Skip to content

בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה חשוד בעבירות מין

הבכיר נשלח שלשום למעצר בית לאחר שהוחשד בתקיפה מינית של אמנית. לפני מספר שנים הוא הוחשד בתקיפה מינית של אישה אחרת. ראש הממשלה קדמו לתפקידו למרות תלונת אישה שדיווחה כי הותקפה מינית בידיו, זאת לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה קבע כי אין מניעה שהבכיר ימשיך לכהן בתפקידו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה נחקר לאחרונה במשטרה בחשד לעבירות מין ולעבירות אלימות. אישה טענה כי בעת ששבה מאירוע עם הבכיר הוא שלח לעברה ידיים ואף כלא אותה. הבכיר לשעבר חשוד בביצוע מעשים מגונים ובכליאת שווא. בחקירתו הכחיש את הטענות, ובסיום החקירה נשלח למעצר בית. כך פרסם אמש (רביעי) לראשונה  כתב הפלילים גיא פלג בחדשות ערוץ 2.

הבכיר המקורב לבני הזוג נתניהו (צילום לע"מ)
הבכיר המקורב לבני הזוג נתניהו (צילום לע"מ)

פלג דיווח כי אותה אישה – אמנית במקצועה – נקראה להופיע בכנס שבו השתתף אותו בכיר. היא הופיעה בפני הפורום ואחר כך הציע לה אותו בכיר טרמפ לעיר שבה שניהם מתגוררים. היא נענתה להצעה ואז – כך סיפרה בתלונתה – הנסיעה הפכה לעינוי. לטענתה, אותו בכיר ישב לידה בספסל האחורי, נגע בה ולקח אותה לדירה, שם היו גברים נוספים. על פי הדיווח הוא אילץ אותה, לפי טענתה, להופיע בפני הגברים וניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. התלונה עצמה נחקרת ביחידה הארצית לחקירות הונאה כבר יותר מחודש. שלשום זומן הבכיר לחקירה, נחקר באזהרה ונשלח למעצר בית של חמישה ימים. פרקליטו עו"ד גיל פרידמן מסר לתקשורת: "מדובר בתלונה מופרכת ונבזית, ובסיום הבדיקה יתברר שלא דבק רבב במעשיו".
הבכיר שפרש מלשכת ראש הממשלה לפני כשלוש שנים, הוחשד בעבר על ידי אישה ששלחה מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו ביקשה שלא למנותו לתפקידו הבכיר. האישה התלוננה כי לפני כ- 15 שנה התקיף אותה הבכיר מינית. על פי הדיווח, התנהלה חקירה סמויה במשטרה כנגדו כשהיועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין הוא זה שהורה לפתוח בחקירה.
במהלך החקירה, הכחיש הבכיר את הטענות ואף עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת. אולם במקביל, גם המתלוננת עברה בדיקת פוליגרף ויצאה דוברת אמת.
לאחר מכן, התיק נסגר בעקבות התיישנות כשלדברי היועץ המשפטי, לא הייתה מניעה שהבכיר ימשיך לכהן בתפקיד ראש הסגל של ראש ההמשלה.
יצוין כי הבכיר הוא יהודי חובש כיפה ושומר תורה ומצוות, דור שביעי למשפחת חסידי קרלין. לאחר פרישתו הוא הסביר: "רציתי לפרוש מיד לאחר הבחירות, אך רק בגלל בקשתו של ראש הממשלה דחיתי את הפרישה במספר חודשים, לפרישה אין שום קשר לתלונת האישה, פשוט הרגשתי שמיציתי את עצמי בתפקיד והחלטתי לפרוש."

2 Comments

  1. מיכל שניידר
    1 בדצמבר 2016 @ 9:12

    אם הנל זכאי לטשטוש פניו מדוע מופיע דיוקן ראש הממשלה ל ישראל ????? אם הנל הוא לשעבר איך רוהמ קשור מר עיתונאי נכבד שאינני משוכנעת אם יותר מדי אנשים מכירים? את העיתונאי כמובן . שכחת מר עיתונאי שמזג האוויר הוא באשמת מר נתניהו וגם מקרי הרצח האונס והשרפה הם באשמתו דגם כאבי הגב והשפעת … די רוצה להיות עיתונאי??? נא אהיה ענייני !!!!!

    • אליק מאור
      1 בדצמבר 2016 @ 9:17

      אין מה לומר, נניח ואת צודקת, אני לא מוכר 🙂
      SO WHAT?
      אלא מאי? – הבכיר לשעבר, לא היה ידידי הקרוב ולא ידיד משפחתי. לא אני שכרתי את שירותיו, לא אני מניתי אותו, לא אני המשכתי בידידות ובקבלת שירותיו, גם כשנודע לי עברו המפוקפק בעניין עבירות המין. לא אני, אלא כבוד ראש הממשלה.
      אגב, לעניין כאבי הגב, השפעת ויתר הפגעים – את משוכנעת שראש המשלה אשם בכך? מעניין..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן