Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 23 בנובמבר, 2016

העולם המופלא של גאמבול 5, סיפורי בדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 העולם המופלא של גאמבול 5 The Amazing World of Gumball 5, ערוץ הילדים 

צמד האחים, גאמבול ודארווין, חוזרים לעונה חדשה. ההרפתקאות המטורפות של זוג האחים טובי הלב וחסרי הגבולות, שמוכיחים בכל פרק מחדש שהדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות.

21:00 סיפורי בדים, ערוץ Yes דוקו 

סידרת התעודה מביאה הצצה ייחודית אל הנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית, וחושפת את הפער שבין הזוהר של עולם האופנה המקומי לבין המציאות הלא פשוטה – הכלכלית והפוליטית – בה הוא מתנהל. במשך השנתיים האחרונות, עקבה הבמאית עידית אברהמי ("העיתונאים") אחר מספר מעצבים בולטים וכן אחר מפיק האופנה מוטי רייפ בהכנות לקראת שבוע האופנה הישראלי. תמונה מורכבת ומפתיעה על חייהם ועבודתם של מעצבי אופנה ישראלים בולטים, כמו המעצבת והתעשיינית דורין פרקנפורט, המעצבות הוותיקות טובהל'ה ובִתהּ נעמה חסין והמעצבים הצעירים והמבטיחים לארה רוסנובסקי והֵד מיינר. 6 פרקים בני 35 דקות, ישראל, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן