Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 16 בדצמבר, 2016

צעד יפה קדימה, 101 כלבים וגנבים, המלבישה, יום הבוחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 צעד יפה קדימה A Fine Step, ערוץ Hot דרמה 

דרמה. כשמאמן סוסים מנוסה נפגע בתאונת רכיבה טראומטית, נערה צעירה נחלצת לעזרתו ומסייעת לו להתגבר על הפציעה. שחקנים: לוק פרי, ג'סטין בלדוני, לאונור וארלה, ארמנד אסנטה. בימוי: ג'ונתן מאיירס. ארה"ב, 2014.

17:00 י101 כלבים וגנבים | i101 Dalmatians, ערוץ Yes5 

צמד כלבים דלמטיים שגוריהם נחטפים יוצאים להזים את מזימותיה של מעצבת האופנה המרשעת, קרואלה דה ויל, המתכננת לתפור מעיל מפרוותיהם של הגורים. שחקנים:גלן קלוז, ג'ף דניאלס, ג'ואלי ריצ'רדסון. במאי: סטיבן הרק. 1996. הסרט אמור היה להיות מבדר, אך יצא מבולבל, לא אחיד והומור חלקי. ציון: 

21:30 המלבישה The Dressmaker, ערוץ Yes1 

דרמה זוכת ארבעה פרסי האקדמיה האוסטרלית. אשת העולם הגדול שבה לעיר הולדתה הכפרית באוסטרליה, כדי להתפייס עם אמה, לאחר שעבדה שנים כמלבישה בחברות מצליחות ברחבי בירות האופנה. בעזרת מכונת התפירה שלה, היא מצליחה לשנות את נשות הכפר ולנקום באלו שפגעו בה בעבר. שחקנים: קייט ווינסלט, ליאם המסוורת'("משחקי הרעב"). במאית: ג'וסלין מורהאוס. אוסטרליה, 2015. משחק מצוין של ווינסלט, אבל התסריט מבולגן, ולעיתים קשה להבין את מטרתו. ציון: 

22:00 יום הבוחר | Draft Day, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 באוגוסט, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן