Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 30 בדצמבר, 2016

אבוללה, היירספריי, המדריך לסינגלס, דדפול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 אבוללה Abuele, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

אדם הוא ילד בן 10, פיקח ובעל דמיון עשיר ופורה, שאיבד את אחיו הגדול בתאונת דרכים ומאז משפחתו מתפרקת. יום אחד, כשנה לאחר מכן, חייו של אדם משתנים מקצה לקצה, כאשר במקלט שמתחת לביתו הוא פוגש באבוללה, מפלצת ירושלמית אגדית ובלתי נראית, אשר חושפת את עצמה רק בפני ילדים מיוחדים. בין השניים נרקמת חברות אמיצה, ואבוללה הופך לחברו הסודי והיחיד של אדם. העניינים מסתבכים כאשר הוריו של אדם חושדים כי הוא מסתיר מהם סוד, ובמקביל – לוחמי יחידת משטרה מיוחדת יוצאים למרדף, במטרה ללכוד את המפלצת. שחקנים: יואב סעידיאן רוזנברג, בר מיניאלי, מיכה סלקטר, נתי קלוגר, מכרם חורי, עודד לאופולד, רותם קינן, דני קרפל וליאורה ריבלין. במאי: יוני גבע. סרט משפחתי נהדר, המזכיר מעט את אי.טי., רק בגרסה ישראלית. עשוי היטב, תוך משחק נפלא של רוזנברג ומיניאלי ואפקטים מרשימים בקנה מידה הוליוודי. עשוי להיות מעט מפחיד לקטנטנים, אבל בהחלט מומלץ. ציון: 

17:00 היירספריי Hairspray, ערוץ Yes5 

רימייק לסרט הקאלט של ג'ון ווטרס משנת 1988. השנה 1962, בולטימור, ארה"ב. טרייסי, נערה שמנמנה, חולמת להופיע בתוכנית בידור ונדחית בשל משקלה, אך כנגד כל הסיכויים היא עושה זאת בגדול. שחקנים: ג'ון טרבולטה, מישל פייפר, זאק אפרון. במאי: אדם שנקמן. ארה"ב, 2007. סרט עשיר באנרגיה, מוזיקה ובידור, אך גם מלא בשמחת חיים. ציון: 

21:30 המדריך לסינגלס | How To Be Single, ערוץ Yes1 + בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד 

קומדיה רומנטית משעשעת המבוססת על ספרה של התסריטאית של "סקס והעיר הגדולה". אליס היא בחורה צעירה ומבולבלת שבדיוק נפרדה מחבר שלה ולא יודעת מה לעשות עם עצמה. חברתה למשרד מחליטה להראות לה את העולם הקסום של הרווקות בניו יורק. בין הדייטים, הווטסאפ והסטוצים, לכולם יש מכנה משותף – ללמוד איך להיות רווקים ולהצליח ליהנות מזה. שחקנים: דקוטה ג'ונסון ("חמישים גוונים של אפור"), רבל ווילסון ("פיץ' פרפקט"), לזלי מאן ("הכל יחסים"). במאי: כריסטיאן דיטר ("באהבה, רוזי"). ארה"ב, 2016. הסרט קונבנציונאלי בכל מידה של קומדיה רומנטית, ואין בו דבר מיוחד או יוצא דופן. ציון: 

22:00 דדפול Deadpool, ערוץ Yes2 

אחת הדמויות המצחיקות, הפרועות, האהובות והפטפטניות של ענקית הקומיקס מארוול. שכיר חרב בעל מצפון מסכים לעבור ניסוי מסוכן כדי להציל את חייו. במהלך הניסוי הוא זוכה לכוחות ריפוי מופלאות, אך פרצופו וגופו מעוותים וגם כמה ברגים במוחו התרופפו בדרך. חמוש בזוג חרבות, בלשון עוקצנית ובמודעות עצמית מפתיעה הוא יוצא להשיג נקמה, להחזיר אליו את אהובתו ולחסל כמה שיותר רעים, וכל זה מבלי לסתום את הפה לרגע. שחקנים: ריאן ריינולדס, ג'ינה קראנו, מורנה בקארין. במאי: טים מילר. ארה"ב, 2016. סרט גס, מלא קללות, אלים במיוחד ובעיקר מצחיק בטירוף. לחובבי הקומיקס – חובה, לשאר – מומלץ. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן