Skip to content

תקשורת ערבית: ישראל תקפה מחסן ושיירת נשק ליד דמשק

כלי תקשורת בסוריה מדווחים כי ישראל תקפה 2 מטרות - מחסן שיירה בסמוך לדמשק. על פי הפרסומים לא נפגעו בני אדם. אין אישור רשמי לתקיפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיל האוויר הישראלי תקף הלילה (רביעי) מחסן תחמושת ושיירת נשק באזור צאבורה שבפרוורי דמשק. כך מפרסמים כלי תקשורת ערביים בסוריה. על פי הדיווחים עולה כי בוצעו 2 תקיפות בהן נורו 4 טילים. בצה"ל סירבו להתייחס לדיווח ומסרו כי תה"ל אינו מתייחס לדיווחים זרים.

ארכיון
ארכיון

האתר הסורי – פאבליק פרס דיווח כי מטוסים ישראלים בצעו 2 תקיפות בהן נורו 4 טילים. המטרה הראשונה שהותקפה היה מחסן תחמושת בחטיבה 38 של דיוויזיה 4 הסורית , והמטרה השנייה שהותקפה היו שיירה של מספר רכבים שנעו ליד האוטוסטרדה דמשק-ביירות. המקור הדגיש כי לא הותקפו אנשים ספציפיים והמכוניות המותקפות עלו באש וככל הנראה נשאו מטעני תחמושת.
על פי עדויות שנמסרו לגורמי תקשורת אחרים רעש המטוסים ותקיפת המטרות נשמעו היטב ברחבי הבקעאה שבצפון לבנון.
לפי רשתות חברתיות שמזוהות עם משטר אסד דווח כי התקיפה בוצעה בשעה 1:15,  אז נשמעו ארבעה פיצוצים באזור הבירה הסורית שנבעו, מתקיפה ישראלית שבוצעה באמצעות כלי טיס מעל שטח לבנון.
גם רשת אל-ערבייה דיווחה על תקיפה ישראלית שכוונה למוצב של הצבא הסורי בכביש המהיר ביירות-דמשק. באל-ג'זירה ציטטו כלי תקשורת של המשטר הסורי שדיווחו, כביכול, על תקיפה ישראלית נגד מוצב של צבא המשטר באזור הכביש המהיר המחבר בין ביירות לדמשק בפרברי דמשק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן