Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 20 בדצמבר, 2016

גורד שחקים, הטוב הרע והמת, אמצע שומקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 גורד שחקים | High Rise, ערוץ Yes3 

מנתח מוח מצודד עובר לגור בקומה ה-25 של גורד שחקים שאפתני. בהתחלה ביתו החדש נראה מושלם – יש בבניין כל דבר שתרצה כולל סופרמרקט ובריכה, הארכיטקט של המקום מחבב אותו ומתנדב להבהיר לו את הכללים, והשכנה היפה מלמעלה מזמינה אותו אליה באופן קבוע… בהדרגה מסתבר שהוא נמצא במרכזה של מלחמת מעמדות, שהינה במידה רבה גם מלחמת קומות. בעוד את הקומות העליונות מאכסנים עשירים חובבי מסיבות פאר ואביזרי יוקרה, בקומות התחתונות דחוסים פשוטי העם, סובלים בהפסקות חשמל מרובות ונחנקים מהזבל של הבניין כולו. כאשר המתח בין הקומות מתפרץ, כל הכללים והחוקים החברתיים נזרקים לצד, לטובת אנרכיה שהולכת ומשתלטת על הכל. שחקנים: טום הידלסטון, סיינה מילר, ג'רמי איירונס, לוק אוונס. במאי: בן וויטלי ("חופשה נעימה"). בריטניה, 2015. סרט אנרגטי, מעורר מחשבה ומשוחק היטב, אך לא מתאים לטעם הקהל הכללי, בעיקר לחובבי קולנוע. ציון: 

22:00 הטוב, הרע והמת | 4Got10 | The Good, the Bad and the Dead, ערוץ Hot אקשן 

אקשן מסחרר בכיכובם של ג'וני מסנר, דולף לונדגרן ודני טרחו. גבר שמתעורר באמצע המדבר כשהוא אינו זוכר דבר מעברו, מגלה סביבו שמונה גופות, קוקאין ו-4 מיליון דולר. במהרה הוא מוצא עצמו נרדף על ידי ברון סמים אכזר ושריף מושחת. בימוי: טימותי וודווארד. ארה"ב, 2015.

23:45 אמצע שומקום | Middle of Nowhere, ערוץ Hot דרמה 

דרמה מרגשת ורבת עוצמה. לאחר שבעלה נשפט לשמונה שנים בכלא, אישה אפרו-אמריקנית צעירה עוזבת את לימודי האחיות, כדי לדאוג לבעל האהוב – מה שמוביל אותה למסע של גילוי עצמי. שחקנים: אמייטזי קורינלדי, דייויד אוילאו, עומארי הארדוויק, לוריין טוסאנט. בימוי: אווה דוברניי. ארה"ב, 2012. חכם, מלא חמלה, משחק מצוין. בימוי בכורה נהדר לדוברניי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן