Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 27 בדצמבר, 2016

צבעים של שנאה, אגון שילה: המוות והעלמה, טֶמְפֶּסְט סְטוֹרם: נערת השעשועים האחרונה, פושעים ומלאכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 צבעים של שנאה | Colors of Hate, ערוץ 1 

הגזענות במגרשי הספורט מאפיינת את החברה הישראלית. המגרשים הפכו לזירות קרב אלימות וגדושות בקריאות ונהמות גזעניות. שאול ביבי, עיתונאי ('העיר', 'חדשות') ומנחה טלוויזיה ("זמן שאול") כבר חווה על בשרו גזענות בחייו, אך לא בכאלו עוצמות. הוא מחליט לצאת ולחקור את הגזענות במגרשי הכדורגל. במסעו הוא נפגש עם האוהדים ביציעים הסוערים, עם שחקנים ועם המערכות שאמורות לטפל בגזענות ובאלימות. הוא נחשף אט אט לתחלואים והליקויים הרבים. המפגשים השונים מציירים יחד תמונה מפחידה של מדינה חשוכה. אבל בסוף המסע מתגלה לשאול האור בקצה המנהרה – דווקא מתוך הכדורגל עשויה להתגלות התרופה לתחלואי החברה הישראלית כולה.

22:00 אגון שילה: המוות והעלמה | Egon Schiele: Death and the Maiden | Egon Schiele: Tod und Mädchen, ערוץ Yes3 

הביוגרפיה של אחד הציירים המרתקים ומעוררי המחלוקת של המאה ה-20. הסרט מתאר את העימותים הבלתי פוסקים בין שילה והנשים (הצעירות מאד) שבחייו לבין שכניו, אשר זעמו על אורח חייו המתירני ונתרו לו על כך ששכנע את בנותיהם לדגמן עבורו בעירום, ופעלו כמיטב יכולתם לסכל את עבודתו. שחקנים: נוח סאוודרה, מרסיי ריגנר. במאי:דיטר ברנר. אוסטריה, 2016.

22:00 טֶמְפֶּסְט סְטוֹרם: נערת השעשועים האחרונה | Tempest Storm, ערוץ Yes דוקו 

סיפור החיים הקונטרוברסלי של סקס-אייקון אמריקני. טֶמְפֶסְט סְטוֹרם, שהייתה הפילגש הן של אלוויס והן של JFK, הפכה לכוכבת במה ומסך בשנות החמישים. היום, בגיל 87, היא נחשבת לרקדנית הבורלסק הגדולה ביותר בחיים, אך הצלחתה גבתה ממנה מחיר אישי כבד. הפיצ'ר התיעודי הנוגע ללב לוקח אותנו אל תקופת פריצתה הגדולה (והתהילה שבאה בעקבותיה), כמו גם אל התרסקות הקריירה שלה בעקבות נישואיה לגבר שחור. בסוף העשור התשיעי לחייה, טמפסט שומרת על שיערה האדום-לוהט ועל פיגורה שעדיין מאפשרת לה להשתחל לתלבושת נערת השעועים שלה, למרות כל העשורים שחלפו. האמביציה והכישרון שלה אפשרו לה לעלות מעבודה כקוטפת כותנה בג'ורג'יה הכפרית לסוג של כוכבת הוליוודית (אפילו אולפני MGM הציעו לה חוזה). בשיא תהילתה הייתה יכולה לגרום למהומה רק בגלל שהסירה את המעיל שלה. שישים שנה (וארבעה בעלים) אחרי, היא עדיין מופיעה בלאס וגאס, במקביל לכך שהיא מספרת בפעם הראשונה, ללא צנזורה או שיפוטיות, את סיפור חייה הדרמטי. בימוי: נימישה מוּקֶרְג'י. 112 דקות, ארה"ב, 2016.

23:50 פושעים ומלאכים | Outlaws And Angels, ערוץ Hot אקשן 

מערבון מותח שזכה לשבחים בפסטיבל סאנדנס. קבוצת פורעי חוק שנמצאת במנוסה, מחפשת מסתור ללילה. כאשר החבורה פולשת לביתה של משפחה שנראית לכאורה תמימה, מתפתח במהרה משחק מפתיע של חתול ועכבר שהופך לנקמה עקובה מדם. שחקנים: צ'אד מייקל מוריי, לוק וילסון, פרנצ'סקה איסטווד (בתו הצעירה של קלינט),פרנסס פישר, טרי פולו, בן בראודר. בימוי: ג'יי. טי. מולנר. ארה"ב, 2016. סרט פטפטני וטרחני. מעט קטעי האקשן והאפקטים טובים, כל השאר בזבוז זמן וסבלנות של הצופים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן