Skip to content

ראשון 01 ינואר 2017 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה טראמפ הזמין את נתניהו לטקס השבעתו לנשיאות (מדיני) * יו"ר האופוזיציה קורא לקיים בחירות או משאל עם בסוגיית שתי מדינות לשני עמים (פוליטי) * ראש האגף חקירות במשטרה לשעבר: אם מנדלבליט הורה על חקירה – יש מקום לכתב אישום (פוליטי) * טבח באיסטנבול – 39 בני אדם נהרגו ו 70 נפצעו (חדשות) * […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


כותרות המהדורה

טראמפ הזמין את נתניהו לטקס השבעתו לנשיאות (מדיני) * יו"ר האופוזיציה קורא לקיים בחירות או משאל עם בסוגיית שתי מדינות לשני עמים (פוליטי) * ראש האגף חקירות במשטרה לשעבר: אם מנדלבליט הורה על חקירה – יש מקום לכתב אישום (פוליטי) * טבח באיסטנבול – 39 בני אדם נהרגו ו 70 נפצעו (חדשות) * כתב אישום יוגש כנגד אסעד דקה, אחיו של המחבל ואליד דקה, אשר מסר לח"כ גטאס טלפונים סלולרים (ביטחוני)

תחזית מזג אוויר (השירות המטאורולוגי)

היום: מעונן חלקית. משעות הצהריים ייתכן גשם קל בצפון הארץ ובמישור החוף. יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה. הלילה: מעונן חלקית עם גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמישור החוף.

שני: גשם מידי פעם בצפון הארץ ובמישור החוף. ייתכנו סופות רעמים בודדות, בעיקר בצפון. שלג ירד בחרמון וייתכן גם בצפון הגולן. הטמפרטורות ירדו במקצת.

שלישי: מעונן חלקית עם גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. בחרמון ירד שלג. קר מהרגיל.

רביעי: עדיין צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה. בחרמון ירד שלג. הטמפרטורות נמוכות מהרגיל.

פוליטי

יו"ר האופוזיציה קורא לקיים בחירות או משאל עם, אם העם בישראל תומך בעקרון שתי המדינות או בכינונה של מדינה דו-לאומית

חקירת נתניהו: אהוד ברק: "דחיית החקירה של נתניהו מריחה כמו בריחה ומריחה"

– ניצב בדימוס משה מזרחי לשעבר ראש אגף חקירות במשטרה: אם מנדלבליט הורה על חקירה – יש מקום לכתב אישום (גלצ)

– יועץ למבקר המדינה לשעבר: קביעת זמני החקירה ע"י רה"מ פוגעת בהליך (גלצ)

– הנגבי: מציע לכל יריביו הפוליטיים של רה"מ להמתין

שוחד: השרים יחליטו היום אם לאסור תרומות שתדלנים לחברי כנסת * הצעת החוק הועלתה בעקבות הפרסום ב"הארץ" לפיו השרה איילת שקד קידמה הצעת חוק המשרתת ארגון שהלוביסט שלו תרם לה 10,000 בפריימריז 2015 (הארץ)

סמכות: שר הפנים דרעי יציע לשרים לבטל את סמכותו לסגור עיתונים * כיום יכול דרעי לסגור עיתון אם לדעתו פרסום בו מסכן את שלום הציבור. הוא קיבל את ההחלטה בעקבות עתירה של של האגודה לזכויות האזרח. (הארץ)

אפקט מועצת הביטחון: ח"כ מאיר כהן מבקש להעלות היום להצבעה בוועדת השרים לחקיקה הצעת חוק ולפיה תעניק המדינה הגנה משפטית גורפת לכל קצין או חייל שייתבע בשל שירותו (מעריב)

ביטחוני

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבימ"ש המחוזי בב"ש תגיש הבוקר כתב אישום נגד אסעד דקה, אחיו של המחבל ואליד דקה, אשר מסר לח"כ גטאס טלפונים סלולריים שהוחדרו לכלא ביטחוני

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב באיו"ש 7 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט.

במנשה- ביעבד נעצרו 3 מבוקשים.

בעציון- באל ערוב נעצרו 2 מבוקשים.

ביהודה- בבית עווא נעצר מבוקש. בחברון נעצר מבוקש.

המבוקשים הועברו לחקירת כוהב"ט

הקבינט ידון בהשבת גופות חללי "צוק איתן"

מדיני

ראש ממשלת אוסטרליה: החלטת האו"ם נגד ישראל אינה מועילה – "חד־צדדית"

ניו יורק פוסט: טראמפ הזמין את נתניהו לטקס השבעתו לנשיאות * העיתון גם מדווח מפי גורם בסביבתו של הנשיא הנבחר גם על תוכנית לקיום פגישה בין השניים לאחר ההשבעה ב-20 בינואר. * חתנו של טראמפ מנהל את המגעים מול לשכת רה"מ

טראמפ: "ישראל מאוד חשובה לי, הנאום של קרי לא היה הוגן"

מצרים הכניסה לרצועת עזה בשנתיים האחרונות מאות אלפי טונות מלט וחומרי בנייה

חוץ

הודו: עלה ל-16 מספר ההרוגים בקריסת מכרה במזרח המדינה

טורקיה: הפיגוע באיסטנבול: הבית הלבן הציע סיוע לרשויות בטורקיה

– ממשלת אוסטרליה הוציאה אזהרת מסע לאיסטנבול

– נמשכים החיפושים אחרי המחבל

סוריה: שני בני אדם נהרגו בפיגוע בעיר החוף טרטוס

צפון קוריאה: קים ג'ונג און: קרובים לייצור טיל בליסטי בין-יבשתי

חדשות

39 בני אדם נרצחו ו כ-70 נפצעו בהתקפת טרור על מועדון לילה באיסטנבול, בין הפצועים ישראלית במצב בינוני (מגפון ניוז)

הצעת חוק: פושטי רגל יחויבו לתת קדימות להחזר חובות לעסקים קטנים – "כשחברה בפירוק או בפשיטת רגל לא משלמת לעסק קטן, היא גוזרת על העסק הזה גזר דין מוות"

אחרי רפורמת הקורנפלקס: משרד החקלאות מייעל את יבוא המוצרים הטריים * הרפורמה לצמצום הרגולציה על יבוא תוצרת טרייה תובא לאישור הממשלה מחר * היא תחול על בשר, פירות וירקות, ביצים, דגי רבייה, מזון לבעלי חיים ותוצרת יבשה וצפויה לחסוך ליבואנים כ560 מיליון שקל בשנה (דה מרקר)

צרכנות

היום נכנס לתוקף החוק המחייב גביית תשלום על שקיות חד־פעמיות * ברשתות המזון יחולקו סלי קניה רב פעמיים בסבסוד המשרד להגנת הסביה, * החוק אוסר על חלוקת שקיות הנשיאה חינם ברשתות השיווק וקובע היטל בסך עשר אגורות על כל שקית, על מנת להביא להפחתת השימוש בהן * החוק חל רק על שקיות גופיה ולא על שקיות ללא ידיות

כלכלה

ועד העובדים של מזרחי טפחות מתנגד לתוכנית הפרישה מרצון * הוועד הגיש בקשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, שבה ביקש מבית המשפט להורות לבנק לא להציע לעובדים את תוכנית הפרישה מרצון לפני שמשא ומתן שכזה יתקיים

אדובי (יצרנית פוטושופ, אילוסטרייטור ואין־דיזיין), נהנית ממעבר הלקוחות לענן * הכנסות החברה בשנת הכספים שנגמרה בתחילת דצמבר הסתכמו ב–5.9 מיליארד דולר, גידול של 22% לעומת השנה הקודמת. הרווח הנקי המתואם (Non–GAAP) זינק ב–50%, והסתכם ב–1.5 מיליארד דולר, או 3 דולרים למניה בדילול מלא. (דה מרקר)

מקומי

חולון: פעוטה כבת שנה נכוותה ממים חמים בביתה, מצבה בינוני

חרדים

אחרי חמש שנים: הרב אורי לופוליאנסקי הורשה לטוס לחו"ל * ראש העירייה לשעבר של ירושלים סיים לרצות את עונשו בפרשת הולילנד וקיבל בחזרה את הדרכון שהוחרם לו (mynet) * הרב לופליאנסקי נעצר, נשפט והורשע בפרשת הולילנד, לאחר שמספר שנים קודם שנכנס לתפקידו כראש העיר תרם עד המדינה בהולילנד לארגון החסד יד שרה אותה הקים, באחד מסניפיה, כשהתרומה לא הוסתרה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן