Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 16 בנובמבר, 2016

ילדים חיילים: שכירי החרב החדשים, בול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 ילדים חיילים: שכירי החרב החדשים The Child Soldiers New Job, ערוץ Hot8 

פרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר ב-Human Rights Film Festival 2016. הסרט הסוקר את צמיחת הצבאות השכירים במאה ה-21 ומתמקד במה שהביא לשכירת חיילים ממדינות עולם שלישי: אלה ששימשו כילדים-חיילים במלחמת האזרחים בסיירה לאון. הסרט חושף כיצד חברות צבאיות פרטיות שוכרות את שירותיהם הזולים של החיילים שהינם ברובם ילדים. חברות פרטיות מעוניינות למקסם את הרווח וכתוצאה מכך מעסיקים חיילים מהחלקים העניים ביותר בעולם. כיצד נראית תעשיית הילדים / חיילים ומה יש להם לומר על השתתפותם בלחימה? דנמרק, 2016.

22:00 בול Bull, ערוץ Yes אקשן 

הסדרה, בכיכובו של כוכב "NCIS" – מייקל וות'רלי, היא דרמה בהשראת סיפור הקריירה המוקדמת של ד"ר פיל מקגרו ("ד"ר פיל"), מייסד אחת מפירמות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים. ד"ר בול הוא מפעיל הבובות האולטימטיבי, מבריק, חצוף ומקסים. הוא משלב פסיכולוגיה, יכולות אינטואיטיביות גבוהות ומערכות נתונים מתקדמות כדי להבין מה גורם למושבעים, לעורכי הדין, לעדים ולנאשמים, לפעול. בול מעסיק צוות מעורר קינאה של מומחים, שתפקידם לעצב נתיב הצלחה במשפט, עד לאחרון הפרטים. הצוות מורכב מגיסו לשעבר, עורך הדין הממולח ומהיר התפיסה בני קולון (פרדי רודריגז, "עמוק באדמה"), שמשמש סניגור במשפטי הדמה שהחברה עורכת, מריסה מורגן, מומחית לקשר שבין השפה למוח, חדה כתער מהמחלקה לבטחון המדינה, דני ג'יימס, חוקרת משטרתית בעברה, כייבל מקרורי, האקרית צעירה ומתנשאת שאחראית לאיסוף מודיעין וצ'אנק פאלמר, סטייליסט שאחראי על המראה החיצוני של הנאשמים והתאמתם לסיטואציית בית המשפט. במשפטים בסיכון גבוה, יכולתו של בול לשלב תובנות מדהימות על הטבע האנושי, שלושה תארי דוקטור ואת הצוות הטוב ביותר, מספקת אסטרטגיות מנצחות שיוצרות יתרון ענק במערכת המשפטית, עבור לקוחותיו. ציון איי.אם.די.בי.: 6.6/10, עגבניות רקובות: 24%/100%, מטה-קריטיק: 40/100


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן