Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 17 בנובמבר, 2016

פרש בודד, בלתי שבירים, חיים על החרב 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 פרש בודד | The Dark Horse, ערוץ Yes1 

זוכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל רוטרדם ובפרס סרט השנה בניו זילנד. דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. סיפורו המרגש ומעורר השראה של אלוף השחמט, ג'נסיס פוטיני, הסובל מהפרעה דו-קוטבית. הוא מחליט לגור בגן הציבורי ובמעט כסף שיש לו הוא רוכש כלי שחמט לילדים חסרי אמצעים, החיים במעון, ומחליט ללמד אותם את כללי המשחק, ולהכין אותם תוך זמן קצר וכנגד כל הסיכויים, לאליפות השחמט הלאומית. שחקנים: קליף קרטיס ("קולומביאנה"), ג'יימס רולסטון ("בוי"). במאי: ג'יימס נאפייר רוברטסון. ניו זילנד, 2015. משחק יוצא מן הכלל של קרטיס, בתסריט בלתי צפוי ומאוד מרגש. ציון: 

22:15 בלתי שבירים | The Unbreakables, ערוץ Hot8 

קבוצה של נכים המכורים לספורט מחליטים לדחוף את עצמם עד קצה גבול היכולת תוך שהם מוכיחים כי החיים לא צריכים להיות מוגבלים כשאתה בכיסא גלגלים. קפיצות בנג'י, צלילה וסקי מים עלולים להיות אתגר לא פשוט עבור חלק מבני האדם. הנכים המשתתפים בסרט זה הם לא חלק מהם. יותר ויותר אנשים מחליטים לקחת חלק בספורט אקסטרים ולא נותנים למגבלות שלהם להגביל אותם. הסרט עוקב אחר מספר דמויות בניהן מנהיג הקבוצה שאיבד את השימוש בכל גפיו כתוצאה מתאונת דרכים. בריטניה, 2016.

23:15 חיים על החרב 3 Forged in Fire 3, ערוץ ההיסטוריה 

תחרות מרתקת, המפגישה מדי פרק ארבעה מיוצרי כלי הנשק הטובים ביותר בארה"ב, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים בתולדות המין האנושי. הזוכה מבין ארבעת המתחרים, יקבל פרס של 10,000 דולרים ויוכתר כאלוף חיים על החרב. בין כלי הנשק העתיקים אותם יצטרכו החרשים המוכשרים להכין בעונה החדשה: חרב הפרפר הסינית, שנפוצה מאד באמנויות לחימה במזרח הרחוק, הפלקאטה – חרב שמקורו בחצי האי האיברי ונעשה בו שימוש על ידי צבא קרתגו במלחמתו נגד צבא הרומאי, הקורה – חרב לחימה נפאלית מהמאה ה-18, והקסיפוס – חרב מפלדה, אשר הייתה נפוצה ביוון העתיקה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן