחוג הארקטי. הוא מנסה לגלות איך אנשים שורדים ומשגשגים בתנאי מזג אוויר כל כך קיצוניים. ארמסטרונג יטבול במי האוקיינוס הקפואים, יבקר במלון צף, יתפוס סרטני ענק וינסה את כוחו בהיאבקות איסלנדית.

22:00 רחובות זועמים Mean Streets, ערוץ Yes3 

סרט הפריצה של מרטין סקורסזה, שבו הוא ליטש את סגנונו ושיתף לראשונה פעולה עם רוברט דה נירו. דרמת פשע מסוגננת ומתפרצת, המתרחשת בשוליים הלא זוהרים של חיי הפשע הניו יורקים. הארווי קייטל מגלם צעיר השואף להיחלץ מחיי הפשע ולפתוח מסעדה אבל חברו ההרסני ורומן חדש, משבשים לו את התוכניות. ארה"ב, 1973. משחק אדיר של קייטל ובעיקר של דה נירו, בסרט מסקרן, אלים ובעיקר פורץ דרך. ציון: 

22:00 החוקר: סיפור פשע בריטי The Investigator: A British Crime Story, ערוץ Yes דוקו 

מיני-סדרה בריטית חדשה עוקבת אחר מארק וויליאמס-תומאס, בלש משטרה לשעבר, שצולל לחקירת רצח שהותירה חוקרי משטרה אובדי עצות זה 30 שנה: קרול פקמן, אם ורעייה, נעלמה מעל פני האדמה ביוני 1985. בעלה, ראסל קוזלי, מְרצה מאסר עולם באשמת הריגתה. אלא שמאז נעלמה מביתה שבעיר הנופש בורנמאות' שליד הים בדרום אנגליה – מעולם לא נמצאה גופתה. הגילויים שומטי-הלסתות של וויליאמס-תומאס הנחשפים בארבעת פרקי הסדרה, מצליחים לפוגג את המסתורין סביב היעלמותה של קרול, ומביאים נחמה מסויימת לבני משפחתה ובעיקר לְבִתהּ, שנאבקת במהלך כל השנים הללו כדי לגלות את האמת על מה שאירע לאמהּ. בימוי: יו באלנטין, אדם ווימפני. אנגליה, 2016.

22:30 עליית הברברים | Barbarians Rising, ערוץ ההיסטוריה 

הסדרה חושפת את הסיפור האמיתי מאחורי מאבק בן 700 שנה, שהתנהל בין האימפריה הרומאית לשבטים הברברים – קרב אכזרי וארוך שנים כנגד דיכוי ולמען חירות, שתוצאותיו השפיעו על העולם למשך מאות שנים. עלייתה ונפילתה של האימפריה הרומאית מנקודת מבטם של מנהיגי השבטים הברבריים שהביאו לקריסתה: חניבעל מצביא ומדינאי בן קרתגו, ספרטקוס מנהיג העבדים המפורסם, ארמיניוס ראש שבט הגרמאניים, בודיקה הנסיכה הלוחמת וראש שבט האיקני, אטילה מלך ההונים, אלאריק מנהיג השבטים הגותים, גאיזריק מלך הוונדלים, ויריאטו מנהיג מאבק הלוזיטנים ברומאים ופריטיגרן מנהיג שבט הוויזיגוטים. לצד השחזורים הדרמטיים המרהיבים, הסדרה כוללת גם ראיונות עם היסטוריונים ומומחים ממגוון תחומים, המוסיפים מימד אמינות חשוב לסדרה: החל ממפקד כוחות נאט"ו לשעבר, הגנרל ווסלי קלארק, ועד למנהיג זכויות האזרח הכומר ג'סי ג'קסון, זאת לצד שלל היסטוריונים ומומחים לתקופה. ציון איי.אם.די.בי.: 8.1/10

22:45 מעכשיו בריא | Now Eat This, ערוץ הבריאות 

השף האמריקאי רוקו דיספיריטו מארח משפחות ואנשים עסוקים שלא מצליחים להקפיד על התזונה, ומלמד אותם כיצד להכין אוכל בריא, טעים ומהיר. הוא יסייע, בין היתר, למשפחת קיגן, בה הבת האמצעית אובחנה לאחרונה כחולה בסוכרת מסוג 1, ואב המשפחה, מאט, סובל מעודף משקל; לפרסילה הסובלת מסוכרת ומאנמיה, ולבנה ג'ון בן ה-17 חושש לבריאותה; ולכבאים בתחנת הכבאות של הובוקן, שנוהגים לאכול ארוחות כבדות ולא בריאות.

23:00 סיפורי תבלינים | Anjum's Spice Stories, ערוץ האוכל

השפית הבריטית אנג'ום אנאנד יוצאת למסע קולינרי בויקטוריה שבאוסטרליה. אנאנד תציג את גרסתה המודרנית הייחודית למאכליו המסורתיים של המטבח ההודי, תוך שימוש במיטב התוצרת המקומית שיש לאוסטרליה להציע.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן