Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 10 בדצמבר, 2016

הדבורה מאיה, 75 שנה למתקפה על פרל הרבור, פוקס-קצ'ר, נעלמים, ציפור לבנה בסופת שלג, בורדרטאון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 הדבורה מאיה: הסרט | Maya The Bee, ערוץ Yes5 

הדבורה מאיה, קטנה ושובבה, יוצאת למסע הרפתקאות על מנת להשיב את הדבש המלכותי שנגנב. ביחד עם חברה ווילי הם יוצאים למסע ארוך ומלא הרפתקאות לכוורת הצרעות, כדי לגלות מיהו האשם האמיתי. דיבוב עברית: שחר קדוש, לירון לב. במאי: אלכס סטדרמן. 2014. האנימציה מעוצבת יפה, עשירה בצבעים ומהולה היטב באלמנטים קלאסיים של הסוגה. הורים רבים ישמחו להציג בפני ילדיהם סרט עם דמות של ילדה חזקה וכריזמטית. ציון: 

13:00 ן75 שנה למתקפה על פרל הרבור | Pearl Harbor: 75 Years Later, ערוץ ההיסטוריה 

ב-7 בדצמבר, 1941, הפתיעה יפן את ארה"ב במתקפה אווירית קטלנית על נמל פרל הרבור באי הוואי שבאוקיינוס השקט. התעודה המרתקת מגוללת את סיפור מתקפת הפתע היפנית על נמל פרל הרבור, בה נהרגו 2,500 חיילים ואזרחים, ובוחנת את שרשרת האירועים וההחלטות הדרמטיות שהתקבלו מיד לאחר שנשיא ארה"ב, פרנקלין רוזוולט, קיבל את ההודעה הראשונה על כך שנמל פרל הרבור הותקף, והגיעו לשיאו בהחלטת ארה"ב להכריז מלחמה על יפן יממה לאחר מכן, ולהיכנס באופן פעיל למלחמת העולם השניה. בתכנית מתראיינים היסטוריונים, פרשנים צבאיים וניצולי המתקפה, המספרים על ההשפעה המתמשכת של האירוע הדרמטי על ארה"ב עד היום.

13:25 בסתר In Secret, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 06 באפריל, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

16:10 פוקס-קצ'ר Foxcatcher, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 28 באוגוסט, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 נעלמים Pay The Ghost, ערוץ Yes2 

אב שמחפש נואשות אחר בנו שנחטף במהלך מצעד לכבוד ליל כל הקדושים. שנה לאחר החטיפה הוא עולה על קצה חוט שעשוי לקרב אותו לפתרון התעלומה. שחקנים:ניקולס קייג', שרה ויין קליס. במאי: אולי אדל. קנדה, 2015. סרט שמיועד רק למעריצים השרופים ביותר של קייג'. מעבר לזה, אין פה כמעט עלילה או איכות הפקה. ציון: 

22:00 ציפור לבנה בסופת שלג | White Bird In A Blizzard, ערוץ Yes3 

חייה של קט בת ה-17 משתנים לאחר שאמה נעלמת. כיוון שסבלה מיחסה הקר של אמה, היא מגיבה בתחילה באדישות לבשורה, אך ככל שהשנים עוברות והתעלומה אינה נפתרת, מבינה קט עד כמה היעדרותה של האם השפיעה עליה ומתחילה לשחזר את הנסיבות שהובילו לעזיבה. שחקנים: שיילין וודלי, אווה גרין, אנג'לה באסט, כריסטופר מלוני. במאי: גרג ארקאי. ארה"ב / צרפת, 2014. השילוב שבין מותחן לדרמת התבגרות מינית אולי משכנע, אבל לא בשביל כל הצופים ובטח לא עבור חובבי וודלי. ציון: 

22:00 בורדרטאון Bordertown, ערוץ לייפטיים 

לורן, עיתונאית אמריקנית הכותבת בשיקגו סנטינל יוצאת לחווארז, עיר מקסיקנית על הגבול עם ארה"ב, כדי לחקור מקרי רצח קשים של נשים מקסיקניות במפעל מקומי. בעודה מנסה לזכות באמונם של העובדות במפעל היא פועלת על מנת לחשוף מי באמת עומד מאחורי מעשי הזוועה האלו אבל נופלת לסכנה גדולה בעקבות זה. שחקנים: ג'ניפר לופז, אנטוניו בנדרס. בימוי: גרגורי נבה. ארה"ב, 2006.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן