Skip to content

חבר הכנסת שנחשד בהטרדות מיניות לכאורה: "מדובר בניסיון מרושע לפגוע בי, זו שפיכות דמים"

השר בנט קרא "לכל מי שחשה פגיעה, תמיד, ומכל אדם בכל תפקיד לגשת ולהתלונן לרשויות החוק". "נפתלי בנט, נקה את הבית שלך. הפעם לא תוכל לחכות שאחרים יעשו עבורך את העבודה", הגיבו חברות הכנסת ממרץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרשת חבר הכנסת שנחשד –  בהמשך לפרשה בה התלוננו נשים על הטרדה מינית כביכול מצדו של חה"כ ממפלגת הבית היהודי, התייחסו היום (חמישי) מקורביו לפרסומים ואמרו: "אנחנו רגילים כבר כי מדי כמה שנים יש המפיצים סיפורים על חבר הכנסת, ובסופו של דבר מסתבר שאין כלום. אין לנו ענין לתת פרס למלעיזים על ידי סיוע בניפוח הדברים, ולכן נסתפק בתגובה זו".
מהבית היהודי נמסר: "עם הגעת הנושא לפתחו, יו״ר התנועה השר בנט שוחח עם הח"כ הנדון שהכחיש את הדברים באופן מוחלט. השר בנט קורא לכל מי שחשה פגיעה, תמיד, ומכל אדם בכל תפקיד לגשת ולהתלונן לרשויות החוק."
חבר הכנסת שנגדו נאספו לכאורה העדויות הכחיש  בעצמו את הדברים וטען כי מדובר ב"ניסיון מרושע" לפגוע בו. "בכל פעם שיש מפקד במפלגה, זה חוזר על עצמו. אני לא יודע על מה מדובר. זה שקר. בחיים לא היה דבר כזה ואין דבר כזה. זו שפיכות דמים שאין כדוגמתה. זה יכול להביא להרס של משפחה כשאין כלום ולא היה כלום".

חבר הכנסת מגיב: זו שפיכות דמים מרושעת
חבר הכנסת מגיב: זו שפיכות דמים מרושעת

חברות הכנסת מיכל רוזין, זהבה גלאון ותמר זנדברג ממרצ פרסמו הודעה משלהן, וכתבו: "נפתלי בנט, נקה את הבית שלך. הפעם לא תוכל לחכות שאחרים יעשו עבורך את העבודה. לאף אדם באשר הוא, בייחוד נבחר ציבור, אין חסינות בפני פגיעה בנשים. כל דקה של שתיקה מעמידה את חברי סיעתך בחזקת חשודים ומשדרת מסר חמור לנפגעות לכאורה מבית המחוקקים ומשר האמון על חינוך ילדינו".
"עליך לערוך בירור מעמיק במפלגתך ולהבטיח לנפגעות את תמיכתך והגנתך. פנה אתה לגורמי האכיפה לפתוח בחקירה. כל דרך אחרת עומדת בחזקת שיתוף פעולה עם הח"כ החשוד" פרסמו השלושה.
תוך כך נודע כי רבנים בציונות הדתית הקימו צוות לבדיקת הנושא, זאת לאחר שלפני כמה שבועות הגיעו אליהם תלונות של נשים נגד חבר הכנסת. רב העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, הרב שמואל אליהו, עומד בראש הצוות והוא גם זה שגיבש אותו.

לפני כשלוש שנים עמד חבר הכנסת בתוך מה שכונה "רעידת אדמה בבית היהודי"
אז נחשפה פרשה לפיה עלה החשד כי חבר הכנסת קנה את קולותיהם של מתפקדי הבית היהודי.
שני 'קבלני קולות' תועדו מספרים כי חבר הכנסת קנה מהם קולות בפריימריז בכסף מזומן. מתברר אפוא כי מי שהבטיח פוליטיקה נקייה משתמש מאחורי גבם של חבריו בחוקרים פרטיים. על פי דיווח בחדשות ערוץ 2, מי שהביא בזמנו את החומר היה חוקר פרטי ששכר מנהיג הבית היהודי, נפתלי בנט.
בתגובה לחשדות נגדו אמר חבר הכנסת שנחשד: "נפתלי בנט לא אחראי לפרסומים נגדי". "ניכרות טביעות אצבע של כאלה שהיו שמחים אם המקום שלי ברשימה יישאר פנוי לאנשים אחרים," הוסיף חבר הכנסת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן