Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 בדצמבר, 2016

או בוי, יו קאי ווטש, גולסטאר מקסיקו, שמוניסטים, צוות הלילה, אינסטינקט בסיסי, מגנוס: ילד הפלא של השחמט, מלחמות הקאפקייקס 8+9, ילדים עשירים ברשת, מרי ברי על בטוח, הנעדרת (הנעדר 2)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 או בוי | Oboy, ערוץ הילדים (למנויי Yes) 

דרמה מוזיקלית לילדים ולנוער. הסדרה עוקבת אחרי עלמה (ג'וי ריגר) שמצטרפת במסווה של גבר ללהקת הבנים המצליחה בישראל – Oboy, במטרה להגשים את חלומה ולהפוך לזמרת. הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי שקרה לפני כעשור ביפן, כשהתקשורת גילתה על זה שאחד הבנים בלהקת הבנים הכי פופולרית ביפן הוא בעצם נערה המתחזה לנער. יוצרי הסדרה הם אורי גרוס, יואב צפיר וטמירה ירדני.

16:00 יו-קאי ווטש | Yo-Kai Watch, ערוץ הילדים

סדרת אקשן. הכירו את נייט אדמס, ילד רגיל שחי בעיר רגילה, ומקבל את שעון היו קאי – שעון שבעזרתו הוא יכול להבחין ברוחות רפאים – היו קאי – ולראות בדיוק איזו תעלולים כל רוח מעוללת. נייט ומשרת היו קאי שלו, וויספר, מנסים לגלות מה מסתתר באמת מאחורי תופעות מוזרות ויוצרים קשרי חברות עם היו קאי אשר באים לעזרתם ועוזרים להם לשמור על הסדר בעיר.

20:15 גולסטאר מקסיקו, ערוץ Hot3 

לאחר שהדהימה את הצופים כשזכתה בגביע בארגנטינה, יוצאת נבחרת גולסטאר לכבוש יעד חדש – מקסיקו. עונה חדשה, מצחיקה ומטורללת במיוחד, בכיכובם של ירון ברלד, ליאור דיין, אנדי רם, סקאזי, אסף אטדגי, ליאון שניידרובסקי, דודו כהן מעפולה והכדורגלן לשעבר עמרי קנדה. לכיסא המאמן ישוב שייע פייגנבוים המאמן האגדי. לצד שייע כמאמן שותף, חוזר כוכב העונה הקודמת, כדורגלן העל והשחקן הזר הטוב ביותר ששיחק בישראל בכל הזמנים – ג'ובאני רוסו.

21:00 שמוניסטים Shmonistim, ערוץ Hot8 

ציון לשבח בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2016. על פי נתוני האו"ם, בשנת 2025 מספר האנשים מעל גיל 80 יהיה פי 10 מהיום, כלומר 135 מיליון במקום רק 13 מיליון היום. איך מרגישים בני השמונים – השמוניסטים? זהו מסעה הכפול של הבמאית בנפתולי זקנתה יחד עם גיבורות הסרט שלה: יוליה וינר בת ה-80 ונעמי פולני ודליה גולומבבנות ה-89. בימוי: לינה צ'פלין. ישראל, 2016.

22:00 צוות הלילה | The Night Crew, ערוץ Hot אקשן 

פעולה. צוות ציידי ראשים נאבק כדי לשרוד את הלילה במוטל מבודד, כשחבורת מבריחי גבול אכזרית מעוניינת באישה סינית ששוהה במחיצתם. שחקנים: לוק גוס, דני טרחו. בימוי: כריסטיאן ססמה. ארה"ב, 2015.

22:00 אינסטינקט בסיסי | Basic Instinct, ערוץ Yes3 

מותחן אירוטי, פילם נואר מודרני, המפגיש בלש משטרה בעיצומה של חקירת רצח עם פאם פאטאל בלונדינית, דו מינית ובוטה, החשודה בעצמה ברצח. הסרט גרר אינספור דיונים וויכוחים וכמות גדולה עוד יותר של מחוות, הפך לאחד הסרטים המצליחים של שנות התשעים והיה מועמד לשני פרסי אוסקר. שחקנים: שרון סטון, מייקל דגלאס, וויין נייט. במאי: פול וורהובן. ארה"ב, 1992. המשחק המצוין של שרון סטון לא מפצה על תסריט כושל ולא אחיד. ציון: 

22:00 מגנוס: ילד הפלא של השחמט | Magnus, ערוץ Yes דוקו 

מגנוס קארלסֶן, המכונֶה מוֹצַרְט של השחמט, הפך לאלוף העולם בשחמט לשנת 2013, כשהוא בן 22 בלבד. שלא כמו שחקני שח רבי-אמנים, יש לו לא רק יכולות מולדות וזיכרון יוצא דופן, אלא שהוא משלב את היכולות הללו עם יצירתיוּת שאין שנייה לה ועם אינטואיציה מצוינת. בעוד ששחקנים מקצועיים נוהגים לאמץ סביבה קשוחה, תובענית ואינטנסיבית על-מנת להשחיז את כישוריהם – הגאונות של מגנוס פורחת דווקא כשהוא מוקף במשפחתו החמה והאוהבת. תוך שימוש בשפע של קטעי ארכיון וסרטים ביתיים, מספר הבמאי בנימין ריא את נסיקתו המטאורית של הגבר הצעיר הזה אל פסגת עולם השח, את סיפור התבגרותו יוצא הדופן של גאון מודרני. 78 דקות, נורבגיה, 2016.

22:00 מלחמות הקאפקייקס Cupcakes Wars 8+9 | 8+9, ערוץ האוכל 

ריאליטי אוכל שבמהלכו יתמודדו זה מול זה ארבעה מאמני הקאפקייקס הטובים בארה"ב בתחרות בת שלושה שלבים, על פרס של 10,000 דולר ועל הזדמנות להציג את יצירתם באירוע יוקרתי. בין השופטים שיתארחו בעונות החדשות: הקומיקאי ווירד אל ינקוביץ', השחקנית פראן דרשר, מבקר הקולנוע לאונרד מאלטין, האחים הנסון ועוד.

22:25 ילדים עשירים ברשת Rich Kids of Instagram, ערוץ החיים הטובים 

חייהם של 14 צעירים בעלי ממון המתעדים כל רגע פנוי ברשתות החברתיות. ילדי הקצפת, בני 15 עד 29, מתניידים במטוסים פרטים ומכוניות ראווה, לובשים בגדי מעצבים ושותים שמפניה כמו מים. לחלקם כסף ישן, אחרים נובורישים וכמה מהם עשו את כל הונם מאינסטגרם, אך כולם, ללא יוצא מן הכלל, חיים כאילו אין מחר.

22:45 מרי ברי על בטוח | Mary Berry's Foolproof Cooking, ערוץ האוכל 

אשפית המתכונים, מרי ברי, היא אחת מאושיות הבישול המוכרות והאהובות ביותר בבריטניה. במהלך הקריירה הארוכה שלה השתתפה ברי בעשרות תכניות טלוויזיה (ביניהן "בייק אוף בריטניה") וכתבה יותר מ-70 ספרי בישול. ברי, המגדירה את סגנון הבישול שלה כמשפחתי, תציג בתכנית זו מתכונים קלאסיים שניתן להכין בקלות.

23:00 הנעדרת (הנעדר 2) The Missing 2, ערוץ Yes Oh 

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בדצמבר, 2016, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן