Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 01 בינואר, 2017

משחקי הכס 1-6, הג'ינקס, עמק הסיליקון 1-3, Veep 1-5, למות או לכבוש את ההר, המחפשים, הרומן 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:00 משחקי הכס 1-6 Game Of Thrones 1-6, ערוץ Hot פלוס 

סדרת הדגל המצליחה של HBO, המבוססת על סדרת רבי המכר 'שיר של אש ושל קרח' מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, מתרחשת בווסטרוז הבדיונית, ומגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. מן הדרום החם, רוחש התככים, התשוקות והאינטריגות ועד לארצות המזרח הפראיות, מלכה צעירה מגייסת צבא אדיר לעזרתה. באותו זמן מגנה חומה אדירה של קרח על הממלכה שסועת-הקרבות מפני כוחות אפלים המאיימים עליה. מלכים ומלכות, אבירים, לורדים, בוגדים קושרי קשר ואנשים הגונים – כולם לוקחים חלק במשחקי הכס. אנסמבל שחקנים אדיר מוביל את הסדרה, ביניהם אמיליה קלארק, פיטר דינקלג', שון בין, ריצ'ארד מאדן, קיט הארינגטון, ניקולאי קוסטר-וולדו, לנה האדי, מישל פיירלי, סופי טרנר ומייזי וויליאמס.

19:25 הג'ינקס | The Jinx, ערוץ Hot פלוס 

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 19 באפריל, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

20:10 עמק הסיליקון 1-3 | Silicon Valley 1-3, ערוץ Hot פלוס 

מבית היוצר של מייק ג'אדג' ("ביוויס ובאטהד", "המלך היל"), קומדיה מתוחכמת, שנונה וייחודית על חברת סטארט-אפ קטנה שמוצאת את עצמה בקרב דויד גוליית מול תאגיד ענק. בתור הזהב של עולם ההיי-טק בעמק הסיליקון, האנשים שהכי צפויים להצליח הם אלה שלא יודעים להתמודד עם ההצלחה – כאלה הם ריצ'ארד, ג'ארד, ארליך, גילפויל ודינאש, או בקיצור חברת הסטארט-אפ 'פייד פייפר'. לרוע מזלם, האלגוריתם לכיווץ קבצים שפיתחו מושך את תשומת לבו של מנכ"ל חברת 'הולי', גאווין בילסון, שמנסה בכל דרך אפשרית למנוע את השקת המוצר שלהם. את הקאסט מובילים תומאס מידלדיץ' ("הזאב מוול סטריט"), טי. ג'יי. מילר ("הכל לטובה"), זאק וודס ("המשרד"), מרטין סטאר ("סוף") וקומאיל קנג'יאני ("פרנקלין ובש").

20:40 Veep 1-5, ערוץ Hot פלוס 

ג'וליה לואי-דרייפוס ("סיינפלד") מככבת בקומדיה הפוליטית השנונה של היוצר הבריטי ארמנדו לאנוצ'י ("The Thick of It"). הסנטורית לשעבר סלינה מאייר מקבלת על עצמה משימה חשובה – לכהן כסגניתו של נשיא ארה"ב. אלא שהג'וב הזה לא דומה כלל למה שציפתה. הסדרה עוקבת אחרי מאייר והצוות שלה בעודם מנסים להשאיר חותם ולהנציח את המורשת שלהם, מבלי ליפול למשחקי הכוח הפוליטיים היומיומיים של הבית הלבן. לצידה של לואי-דרייפוס מככבים גם יו לורי, טוני הייל, אנה צ'לומסקי, מאט וולש, טימותי סימונס, גארי קול וריד סקוט.

21:00 למות או לכבוש את ההר, ערוץ Hot8 

XXXX

האלימות והגזענות של אוהדי 'לה פמיליה' הביאה לפילוג במפה הבית"רית בירושלים של היום. בית"ר 'נורדיה' ירושלים היא קבוצת אוהדים שהוקמה במטרה להוות אלטרנטיבה לבית"ר ולמה שהיא מייצגת. הסרט הוא מסע העוסק בספורט ופוליטיקה ומשקף את המתחים הרבים בחברה הישראלית. התבוננות אמביוולנטית על קבוצת כדורגל כמשל על נאמנות ודילמות הנוגעות לשייכות. דרך סיפורה של הקבוצה החדשה, ההתמודדות הספורטיבית שלה ודמויות הקשורות אליה, בוחן הסרט את השאלות שעולות יחד עם המציאות שנוצרה. במקביל, מסופר גם סיפורו של אחד משחקני הקבוצה, אמיר שוויקי, שחקן ערבי אשר גדל בבית"ר ירושלים וסולק ממנה בשל מוצאו. במאי ומפיק: עידן סטרבצ'ינסקי. ישראל, 2015.

22:00 המחפשים The Searchers, ערוץ Yes3 

יצירת המופת של ג'ון פורד שנחשבת לאחד המערבונים הגדולים בכל הזמנים, אם לא הגדול מכולם (נבחר כמערבון הטוב ביותר על ידי מכון הסרטים האמריקני). ג'ון ווייןמגלם לוחם לשעבר במלחמת האזרחים שיוצא להשיב את אחייניתו (נטלי ווד) שנחטפה על ידי שבט אינדיאנים. ארה"ב, 1956. מערבון מעולה הנהנה ממשחק מצוין של וויין אל מול הצילומים המרתקים של פורד, וברקע עלילה מרגשת וחכמה. ציון: 

22:00 הרומן The Affair 3 | 3, ערוץ Hot פלוס 

הדרמה המוערכת של רשת שואוטיים חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – שלוש שנים אחרי סיום העונה הקודמת והוידוי המפתיע של נואה במשפט הרצח של סקוט לוקהארט. נואה מנסה להתחיל מחדש את חייו – אבל הנזקים מעברו הפכו אותו לצל של עצמו. אליסון מגדלת את בתה ג'ואני לצידם של קול ולואיזה במונטוק, אך בעוד שהם מנסים לבנות את עתידם, עברה של אליסון ממשיך לרדוף אותה. חייה של הלן ממשיכים – או כך לפחות נדמה, אך מתחת לחזות של עסק מצליח ומשפחה רוחשים חוסר הודאות ביחסיה עם בן הזוג ויק, אי היציבות בקשר עם ילדיה ותחושת אשם שאי אפשר לנער. אל הקאסט מצטרפים העונה איירין ז'קוב ("חייה הכפולים של ורוניק"), וכוכב סרטי "המומיה", ברנדן פרייז'ר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן