Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 26 בנובמבר, 2016

זוטרופוליס, איש משפחה 15, 45 שנים, האיש שנולד מחדש, החוק של מוטלי, מלחמה בע"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 זוטרופוליס Zootropolis, ערוץ Yes5 + בשעה 10:30 בערוץ Hot גולד 

אולפני דיסני חוזרים עם להיט שכבש את העולם. בעיר זוטרופליס מתגוררות חיות רבות – שם לא חשוב אם אתה פיל גדול או עכבר קטן, כי כל החיות גרות יחדיו. כשהשוטרת ג'ודי הופס מגיעה לעיר, היא מגלה שזו לא משימה פשוטה להיות הארנבת הראשונה בשירות המשטרה העירונית. כשהיא מוקפת בחיות גדולות וקשוחות, ג'ודי נחושה להוכיח את עצמה וקופצת על ההזדמנות לפצח תעלומה שמשגעת את העיר, גם אם זה אומר שעליה להתחבר לשועל חלקלק. מדובבים לעברית: עינת אזולאי, ערן מור, אלון נוימן, כנרת לימוני. מדובבים לאנגלית: ג'יניפר גודווין, ג'ייסון בייטמן, אידריס אלבה, ג'יי. קיי. סימונס. במאים: ביירון הווארד, ריץ' מור. ארה"ב, 2016. "זוטרופוליס" מצטייר בכל כך הרבה דמויות יפות ומקסימות תוך אווירה קצבית ומהנה, שבוודאי ייכנס לפנתיאון הקלאסיקות של דיסני. ציון: 

14:30 השקר הטוב | The Good Lie, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 14 באוגוסט, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

17:25 איש משפחה 15 | Family Guy 15, ערוץ Yes קומדי 

קומדיית האנימציה חוזרת בעונה חדשה ובמהלכה פיטר יהפוך לנהג אוּבר, קווגמאייר יגלה את טינדר וגם יהפוך לג'יגולו, כריס יתגלה ככוכב בייסבול מצליח אבל פיטר וחבריו יהמרו נגדו, פיטר ולואיס יחליטו לא לחסן את סטואי ויצטרפו לתנועה נגד חיסונים, בריאן וסטואי יקימו להקה ויפתחו מסעדה עם פרנק סינטרה ג'וניור ויפסידו כסף, כריס יעבוד כעוזרו האישי של קווגמאייר, וגם תוכנית מאחורי הקלעים בהנחייתו של ג'יימס וודס, ותפקיד אורח קטן לכלב ויני (בדיבובו של טוני סירקו מ"הסופרנוס") הלא הוא הכלב שהחליף את בריאן לזמן קצר בעונה ה-12.

22:00 ן45 שנים | i45 Years, ערוץ Yes3 

שרלוט רמפלינג הייתה מועמדת לשחקנית הראשית באוסקר 2016 עבור תפקיד זה. דרמה עדינה. בעקבות חדשות קשות הקשורות לאירועים מן העבר, בני זוג מבוגרים ואמידים שעומדים לחגוג 45 שנות נישואים מוצאים את עצמם חושבים מחדש על חייהם ועל הקשר ביניהם. במאי: אנדרו היי. אנגליה, 2015. סרט מעורר מחשבה הנע באיטיות, תוך משחק נהדר של רמפלינג. ציון: 
 
22:00 האיש שנולד מחדש | The Revenant, ערוץ Yes1 

אקשן היסטורי מרהיב, זוכה שלושה פרסי אוסקר בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו (שזכה בפרס על תפקידו). סיפורו המדהים והאמיתי של צייד שנפצע וננטש על ידי חבריו, המנווט את עצמו בסביבה עוינת ואכזרית במסע חסר פשרות לנקמה. במאי: אלחנדרו גונסלס איניאריטו ("בירדמן"). ארה"ב, 2015. אפוס עלילתי מרגש, יפהפה ויזואלית ומשחק מצוין של דיקפריו. ציון: 
 
22:00 החוק של מוטלי Motley's Law, ערוץ Hot8 

פרס השופטים ב-DOC NYC 2015. הסרט עוקב אחרי סיפורה יוצא הדופן של עורכת הדין האמריקנית-אפריקנית, קימברלי מוטלי, מלכת יופי לשעבר, הפועלת באפגניסטן במטרה לשנות את מערכת המשפט שלה. מוטלי בת ה-38 עזבה את בעלה ושלושת ילדיה בארה"ב במטרה לעבוד כסנגורית בקאבול, אפגניסטן. היא עורכת הדין הזרה היחידה המורשת לעבוד בבית המשפט, כמו גם האישה היחידה העושה זאת. במקביל למאבקיה בבתי המשפט, היא מתמודדת עם מאבקים לא פשוטים בתוך חיי משפחתה בעודה מנסה למצוא את האיזון הנכון שבין הבית לעבודה. ארה"ב, 2015.

22:00 מלחמה בע"מ | War, Inc.i, ערוץ לייפטיים 

ברנד האוזר הוא מתנקש אמריקני הנשלח מטעם הממשל בוושינגטון לחסל את מנהיג המחתרת במדינת טורקיסטן, הנמצאת תחת כיבוש אמריקני. כדי לבצע את המשימה, מתחזה האוזר לשוליה של כוכבת פופ אסיאתית מצליחה ובמקביל נופל בקסמה של עיתונאית אמריקאית וסקסית, המתנגדת לכיבוש. שחקנים: ג'ון קיוזאק, מריסה טומיי. בימוי: ג'ושוע ספטל. ארה"ב, 2008. בזבוז של שחקנים טובים על תסריט מבולגן ועלילה מגוכחת. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן