Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 27 בנובמבר, 2016

פלסטין.נט, מזימות בינלאומיות, חוליגנית, The Fall 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 פלסטין.נט | Palestine.net, ערוץ Hot8 

הדור החדש של הצעירים הפלסטינים חי ברשתות החברתיות ומשתמש בהן כדי להפיץ את רעיונותיו. מאות אלפי פלסטינים כותבים כל יום פוסטים בפייסבוק, חלקם נלחמים נגד הכיבוש וחלקם מדברים על השלום. אבל כשהמציאות האלימה מתגברת, הקיצוניות והטירוף משתלטים על הרשת החברתית. מנאל, עיסא, אחמד ומוסא הם בני דור Y הפלסטינים. הם מחוברים לפייסבוק ומאמינים כי בעזרתו יוכלו להשפיע ולשנות את מציאות חייהם. מלחמת צוק איתן משפיעה על כולם וגל הפיגועים שלאחר מכן, המייצר אלימות קיצונית ברשת החברתית, מפתיע גם אותם. בימוי: ענת תל מנדלוביץ'. ישראל, 2016.

22:00 מזימות בינלאומיות North By Northwest, ערוץ Yes3 

מותחן הריגול הקומי שביים אלפרד היצ'קוק. הסרט נחשב לאחד מן הסרטים הטובים בכל הזמנים. איש פרסום אשר נעשה מעורב בעל כורחו בפרשת ריגול מסועפת, ונאלץ להימלט על חייו, כולל לחמוק ממטוס ריסוס המסנה לחסלו, באחת מהסצנות המפורסמות בתולדות הקולנוע. שחקנים: קארי גרנט, אווה מארי סיינט, ג'יימס מייסון, מרטין לנדאו. ארה"ב, 1959. סרט מרתק, מותח, משעשע, יפהפה ויזואלית ומהווה מקור לאינספור חיקויים. ציון: 

22:00 חוליגנית Hooligan Sparrow, ערוץ Yes דוקו 

כשהקולנוענית הצעירה נאנפו ואנג עוקבת אחר האקטיביסטית יֶה היאן (המוכרת בכינויה Hooligan Sparrow) ותומכיה, שיוצאים לדרום סין כדי להפגין נגד מנהל בית ספר יסודי שתקף מינית שש מתלמידותיו – הסכנה נעשית מוחשית. האקטיביסטים מסומנים כאויבי המדינה, נתונים למעקב מתמיד, ומתמודדים עם חקירות, הטרדות ומאסר. אך ספרואו, פעילה פוליטית שהתפרסמה כשיצאה להיאבק על זכויות נשים בתעשיית המין הסינית, ממשיכה לפעול בנחישות, בסיוע הרשת החברתית. ואנג סופגת איומים גם היא, ומצלמותיה אף ניזוקות, אך היא ממשיכה לצלם בשלל אמצעי גרילה, מבריחה את התיעוד מחוץ לסין ועורכת את חומרי המסע האמיץ לכדי סרט תיעודי מרתק ומטריד עד מאוד. 84 דקות, ארה"ב / סין, 2016.

22:00 The Fall 3, ערוץ Yes Oh 

עונתה האחרונה של דרמת המתח מבית ה-BBC. ספוילר – בפתחה נגלה מה עלה בגורלו של הרוצח הסדרתי הפסיכופט פול ספקטור (ג'יימי דורנן, "חמישים גוונים של אפור") ומה קרה לחוקרת המשטרתית הבכירה סטלה גיבסון (ג'יליאן אנדרסון, "תיקים באפלה"), לאחר שספקטור נורה ודימם עצמו למוות בידיה של סטלה, בסיום העונה השנייה. העונה השלישית חוזרת ישירות אל אותה סצינה, כשפול מפונה לבית החולים יחד עם גיבסון, שנאלצת לענות בפני חבריה על השאלה מדוע נלחמה על חייו של ספקטור, רוצח ואנס, בנחישות כזו. גם רוז סטאג, הקורבן האחרון של ספקטור, ששרדה שהות של מספר ימים בתא המטען של מכוניתה, מובהלת לבית החולים. ומה תספר אשתו של פול לילדיו על פציעתו, ואיך יגיבו? והאם סטלה תוכל להמשיך לעמוד בראש החקירה לאחר שהחשוד העיקרי הפך לקורבן ירי במשמרתה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן