Skip to content

מעל 25,000 משתתפים במירוץ הלילה של תל-אביב

עשרות אלפים נהנו מריצת לילה אנרגטית ברחבי העיר ללא הפסקה במסלול אורבני של 10 ק"מ שעבר ברחובותיה הראשיים של העיר (אבן גבירול, דיזנגוף, יהודה המכבי ועוד). מקצה מיוחד הוקדש לעמותת עלם לנוער בסיכון.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מעל 25 אלף משתתפים (צילום: דן בר-דוב)

מספר שיא של כ-25,000 רצים ורצות לקחו הערב חלק בחגיגות העשור של אירוע הספורט האורבני Night Run Tel Aviv,  ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו ובהפקתה של חברת "כפיים אקטיב". מרוץ הלילה חגג השנה עשור במתכונת נוצצת ומרהיבה במיוחד, בשילוב אלמנטים של תאורה זוהרת ייחודית, וכן במות מוזיקה ו-DJ's שהלהיבו את הרצים והמעודדים. האירוע נחתם בהפנינג ענק בספורטק, פארק גני יהושע.

על קו הזינוק (צילום: דן בר-דוב)
יוצאים לדרך (צילום: דן בר-דוב)

מקצה המירוץ הראשון הוזנק על ידי מר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, בשעה 20:45 ולאחריו הוזנקו שלושה מקצים נוספים, במטרה לאפשר לרצים מרחב ריצה ויכולת הנאה מקסימאלית מהאירוע. בהתאם לאווירת מרוץ הלילה, מסלול המרוץ באורך עשרה ק"מ עבר השנה ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים והתוססים של העיר תל אביב, וביניהם: אבן גבירול, דיזנגוף, הבימה, יהודה המכבי ועוד.

המקצה השלישי במירוץ הלילה הוקדש השנה לעמותת עלם לנוער בסיכון, אשר פוגשת מדי שנה כ- 20,000 בני נוער וצעירים במצבי סיכון שונים ומסייעת להם בסלילת הדרך להשתלבותם המחודשת בקהילה. כמו כן, במסגרת חודש המודעות למחלת הסוכרת, חולקו לרצים ולמעודדים עשרות אלפי צמידים כחולים זוהרים ביוזמת א.י.ל – אגודה ישראלית לסוכרת, האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל ועמותת "מהיום-הפורום הישראלי לאורח חיים בריא".

קו הסיום (צילום: דן בר-דוב)
שמחת הסיום (צילום: דן בר-דוב)
נחשול רצים ברחובות העיר (צילום: דן בר-דוב)

מר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "תל-אביב-יפו היא עיר שאוהבת, מכבדת ומטפחת ספורט תחרותי ועממי. מרוץ הלילה של תל-אביב-יפו הפך למסורת ארוכת שנים ומציין השנה עשור. זו התרגשות גדולה לראות את אלפי הרצים מקרב תושבי העיר ואורחיה, נהנים מריצה חווייתית במרחב האורבני, במסלול העובר ברחובותיה הראשיים של העיר, לצד מוסדות התרבות ומוקדי הבילוי. לילה אחד שבו כל העיר חוגגת יחד – הספורטאים המקצוענים לצד החובבים, הרצים לצד הבליינים ומיצגי האור שמאירים את הלילה. מרוץ הלילה הוא הזדמנות פז לעשות ספורט ולבלות יחד"."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן