Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 15 בנובמבר, 2016

חזיר בארץ הקודש, משפחה מפלסטלינה, חיות הבר של סינגפור, המתנקשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 חזיר בארץ הקודש | Praise the Lard, ערוץ 1 

סיפורה של תעשיית בשר החזיר בארץ הסעיר את ממשלות ישראל לדורותיהן, הוביל למאבקים אלימים, לעוינות ומתחים בין עדתיים ועמד במרכז סוגיות של חירות וזהות. איך הפך החזיר לטאבו הגדול ביותר בדת היהודית, ואיך הפך לחלק מסמלי  הזהות בישראל החילונית? חזיר בארץ הקודש הוא סרט על ניסיונה של  התנועה הציונית לברוא יהודי חדש במולדת חדשה, יהודי שאינו כבול לאיסורים של דת ואמונה, ועל יכולתה של  זהות זו לשרוד מול מסורת בת אלפי שנים. במאי: חן שלח. 60 דקות, ישראל, 2016

21:00 משפחה מפלסטלינה Plasticine Family, ערוץ Yes דוקו 

לוויה אחת של סבתא בישראל, שתי חתונות של ההורים – אחת בסן פרנסיסקו והשנייה בבוסטון, והמון טיסות בין ארה"ב לישראל. הסרט מתעד שנה סוערת במיוחד במהלכה נפגשה היוצרת עם בני משפחתה הגרעינית אשר מפוזרים להם ביבשות שונות. זהו פרויקט דוקומנטרי המשלב מחשבות ותחושות פנימיות דרך שימוש בבובות ואנימציית Stop Motion. תסריט, בימוי והפקה: מוריה בן אבות | אוניברסיטת תל-אביב. 54 דקות, ישראל, 2016.

22:00 חיות הבר של סינגפור Wild City Singapore, ערוץ הטיולים 

סר דיוויד אטנבורו מקריין את סדרת הדוקו הייחודית הזו, העוקבת אחרי חיות הבר השונות בשמורות הטבע של סינגפור והשתלבותן בחיים העירוניים על האי. בעלי החיים הימיים בעולם התת ימי המקיף את איי הארכיפלג של סינגפור, לצד מגוון חיות יבשה, כגון: קופי מקוק סרטניים, תרנגולות בר, פנגולינים, חזירי בר ועוד.

22:00 המתנקשת | The Assassin, ערוץ Yes3 

הסרט זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל קאן. במשאל המבקרים שערך מגזין Sight & Sound הוא נבחר כסרט הטוב ביותר של שנת 2015. דרמת אקשן מרהיבה. בתו של גנרל נחטפת על ידי נזירה שמכניסה אותה אל עולם אמנויות הלחימה והופכת אותה למתנקשת מובחרת. לאחר 13 שנים, היא נשלחת בחזרה אל המקום בו גדלה לחסל מצביא רב עוצמה. שחקנים: צ'ן צ'אנג, קיו שו, יון זהו. במאי: השיו-השיאן האו. סין, 2015. היופי של הסרט כל כך יפה ומסנוור, שהוא מגיע על חשבון התסריט והסיפור שמסביב. קצת חבל. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן