Skip to content

תחום החתונות בארץ בוער והאוכל באולמות לא משתפר…

בחודש האחרון אני ובת זוגתי התחלנו לחפש אולמות אירועים לחתונה המיוחלת שלי (ושלה עוד יותר), אך כל אולם שאני מגיע אליו האוכל פשוט לא ברמה. לאחר חיפושים ארוכים החלטתי לפנות לקייטרינג בשרי (אוהב בשר מושבע). השגתי לכם גם מתכון לאסדו בסוף המאמר. סחרחורת החידושים הבלתי פוסקת המאפיינת את ענף החתונות והאירועים המודרני שלעולם איננו שוקט […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודש האחרון אני ובת זוגתי התחלנו לחפש אולמות אירועים לחתונה המיוחלת שלי (ושלה עוד יותר), אך כל אולם שאני מגיע אליו האוכל פשוט לא ברמה. לאחר חיפושים ארוכים החלטתי לפנות לקייטרינג בשרי (אוהב בשר מושבע). השגתי לכם גם מתכון לאסדו בסוף המאמר.

סחרחורת החידושים הבלתי פוסקת המאפיינת את ענף החתונות והאירועים המודרני שלעולם איננו שוקט על שמריו, אכן, שדרגה ללא היכר את חוויית ההשתתפות באירועים למיניהם, אך, מנגד, גם העלתה באופן דרסטי את רף הצפיות של קהל המוזמנים. אם אתם מתעתדים להרים בקרוב אירוע פרטי או עסקי ואם חשוב לכם להפוך אותו לבלתי נשכח באמת, אתם מוזמנים לכבוש את ליבם של האורחים דרך קיבתם ולהציב דוכן אסאדו שלא ישאיר אף אחד אדיש בקהל (לא לדאוג, יש גם מנות צמחוניות וטבעוניות בתפריט שאני מגיש לקהל האורחים שלי).

קייטרינג אסאדו: טעים להכיר

המניפה הקולינרית האין סופית העומדת בפניכם בבואכם לתכנן את צדו הגסטרונומי של האירוע העתידי שלכם היא עשירה ומגוונת לכל הדעות. עם זאת, אם הנכם מחפשים את האופציה המשדרת יוקרה בלתי מתפשרת וגם מתכתבת היטב עם נטיות החיך של מרבית האורחים, לכו על בשר. ואם כבר בשר, הטרנד הלוהט בשוק האירועים הנוכחי הוא קייטרינג אסאדו, המעמיד את הבשר בלב האירוע ומעניק לו שדרוג מהותי ובלתי נשכח.

אסאדו – היא שיטת צליית בשר דרום אמריקנית באמצעותה נצלים נתחי בשר גדולי ממדים למשך פרק זמן ארוך ומעל אש חיה. המרחק היחסי של הבשר מהאש מוביל להנמכת טמפרטורת הצלייה והתוצר הסופי יהיה רך במיוחד ובעל טעם עשיר שבלתי אפשרי לעמוד בפניו. עולם האירועים, שגייס לשירותיו את שיטת צליית הבשר הייחודית, הופך את הליך צליית הבשר לחלק דומיננטי באירוע, כאשר במיקום בולט מוצב דוכן בשרים מעלה ניחוחות שעליו נצלים נתחי בשר משובחים במשך כשש שעות לנגד עיני האורחים המתקשים לעמוד בפני הניחוחות הכובשים העולים מאזור הדוכן. לאחר בדיקה מקצועית של מומחה אסאדו, מורדים נתחי הבשר הלוהטים ונפרסים להנאת האורחים, כשכל אורח מוזמן לבחור את הנתח החביב עליו ולהתענג על חוויה קניבלית ברמה אחרת. להשלמת החוויה, יוגשו לאורחים לצד הבשר גם שלל סלטים טריים והאווירה בשטח תתלהט עם כל נגיסה נוספת.

כל היתרונות על שיפוד אחד!

כמו בכל אלמנט אחר בעולם האירועים התוסס של ימינו, גם לצד הקולינרי של האירוע מספר פרשנויות, כאשר הפרשנות הבסיסית נוגעת לצלחות האורחים והרבדים המעמיקים יותר קשורים בחוויה, באווירה וברושם הסופי שישרה האירוע על המשתתפים. אז כמובן, קייטרינג אסאדו באירוע יעניק למוזמנים חוויה קולינרית מענגת שיזכרו לאורך זמן. אבל, לא פחות חשוב מכך, דוכן אסאדו לוהט ואטרקטיבי ימשוך את תשומת ליבם של האורחים כאטרקציה יוצאת דופן ויהפוך את ההשתתפות באירוע שלכם לייחודית, מלהיבה ומהנה הרבה יותר.

מעבר לכך, אם אתם מתכננים אירוע אינטימי ותכננתם לבלות אותו בנפנוף בלתי פוסק מאחורי עמדת המנגל, אתם מוזמנים לעשות חושבים ולהעביר את השרביט לידיו של מומחה אסאדו שיותיר אתכם פנויים, טכנית ורגשית, למיצוי מלא של חוויית האירוע. חוגגים? זה הזמן שלכם לבלות עם האורחים, לארח אותם כמו שרק אתם יודעים, להרגיש, להתרגש וליהנות מכל רגע. את הטיפול בבשר השאירו למומחים שיעשו את זה טוב הרבה יותר וישאירו את האורחים פעורי פה (תרתי משמע…)

לאילו אירועים מתאים השימוש בקייטרינג אסאדו?

לא משנה אם אתם מתכננים אירוע גדול ומרשים, אירוע בחצר הבית, אירוע בלב יער או חגיגה על שפת הים, דוכן אסאדו אטרקטיבי וריחני יעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. אז אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים בבית, קייטרינג בשרי לאירועים קטנים מחוץ לבית, קייטרינג לאירוע גדול או קייטרינג לאירוע שטח בלתי נשכח, קייטרינג אסאדו לאירועים יספק לכם מענה טעים, אטרקטיבי, מרגש ולוהט במיוחד.

הולכים על בשר? עשו זאת הכי טוב שאפשר

החלטתם להפוך את האירוע שלכם ללוהט באמצעות דוכן אסאדו? מזל טוב. רק חשוב שתתמקדו בחיפוש ספק שירותים מקצועי אשר יספק לכם מענה ברמה הגבוהה ביותר הן מבחינת רמת איכות הבשר, הן מבחינת רמת המקצועיות של הצלייה בשטח והן מן הפן הטכני-שירותי. אמינות גבוהה, עמידה בזמנים, עמידה מלאה בהתחייבויות מול הלקוח, הגשה אסתטית, אדיבות ואפילו שירות עם חיוך הם חלק בלתי נפרד ממערך התכונות שעליכם לחפש אצל ספק השירותים הנבחר. ככלל, מומלץ ביותר לבקש מספרי טלפון של לקוחות ממליצים ולתשאל אותם בפרוטרוט על אופן התנהלותו של ספק השירות. כמו כן, אם אתם מתכננים אירוע במיקום יוצא דופן, כדאי בהחלט לחפש ספק שירותים שמאחוריו ניסיון בעריכת אירועים דומים.

בתיאבון!

תודה למאסטר מיט המעניקה שירותי קייטרינג אסאדו על העזרה במאמר ועל הטעימות הנפלאות.

וזה המתכון

– לוקחים נתח צלעות פרה במשקל 4 קילו ומעלה.

– מניחים על רשת גבוהה מעל הגריל או תלוי בזווית גבוהה מעל מדורה כדי לשמור על טמפ׳ נמוכה (בשר קשה שצריך להתבשל לאורך זמן).

– מחכים 6-8 שעות עד להכנה מלאה

– כל 15-20 דקות להתיז מים, מלח ושום או לחלופין לטבול רוזמרין בתמיסה של החומרים הללו ולטפוח על הבשר.

– אחרי 8 שעות העצמות אמורות להחליק מהבשר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן