Skip to content

חדש בטלוויזיה – יום חמישי, 01 בדצמבר, 2016

הנעדרת (הנעדר 2), בתים על הים 2+3, מי יאהב אותי עכשיו?, אקדחים בחורות והימורים, שומרי האוצרות 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנעדרת (הנעדר 2)The Missing 2, סלקום TV 

המשך לסדרה "הנעדר" – הפעם עם סיפור עלילה חדש ודמויות חדשות. צעירה בריטית כושלת ומועדת ברחובות עיר מגוריה בגרמניה ומתמוטטת. שמה הוא אליס ובסטר והיא נעדרת מזה 11 שנים. חזרתה של אליס מכה גלי הלם בקרב הקהילה הקטנה. היכן היתה? מי החזיק בה? הוריה של אליס (דיויד מוריסי, "המתים המהלכים"; קיילי היוז, "כיסא פנוי") ומשפחתה נזרקים לתוך המהומה שמאיימת לפרק אותה ואנחנו מתחילים לבחון את העמימות המוסרית והמורכבות הרגשית שמתרחשות כשילד נעדר באמת חוזר הביתה. הסיפור מסופר באותו מבנה עלילתי כמו העונה הראשונה של הסדרה, שקופצת בין העבר להווה, הופכת את חווית הצפייה למרתקת וחזקה, ולוקחת את הצופה למסע עמוס תפניות עלילתיות, בניסיון להבין מה קרה לאליס. בעוד שכל הקאסט והדמויות בסיפור חדשים, מי שמוביל בסיפור הוא ג'וליאן בפטיסט (ת'אקי קיירו) – החוקר הצרפתי שחקר את היעלמותו של אוליבר הוג'ס בעונה הראשונה – אינטליגנט, בטוח בעצמו ומתוסבך כבעבר. חזרתה של אליס פותחת מחדש תיק חקירה קרוב במיוחד לליבו של ג'וליאן, שמחייב אותו לשאול את עצמו שאלות קשות, בעודו מסתבך שנית במרדף אובססיבי אחר נערה נעדרת אחרת מעברו: תיק העלמותה של סופי גירו לפני יותר מ- 12 שנים, מוביל אותו בימינו אנו למסע ברחבי אירופה ועירק, שם נפגוש את החלקים הפגיעים יותר של דמותו, כשיצטרך להתמודד עם עברו, ולהיאבק בשדים שלו, בחיפושיו אחר האמת.

19:00 בתים על הים 2+3 2+3 Homes By The Sea, ערוץ החיים הטובים 

צ'רלי לקסטון שב לפקוד בתי חוף עוצרי נשימה בבריטניה – מדבון ועד האי סקאי, לקסטון יבקר בנכסי חוף מעוררי קנאה. בין הבתים: קוטג' של מבריחים, מגדלור מתפקד המשמש בית למשפחה, וילה ויקטוריאנית משופצת, ארמון זכוכית ובתי באוהאוס משנות ה-30.

21:00 מי יאהב אותי עכשיו? | ?Who's Gonna Love Me Now, ערוץ Hot8 

חביב הקהל בפסטיבל הסרטים הבינלאומי ברלין 2016; חביב הקהל בפסטיבל הסרטים הבינלאומי קרקוב 2016; פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הישראלי באוסטרליה 2016; ציון לשבח בפסטיבל Cine-doc Tbilisi 2016. סיפורו של סער מעוז, הומוסקסואל ונשא HIV הנאלץ להתמודד עם עברו ומשפחתו הדתית לאומית 17 שנה לאחר שעזב את ישראל לטובת לונדון. סער גדל בקיבוץ דתי בעמק בית שאן, בן בכור למשפחה בת תשע נפשות. לאחר שחזר בשאלה 17 שנים לאחר מכן, החיים החופשיים שלו מתערערים כשהוא מגלה שהוא נשא HIV. הוא יוצא למסע רגשי מטלטל בחיפוש אחר בית, אך נתקל בהאשמות, פחדים ודעות קדומות. הסרט מלווה בפסקול סוחף מההופעות של סער כטנור שני במקהלת הגברים הגאה של לונדון, משפחתו האלטרנטיבית, ועוסק בשאלות של הגירה שייכות ומתחים משפחתיים. בימוי והפקה: תומר הימן, ברק הימן. ישראל, 2016.

22:00 אקדחים, בחורות והימורים Guns, Girls and Gambling, ערוץ Hot אקשן 

מותחן פעולה בכיכובם של כריסטיאן סלייטר וגארי אולדמן. חפץ אינדיאני יקר ערך שנגנב בעת משחק פוקר בקזינו, מוביל למרדף מטורף שבו לוקחים חלק בין היתר חקייני אלביס, אינדיאנים, מתנקשת בלונדינית יפה ואנשי חוק מושחתים. בימוי: מייקל וויניק. ארה"ב, 2012. הסרט מפסיד כל בדיחה או פואנטה, בעיקר אלים ומבייש נשים. ציון: 

22:45 שומרי האוצרות 3 | The Librarians 3, ערוץ Yes אקשן 

סדרת המתח וההרפתקאות של רשת TNT בהפקתו של דין דבלין ("היום השלישי", "העוקץ"), חוזרת בעונה שלישית. ספוילר – בעונה החדשה, צפויים לפגוש יותר את דמותו של וויילי שגם כותב ומביים חלק מהפרקים. אל העונה הזו תצטרף ונסה ויליאמס ("עקרות בית נואשות") בתפקיד ג'נרל רוקוול, ראש מחלקת מבצעים סודית של אחת מסוכנויות הממשל בידועה בשם D.O.S.A., שמשימתה לתפוס שליטה על הספרייה ועל כל החפצים הקסומים החבויים בתוכה, תוך שהיא מנסה לעצור את חבורת שומרי האוצרות, בעודם נלחמים באל הכאוס המצרי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן