Skip to content

על פרשות ופרשיות וחובשי כיפות

וכמה מילים על ההגדרה המעניינת "בעילה אסורה בהסכמה". האיש שהמציא את ההגדרה הזו חייב לקבל פרס נובל לשימוש יצירתי בשפה כלשהי. לדחוף במשפט אחד "אסורה" ו"בהסכמה" ועוד להוסיף "בעילה" לפניהם. אני משוכנע שגם אבשלום קור קיבל חום מזה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היה לי מאמר מערכת נהדר מוכן, אבל הוא בן 24 שעות ובזמן הזה עלו שני חשודים חדשים באונס והטרזה מינית ואופק בוכריס לא מקבל את (ותסלחו לי על הביטוי) הזרג שמגיע לו. כולם חובשי כיפות, כמובן כי לחובשי כיפה מותר הכל. עשרת הדיברות במקרה הטוב הם רק המלצה.

אללה יוסתור - גרפיטי שמבטא הכל

נפתלי בנט פרשן התנ"ך

בדרך ראיתי את נפתלי בנט מספר לנו על פרשת לך לך ואת ליאור שליין מכסח אותו, וחשבתי: "גם אני כמו שליין חושב שהספר הזה הוא המצאה, אבל גם בהמצאה הזו אני מבין קצת יותר ממר בנט האיש שאמור היה לגדול עליו".

נפתלי, אני לא יודע אם אתה זוכר (בטח שכחת) אבל לאברהם היו שני בנים, לא אחד. לשני (זה ששכחת) קראו ישמעל, ואם אכן החבר הדמיוני של אברהם הבטיח משהו לו ולזרעו הרי, מה לעשות, שהערבים נכללים בהבטחה הזו, אז אתה יכול לצעוק עד מאה שהארץ הזו היא שלנו אבל גם האלוהים שלך התכוון "גם שלנו" ולא "רק שלנו".

מה זה חיל מוכשר?

אבל נחזור לאופק בוכריס, קצין ולא ג'נטלמן, אנס קטן ומעצבן. אנשים אומרים לי שהוא מוכשר. תסלחו לי אבל מה זה בדיוק חיל מוכשר? חיל אמור לציית לפקודות ואם הוא קצין הוא גם להעביר אותן הלאה. לא ממש ביג דיל ולא דורש כשרון רב. אבל כשהוא מפקד ואונס את אחת או יותר מחיילותיו הרי שגם הכשרון הזה לא קיים ולא תשכנעו אותי בסיפורים על מספר הכדורים שהוא ספג. מעבר לאונס שהוא עבירה פלילית חמורה בכל מדינה בעולם, הרי שבוכריס עשה שימוש בכוחו כמפקד וניצל לסיפוקו את דרגתו וזה הופך אותו לבלתי כשיר להיות חיל בטח שלא חיל מוכשר.

עסקת הטיעון המחפירה מתעלמת מהעובדה שאופק בוכריס הוא (ושוב תסלחו לי על הביטוי) חרא של מפקד, חרא של חייל. ומן הראוי היה לתלוש את דרגותיו בפומבי, לשחרר אותו מהצבא עם קלון ולשלול ממנו את הפנסיה, פנסיה אותה הרוויח בין היתר מעצם דרגתו. ושוב אני חוזר לא ממש מעניינים אותי סיפורי הגבורה של בוכריס, אם האיש לא מסוגל לשלוט באיבר מינו.

וכמה מילים על ההגדרה המעניינת "בעילה אסורה בהסכמה". האיש שהמציא את ההגדרה הזו חייב לקבל פרס נובל לשימוש יצירתי בשפה כלשהי. לדחוף במשפט אחד "אסורה" ו"בהסכמה" ועוד להוסיף "בעילה" לפניהם. אני משוכנע שגם אבשלום קור קיבל חום מזה.

מריחים שרוף? 

הדיסאינפורמציה לגבי מספר השריפות והמניעים להם ממשיכה ליצור ברדק. האוצר אומר ככה, מכבי האש אומרים אחרת, המשטרה אומרת בכלל לא. מירי גרב כבר עשתה מזה פרעות תשע"ז והקריאטיביות שבה הסבירה את "אי ההבנה" ראויה לפרס גראוצ'ו מארקס לשטויות. מה שברור הוא שמספר ההצתות בזדון הוא מזערי ביחס לכמות השריפות, למשטרה אין כלום ביד והיא מודה שמשרד האוצר משחק בפוליטיקה ולא בעובדות. אבל את הימין הישראלי זה לא מפחיד, והטענה הפופולארית היום היא שבעצם גם הצתת משפחת דוובשה בדומא לא הוכחה… ככה זה שאתה מוצא את עצמך טמבל, אתה מנסה לשכנע את כולם שזה תכונה טבעית ליהודי וכולנו בעצם כאלו.

ולפני שמסיימים

ושניה לפני שאני סוגר את המאמר הזה אני בודק טוב טוב בכל העיתונים ועם ראש דסק החדשות שלי לודא ששום דבר חדש לא קרה ומגלה שלוועדת השחרורים הוגש דו"ח האומר שיש שיפור בהתנהלות קצב (זה האנס הנשיא, למקרה ששכחתם בגלל ריבוי האנסים). חל שיפור חיובי בגישתו, הוא כמובן עדיין לא התנצל או הודה בעבירות המיוחסות לו, אבל חל שיפור בגישה. מה שמזכיר לי ח"כ לא צעיר מהבית היהודי, וגנב לא קטן שטוען בדיוק כמו קצב, שמכפישים את שמו.

טוב חלאס אני סוגר את המאמר הזה מקסימום נכתוב חדש מחר…

 

 

 

 

8 Comments

  1. רוני
    20 בדצמבר 2016 @ 18:27

    תיקון טעות רוחב המדינה מקלקיליה כביש 6 עד לים זה פחות מ7 קילומטר 6.73 ליתר הדיוק.

  2. גידי
    2 בדצמבר 2016 @ 19:12

    איך קוראים לאלה שהתעצבנו על זה שמאשימים ערבים בהצתות,אבל בטוחים שכל הדתיים חולרות וחולי מין??

    • עמית מנדלזון
      3 בדצמבר 2016 @ 0:57

      נחמד להיות בצד השני אה גידי? אולי תבין כיצד מרגישים שמאלנים, ערבים וסתם אנשים מהשורה שרוצים צדק, יש לי הרגשה שיום אחד דווקא אתה תראה את האור, כל מה שאתה צריך הוא לפקוח את העיניים. אבל ברצינות. להזכירך חובשי הכיפות מתיימרים להיות "מאמינים" ולשמור על מצוות וזה כולל עשרת הדיברות. כשאתה לא מתיימר להיות כלום אין בעיה…אבל כשאתה מתיימר ומתיפייף בקדושתך…

  3. גורן
    2 בדצמבר 2016 @ 11:41

    עמית לא רק חובשי כיפה אונסים מטרדים מינית אם הכתבה שלך היא פוליטית אני מבין אבל יש גם שחקן תאטרון החשוד בגין עבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית יש פעיל זכיות " אדם" עזרא נאווי איש שמאל ב-1997 הורשע בביצוע מעשה סדום,[אונס] , בקטין פלסטיני בן 15 יש גם מרצה מפורסם מאוניברסיטה איש שמאל ידוע שוב
    השימוש בתנ"ך הוא סלקטיבי..כאשר הוא מצדיק את השקפותיך אז אתה מצטט אותו הרי התנך הוא סתם ספר מדוע להשתמש בו אני מכיר הרבה אנשי שמאל שאוהבים לצטט את התנך כאשר מדובר למשל במסתננים אז התנ"ך הוא אורים ותומים אבל כאשר אותו ספר מדבר שארץ ישראל ניתנה לעם ישראל אז הם נזכרים שזה סיפורי בדיות הספר צריך להיות הוגנים לא? בקשר להצתות אין חולק האש הראשונה שפרצה הייתה שריפה בגלל החום אבל חלק די גדול מהשרפות שבאו אחרי זה היו הצתות על רקע לאומני
    בעילה אסורה בהסכמה". אם הייתה בעליה והיא הייתה בהסכמה אז המילה אסורה מיותרת ……… זו שפה של עורכי דין

    • גורן
      2 בדצמבר 2016 @ 11:50

      עמית האם יש לכם תקלה ? אני מנסה לכתוב תגובה ל כתבה של אליק בקשר לחקירת שרה נתניהו ואז מופיע הכיתוב הבא
      Forbidden

      You don't have permission to access /asys/wp-comments-post.php on this server.

      Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

      • עמית מנדלזון
        3 בדצמבר 2016 @ 0:58

        זה קורה לפעמים 403 היא תקלה שנובעת משרת בסיס הנתונים, אני מניח שכבר אין בעיה

    • עמית מנדלזון
      2 בדצמבר 2016 @ 11:52

      גורן משטרת ישראל לא הכריזה על אף אירוע כהצתה על רקע לאומני. !!! אפילו לא אחד

    • רוני
      19 בדצמבר 2016 @ 5:45

      לליצן מנדלשמוק לחובשי כיפה מותר הכל? מה אתה מקשקש?
      שמדובר בחובשי כיפה זה בה לך בול להשקפה הא? כמעט מושלם, למה כמעט?
      אם אלו היו חובשי שטרימל זה היה מתאים אף יותר להשקפה הדגנרתית תסביך אוטואנטישמי המעוות שלך נכון?
      להדביק לציבור חובשי הכיפות את התאוריה כציבור אנטי מוסרי פשיזם יהודי וכו זה לא חדש עכשיו גם אנטי מוסרי מופקר ומתהולל בסקס מה שחסר זה דרגז ורוק אנד רול, טוב שיש למה לשאוף.
      כרגיל השמאל כמו השמאל הופכים את העניין ל קירקס שלם ולעניין פוליטי של שמאל וימין
      על גברת צדק שמעת? אז למה זה צריך להיות רלוונטי אם הוא חובש כיפה טמבל!
      אני מהתחלה האמנתי שהיה פו משהוא מיני בין הצדדים, אבל בעניין האונס הקפדתי על נטרליות 50% 50% בין חפות ואשמה,והעיטורים והדרגות של בוכריס לא הוסיפו לו נקודות חפות או רחמנות ממני!
      הוא חייב לעמוד למשפט כמו אחרון החיילים ואחרון האזרחים ואם הנאשם נימצה אשם בדין, העונש צריך להיות במלא היקף החומרא של החוק!
      בכתב האישום דובר על אונס במתלוננת המרכזית (החיילת) שבמהלך שנה וחצי במספר הזדמנויות היו יחסי מין מלאים בין הצדדים. לגבי המתלוננת השניה (הקצינה)לא דובר על אונס ומדובר על מיקרה בודד שבו הוא חיבק אותה ונשק הוריד את מכנסיו הוא חדל שהיא ביקשה ולקחה את הרגליים ועזבה היא לא טוענת שהוא אנס או ניסה לאנוס.
      "בעילה אסורה בהסכמה" ככותב טולק בק טרחתי להבין את ההגדרה כדי היה שגם אתה ככותב פקקתה מאמר ההיתה טורח להבין!
      את ההגדרה הזו לא המציאו במיוחד לבוכריס והיא לא נדירה במישפטים מסוג זה.
      "בעילה אסורה בהסכמה" כאשר האישה מסכימה ובמהלך כיום יחסי המין נעשה אקט נוסף שלא בהסכמתה.
      הפאן השני הוא בעילה שנעשתה תוך ניצול מרות ביחסי עבודה או בשירות,
      זה כבר משהוא אחר האם הוא הפעיל טרור פסיכולוגי עליה בשביל סקס?
      או זה היה בהסכמתה עובדתית הוא קצין מפקד בכיר של החיילת לדעתי זה לא מוסרי קשר כזה גם אם היא הסכימה. אבל זה לא הופך את זה לאונס!
      בכתיו האשום המתוקן הושמט סעיף האונס זה בוכריס נכנס בלילה עם טיפקס למחוק את הסעיף זה
      נעשה בין הצדדים המישפטיים לאחר שהעניין עבר להליך גישור שהביא לעסקת הטיעון ושתי המתלוננת ופרקליטותיהם הסכימו להסכם ולא התנגדו לעסקת הטיעון של הפרקליטות.
      אבל אתה רוצה להמשיך לצרוח אנס ומוסיף לזה את עניין הכיפה וכך אתה חוסף עוד הפעם את הפרצוף האנטי מוסרי אנטישמי שלך ושל דומך!
      מה זה חיל מוכשר? לפי מה שכתבת הדבר האחרון שאתה יודע מה זה חיל מוכשר איפה למדתה את זה מסרטים מצוירים?
      -הצחקתה אותי "בהמצאה הזו אני מבין קצת יותר ממר בנט האיש שאמור היה לגדול עליו"
      איזה בקיאות בתנ"ך (סליחה בספר הבדוי) איך הכנסתה לאיש החשוך בנט, אתה ממש חתן התנך! שטפתה אותו במוסר"(בטח שכחת) אבל לאברהם היו שני בנים" לא גאון ,לאברהם היו עוד 6 ילדים מקטורה 8 בס"ך בזכות הספר הזה אנחנו כאן (בעצם אתה זרוק שם על תקן פליט?)ואם אתה מדבר על הבטחת הארץ לזרעו בגבולות נהר פרת עד לנהר מצרים ברוך השם (סליחה החבר הדמיוני) לפי מה שידועה לי לערבים יש 22 מדינות (23+מדינה בעזה) בכל המזרח התיכון וצפון אפריקה זה מעבר לגבולות ההבטחה אז מלה שאתה בור בעם הארץ בתורה אתה גם בור בעם הארץ בגאוגרפיה ועל גירוש הגר וישמעאל שמעת טמבל? ההבטחה ניתנה לאברהם לראשונה וחודשה ליצחק, ואז לבנו של יצחק,יעקב.
      22,מדינות או נבך דמי מדינות, לדמי עמים,זה לא מספיק צריך למסור את לב הארץ יהודה ושמרון כדי לבנות עוד מדינת מופת ערבית לעם המומצא פלסטינים.
      ומהיא הארץ הזו ? בסה"ך הכל רצועת מדבר צרה ומצוקמקת בשם ישראל(סליחה פלסטין) ש70% מידבר מכלל שטח הארץ, אני מדבר על 70%מישראל השלמה (%60הנגב+%10יהודה)
      ואז הגאון לעניני צבא יגיד לנו אל חשש יש ביטחון יהיה בסדר ואז אין תאורית מסוג "מה זה חיל מוכשר" דיברנו על רצועת מדבר צרה, רוחב המדינה מקלקיליה כביש 6 עד לים זה פחות מ12 קילומטר..וזו דוגמא אחת מבין רבות.
      גל שריפות בארץ העשן עוד לא התפזר ולחוקר ההצתות מנדלשמוק כואב שיש כאלו שרוצים לבדוק את האפשרות שזה על רקע לאומני,ואני בינהם ממש חסר הגיון כאילו שלא היו דברים מעולם הם רק מדברים על זה וחוגגים אבל אין לערבים רצון להצית הם באולד סקול דקירה פו שחיטה שם קצת מולוטב בשביל הכיף בלוק פו בלוק שם צרור פו ושם ואלה וואקבר מתאבד פו מתאבד שם להגיד שערבים מציתים ממש שגעון פראנויה הגזמנו.
      כמו שבצרפת פגועי דריסה זה תאונות דרכים ופיגועים הם קודם על סיכסוך במקום העבודה או על רקע פלילי, רק לא טרור איסלמי.
      אז מה אתה מקשקש על דיסאינפורמציה בתור יהודון קשה לך אפילו לכחת עמדה נטרלית ולקרוא לכל אילו ש מדברים על לאומני לחקות שהעניין יחקר וידברר כאילו שצריך לצאת נגד היהודים שיצאו עם לפידים לכפרים הערביים לבצע שפטים בסטייל קריסטל נאכט, מה שלא קרה אחרי פגועי תופת הקשים ביותר! באותו הזמן שהכל צבוע בדם ופייח ובאברי אדם מפוזרים חולארות אוטואנטישמים כמוך חיכו לאותם כמה אנשים שיצעקו מוות לערבים כדי להגיד הנה איזה עם של פשיסטים אנחנו מגיעה לנו.
      אתה וליאור שליין כמו שני אינפנטילים בני 16 תת רמה ילדותית תוצר של בית אשכנזי מומר ו ממורמר המשך של כרונולוגית ניוון יהודי מהמאה ה19 והלאה תוצר אונס קבוצתי של מרקס לנין היטלר ושאר כולרות!
      הדבר כמעט נכון היחיד בשטויות שכתבת מעין הודאה
      "ככה זה שאתה מוצא את עצמך טמבל, אתה מנסה לשכנע את כולם שזה תכונה טבעית ליהודי וכולנו בעצם כאלו."
      שמאל רדיקלי בוגדני עם אידיאולוגיות רצח שינאה מה לעשות שבדרך כלל תכונת שמאל רדיקלי = זו תכונה ליהודי האשכנזי ולא רק בישראל… ראבק בכל העולם וקצרה היריעה מלהכיל! פשוט בא לי להקיא טפו טינופת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן