Skip to content

הקרב על הכיס והשמיים – טייסי אל על פתחו בשביתה איטלקית

אל על דחתה טיסות שיועדו להתבצע הערב והלילה - למחר. ההנהלה הביאה סטנוגרמה של פניות לטייסים ותשובותיהם, מולם עונים הטייסים: ההנהלה משקרת. אנחנו יכולים להצביע לכל טיסה על טייס פנוי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסכסוך בין טייסי חברת אל על להנהלה, צובר תאוצה. הערב (שלישי) הודיעה החברה לציבור הנוסעים שאל על מבקשת לעדכן את הציבור כי בשל עיצומי הטייסים וחוסר ההיענות שלהם לאייש טיסות טיסה 317 ללונדון יצאה בשעתיים איחור במטוס ארקיע וטיסה 001 לניו יורק הערב נדחתה למחר בבוקר. טיסה 081 לבנגקוק נדחתה מהיום בערב למחר בבוקר וטיסה 027 לניו יורק נדחתה מהערב למחר בצהרים ותצא במטוס חכור.
להמחשת טענת החברה כי מדובר בשביתת האטה של הטייסים נמסר למגפון סטנוגרמה של רשימת הפניות מהחברה והתשובות שהתקבלו מהקברניטים (קב') אליהם פנו היום:

תמונת יח"צ
תמונת יח"צ

בנוגע לטיסה 027 לניו יורק שנדחתה מהלילה למחר בצהרים, נערכו פניות ל 9 קברניטים:
קב׳ 1: לא ענה

קב׳ 2: פתח מחלה ב 18:14

קב׳ 3: תחילה לא ענה, לאחר מכן סירב

קב׳ 4: לא ענה

קב׳ 5: מוכן לטוס רק אם חוזר כטייס לא פעיל

קב׳ 6: לא עונה

קב׳ 7: לא עונה

קב׳ 8: לא עונה

קב׳ 9: מוכן לטוס רק אם חוזר כטייס לא פעיל

וכך גם לגבי טיסה 317 ללונדון:

קצין ראשון 1: היה אמור להפעיל את הטיסה, פתח ב 19:22 מחלה

קצין ראשון 2: הודיע שיכול לטוס ב 19:00 ולאחר מכן לא ענה.

קצין ראשון 3: סירב

קצין ראשון 4: לא ענה לאחר מכן סירב

קצין ראשון 5: לא ענה

עוד 6 קצינים ראשונים לא ענו ו 3 נוספים סירבו

"אנו שבים ומודיעים כי נציגות טייסי החברה ממשיכים לפגוע בחברה, מתנצלים בפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה", נמסר מהנהלת אל על.

וועד טייסי אל על דחה מכל וכל את האשמות ההנהלה ומסר בתגובה: להאשמות החברה: מוועד טייסי אל על נמסר כי הנהלת אל על בהוראה מפורשת של הדירקטוריון והמנכ"ל פוגעת באופן חסר תקדים בנוסעי החברה בלי למצמץ לרגע. כל הטיסות המצוינות יכלו לצאת בזמן מאחר וישנם טייסים שמוכנים לקיים את הטיסות. הנהלת החברה ממשיכה בשקרים במקום לנהל כפי שצריך. אנו יכולים בכל רגע נתון להצביע על טייס פנוי."

1 Comment

  1. גורן
    17 בנובמבר 2016 @ 20:10

    האחרונים שצרכים לשבות אלה הטייסים המרוחים משכורות מכבדות הם כורתים את הענף כי כיום השמים הפתוחים ויש מספיק חברות תעופה וגם זולות הרי הציבור לא טיפש הוא עובר לחברה אחרת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן