Skip to content

דיווח ראשוני – גופת נערה בת 16 נמצאה בפארק הסלעים שבכיסרא

גופת וג'דאן אבו חמיד, בת ה 16, תלמידת תיכון ועליה סימני דקירה התגלתה בפארק הסלעים של המועצה המקומית כיסרא סמיע. כוחות משטרה פתחו בחקירה. תוך כך ממשיכים חוקרי היחידה המרכזית בצפון לחקור את רציחתה של צעירה תושבת אחד הקיבוצים, שגופתה נמצאה ליד המושבה מגדל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גופת צעירה בשנות העשרה לחייה כשעליה סימני אלימות אותרה לפני  שעה קלה (שלישי) בפארק הסלעים שליד הכפר כיסרא מערבית לפקיעין כשעליה סימני אלימות. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את  מותה במקום.  מאוחר יותר הובהר כי מדובר  ב-וג'דאן אבו חמיד מכיסרא-סמיע בת 16, שנמצאה כשהיא לבושה בבגדי בית ספר ונדקרה לפחות שלוש פעמים. משטרת ישראל הוציאה צו איסור על נסיבות המקרה שאינן ברורות עדין ופרטי החקירה. אבו אחמד, בתם השנייה מתוך ארבע של הוריה, הייתה תלמידת כיתה י"א בבית הספר הרב תחומי בכפר.

וג'דאן אבו חמיד
וג'דאן אבו חמיד

"ראינו נערה כבת 15 כשהיא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות קשים", סיפר פרמדיק מד"א גלעד יוסף, "ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אך הפציעות שלה היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

תוך כך ממשיכים חוקרי היחידה המרכזית של מרחב הצפון לחקור את פרשת רצח צעירה תושבת אחד הקיבוצים שגופתה התגלתה הבוקר בסמוך לכביש 90 ליד המושבה מגדל שבכינרת. גופתה של הצעירה תושבת אחד הקיבוצים באזור, בת 22,  התגלתה כשעליה  סימני אלימות קשים. בקיבוץ שבו התגוררה הנרצחת התקשרו לעכל את הבשורה המרה, שמלווה בסימני שאלה גדולים. "זו טרגדיה גדולה. כל כך עצוב לשמוע את זה", אמרו.

הגופה נמצאה הבוקר על ידי עובר אורח שמיהר להזעיק עזרה ולמקום הגיעו כוחות גדולים שכללו גם את אנשי המעבדה לזיהוי פלילי וחוקרים מתחנת טבריה. בשלב זה מסתמן כי הרקע לרצח הוא מערכת יחסים אלימה, אולם במשטרה ממשיכים לחקור מניעים נוספים ומתחקרים את קרובי הנרצחת.  לכך במקביל, עושה המשטרה מאמצים כדי לאתר אדם נוסף שהיה קרוב אל הצעירה, כמו כן, הוטל הבוקר צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן