Skip to content

עובדות בית חולים בתל השומר חשודות כי גנבו תרופות יקרות

בבית החולים עלה החשד כי נעלמות תרופות המיועדות לחולים אונקולוגיים מבית המרקחת. קצין ביטחון בית החולים ערך חיפוש בתום יום עבודה ומצא את התרופה בכליה של אחת מהן. האם התרופה נגנבה לטיפול בקרוב משפחה חסר יכולת? המשטרה מבררת גם כיוון זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי עובדות בית החולים שיבא שבתל השומר נעצרו על ידי  משטרת ישראל ביום חמישי האחרון  בחשד לגניבת תרופות יקרות ערך מבית החולים.  השתיים נעצרו לאחר שבבית החולים התעורר חשד ונערכה בדיקה פנימית ע"י צוות הביטחון של בית החולים אשר אימתה את החשדות.  בעקבות כך הוגשה על ידי קב"ט בית החולים תלונה והשתיים מעצרו בחשד לגניבת תרופות המיועדות לחולים אונקולוגיים מבית המרקחת של בי"ח. מדובר בתרופות שעלות כל תרופה הינה 10,000 ₪ בקירוב.
בדין שנערך ביום שיי האחרון בבית משפט השלום, שוחררו השתיים שיוצגו על ידי עורכי הדין סרי רותם וירוסלב מץ מהסניגוריה הציבורית למעצר בית.

מימין: עורכי הדין רותם סרי ו-ירוסלב מץ
מימין: עורכי הדין רותם סרי ו-ירוסלב מץ
תרופות מצילות חיים (צילום דוברות המשטרה)
תרופות מצילות חיים (צילום דוברות המשטרה)

על פי החשד, השתיים, עובדות בית החולים, אישה בת 63 מאור יהודה , ואישה בת 55, מפתח תקווה  ניצלו את אפשרות גישתן החופשית לתרופות אלו ובתדירות שאינה ידועה לקחו מדי פעם בקבוק אחד של תרופה יקרת ערך והוציאו אותו משטח בי"ח. על פי הערכה ראשונית הנזק המשוער לבי"ח הינו מאות אלפי שקלים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

קצין הביטחון של בית החולים תל השומר אשר גבה את התלונה כנגד השתיים המתין ביום חמישי שעבר בסוף יום העבודה לאחת החשודות  ובחיפוש שנעשה על גופה ע"י שוטרת שנכחה במקום, נמצאה תרופה אחת. העובדת השנייה זומנה לחקירה ונעצרה אף היא.
שלשום, יום שישי,  הובאו  2 החשודות להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א ושם הן שוחררו למעצר בית עד יום שלישי הקרוב. אחת משתי הנשים הכחישה את מעורבותה בגניבה ואילו האישה השניה, כך נודע למגפון,  טענה כי עשתה כך מחוסר ברירה מאחר ובמשפחתה יש אדם הזקוק נואשות לתרופה היקרה ואין ביכולתם להשיגה עבורו.  מהמשטרה טרם נמסר מהי הסיבה לגניבת התרופה וכי המשטרה חוקרת באם מדובר באחת מהשתיים או בקרוב משפחה הזקוק נואשות לתרופה היקרה או שהתרופות נגנבו מסיבות אחרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן