Skip to content

ג'נרל מוטורס קוראת לבדיקת תיבת ההילוכים לבעלי שברולט סוניק,קרוז,קפטיבה ואורלנדו.

חברת GM יוצאת במהלך יזום כלל עולמי לבדיקה ולהרחבת אחריות לתיבת הילוכים לדגם GF6 מדור ראשון (GEN 1) בדגמי שברולט סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו משנות הייצור 2010-2013, לתקופה של חמש שנים או 150,000 ק"מ, מהלך זה יטופל בישראל ע"י חברת UMI נציגת GM ויבואנית שברולט בישראל. כ- 20,000 לקוחות יוזמנו למוסכי חברת UMI
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקוחות החברה אשר ברשותם רכב מדגמי שברולט סוניק,קפטיבה, קרוז ואורלנדו משנת ייצור 2010-2013 ובהם מותקנת תיבת הילוכים מדגם  GF6, וברכבם התקיים אחד מהאירועים הבאים:

•           הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך אחורי או קדמי

•           החלקת הילוך בעת החלפת הילוכים

•           הילוך חמישי נתפס לאחר נסיעה ממושכת

•           נורית שירות דולקת והופעת קוד תקלה P0776

יוזמנו להגיע לאחד ממוסכי השירות המורשים של חברת  UMI לצורך בדיקתו.  לאחר שיאומת ע"י מרכז השירות כי ברכבו מתקיים אחד מהמצבים שתוארו, תתוקן תיבת ההילוכים ברכבו ללא חיוב, ובלבד שהוא עומד בתנאי הרחבת האחריות המפורטים מטה, שנקבעו על-ידי היצרן.

תקופת האחריות המורחבת לתיקון התופעות הנ"ל בתיבת ההילוכים ברכב הנדון, בלא חיוב, היא תקופה של חמש שנים או נסיעה של 150,000 ק"מ, לפי המוקדם ביניהם, וזאת החל ממועד עליית הרכב על הכביש. אבחון ו/או תיקון תקלה שאינה נמנית על התופעות המתוארות לעיל במסמך זה אינו מכוסה במסגרת הרחבת אחריות זו. במעמד זה, מודיעה GM  גם על החזר כספי מלא בגין תיקון או החלפת תיבת הילוכים שביצעו לקוחות החברה בעקבות אחד מהמצבים שתוארו לעיל. זאת לאחר יצירת קשר עם מרכז תקשורת לקוחות של UMI על מנת לבחון זכאות להחזר כספי כנגד הצגת המסמכים הנדרשים (חשבונית מקור, מסמכים מקוריים של פירוט התקלה והתיקון וכיו"ב).

אם ברשות לקוחות UMI רכב מאחד מהדגמים שהוזכרו לעיל אך ברכבו לא מתקיים אחד מהמצבים המפורטים מטה, אין צורך להגיע למרכזי השירות

לצורך כך מעמידה UMI  את  מוקד השירות של החברה לבירור הנושא, בטלפון  03-9534455

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן