Skip to content

שני 02 ינואר 2017 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה חקירת נתניהו ככל הנראה הבוקר בביתו, אין חשד לשוחד אבל יש חשד לניגוד עניינים (פוליטי) * האו"ם: יש צורך ב-547 מיליון דולר לסיוע הומניטרי לפלסטינים ב-2017 (מדיני) * תאגיד: שאלת עתיד התאגיד: היום בבג"ץ, מחר בכנסת (פוליטי) חברת Foxconn הענקית רוצה להחליף את כל עובדיה ברובוטים (טכנולוגיה) תחזית מזג אוויר (השירות המטאורולוגי) היום: […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


כותרות המהדורה

חקירת נתניהו ככל הנראה הבוקר בביתו, אין חשד לשוחד אבל יש חשד לניגוד עניינים (פוליטי) * האו"ם: יש צורך ב-547 מיליון דולר לסיוע הומניטרי לפלסטינים ב-2017 (מדיני) * תאגיד: שאלת עתיד התאגיד: היום בבג"ץ, מחר בכנסת (פוליטי) חברת Foxconn הענקית רוצה להחליף את כל עובדיה ברובוטים (טכנולוגיה)

תחזית מזג אוויר (השירות המטאורולוגי)

היום: מעונן חלקית עד מעונן. גשם מדי פעם ירד בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף, וייתכנו סופות רעמים יחידות. שלג ירד בחרמון. הטמפרטורות ירדו במקצת ויהיה קר מהרגיל בעונה. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן. גשם מדי פעם יוסיף לרדת בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. עדיין ייתכנו סופות רעמים יחידות. שלג יוסיף לרדת בחרמון.
עוצמת וכיוון רוח בשעות הבוקר תנשב רוח דרום מערבית עד דרומית 5-15 קמ"ש עם משבים עד 20 קמ"ש. בשעות הצהריים תנשב רוח דרום מערבית עד דרומית 10-25 קמ"ש עם משבי רוח עד 40 קמ"ש.

תחזית ים לחופי ישראל הים התיכון יהיה גבה גלי, גובה גלים בים התיכון 150-250 ס"מ, גובה פיק מקסימלי 4 מטר. טמפרטורת המים 19 מעלות.

אזהרות מטאורולוגיות. ים גבוה.

המלצות לבוש 2 שכבות ביגוד ארוך.

י-ם:         5-10,  ת"א:    8-15,

אשקלון:    8-15,  חיפה:    7-13,

בא"ש:      5-15,  מודיעין: 7-15,

צפת:        4-8,  חרמון:   2-(2-),

טבריה:     8-16,  בית שאן: 8-16,

מרום גולן: 3-8,  אילת:    7-19.

מחר – שלישי: מעונן חלקית עד מעונן. גשמים מקומיים, ברובם קלים, יוסיפו לרדת בצפון הארץ ובמישור החוף. הטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהרגיל לעונה.
-ם:         5-10,  ת"א:    11-16,

אשקלון:    8-15,  חיפה:    8-15,

בא"ש:      8-16,  מודיעין: 8-15,

צפת:        4-9,  חרמון:   2-(2-),

טבריה:     9-17,  בית שאן: 8-17,

מרום גולן: 3-8,  אילת:    9-20.

רביעי: מעונן חלקית עד מעונן. גשם לסירוגין מלווה בסופות רעמים יחידות ירד בעיקר בצפון הארץ ובמישור החוף. ייתכנו גשמים מקומיים גם במרכז. שלג ירד בחרמון. הטמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה.
-ם:         4-10,  ת"א:    9-15,

אשקלון:    8-15,  חיפה:    7-13,

בא"ש:      3-15,  מודיעין: 6-15,

צפת:        3-8,  חרמון:   2-(3-),

טבריה:     8-16,  בית שאן: 6-16,
מרום גולן: 2-7,  אילת:    9-19.

חמישי: מעונן חלקית. ייתכן גשם מקומי קל בעיקר לאורך מישור החוף הצפוני. תחול עלייה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה.

מפלס הכנרת מעודכן ב1/1/17

213.61- מטר מתחת לפני הים.

מתחילת עונת הגשמים עלה 23 ס"מ.

המפלס נמוך ב481 ס"מ מקו רום עליון.


פוליטי

חקירת נתניהו: כרגע אין חשד לשוחד אבל יש חשד לניגוד עניינים * במרכז החקירה טובות הנאה במאות אלפי שקלים ומתנות יקרות ערך * חשוד בחקירת רה"מ – בעל אינטרסים בישראל (חדשות10)

– מסתמן כי נתניהו ייחקר באזהרה ככל הנראה היום * נתניהו הודיע כי פינה לחוקרים זמן ככל שיידרש * גורמים בליכוד: לא נסכים למהלך של הקדמת הבחירות, גם אם החקירה תתקדם (חדשות2)

– חקירת נתניהו תתקיים בדירתו של נתניהו ולא בלשכתו  * הערכה: אחת הפרשיות, שעליה הוטל מעטה כבד של סודיות, קשורה כנראה לדמות בכירה שמסרה מידע משמעותי

תאגיד: שאלת עתיד התאגיד: היום בבג"ץ, מחר בכנסת * השופטים ידונו היום בכמה עתירות נגד ההחלטה לדחות את תחילת השידורים פעם נוספת, ל־30 באפריל (ישראל היום)

ביטחוני

במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל באיו״ש 3 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב״ט

בעציון- בבית אומר נעצרו 2 מבוקשים

ביהודה- בחברון נעצר מבוקש.

המבוקשים הועברו לחקירת כוהב״ט

מדיני

האו"ם: יש צורך ב-547 מיליון דולר לסיוע הומניטרי לפלסטינים ב-2017 * הארגון פונה למדינות העולם לתרום כבר עכשיו כ-300 מיליון דולר לכ-1.6מיליון בני אדם הסובלים מחוסר ביטחון תזונתי ו-104 מיליון בעבור פתרונות דיור (הארץ)

בכיר בפת"ח: החלטת הקבינט לא תאפשר חילופי אסירים * ראש "מועדון האסיר הפלסטיני" והשר הפלסטיני לשעבר קדורא פארס אמר כי החלטת הקבינט "תקשה על ביצוע עסקאות חילופי אסירים בעתיד" ו"חושפת את המצב השפל אליו הגיעה ממשלת ישראל" (nrg)

חוץ

נשיא צרפת הגיע לביקור בעיראק

דוברו של טראמפ: "הסנקציות על הרוסים – עונש חסר פרופורציות"

טורקיה: רקטות פגעו בתחנת משטרה בעיר כורדית, אין נפגעים

– מועצת הביטחון של האו"ם גינתה את הפיגוע באיסטנבול: "מתקפה ברברית"

– שגרירות ארה"ב בטורקיה: לא היה מידע מוקדם על פיגוע באיסטנבול

קולומביה: הצבא שחרר 8 ילדים שגויסו כחיילים בידי מורדים

קוריאה: דיווח: בתה של חשודה בפרשת השחיתות בדרום קוריאה נעצרה בדנמרק

– ארה"ב מזהירה את צפון קוריאה: "ניסוי בטיל בין יבשתי – צעד בלתי מקובל"

חדשות

דוח על מפרץ חיפה: "אירועים חמורים ומתמשכים של זיהום"

לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה: אין בים אף נושאת מטוסים אמריקנית * לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה, בשבוע הקרוב לא תהיה שום נוכחות של נושאת מטוסים אמריקנית באף נקודה בעולם, זאת לאחר שכלי השיט שהוצב במזרח התיכון נאלץ לשוב לארה"ב בטרם תגיע מחליפתו לאזור. עם זאת, חיל הים האמריקני ימשיך בנוכחותו באזור עם כלי שיט רבים שעל סיפונם אלפי לוחמי מארינס (חדשות2)

פרשת אזריה: פרקליטי אזריה דורשים הקמת ועדת חקירה ממלכתית * פרקליטיו של אלאור אזריה טוענים במכתב לשר הבטחון כי הפרקליט הצבאי הראשי בעצמו אמר לעיתונאים שאזריה יורשע במשפט

פרסום ושיווק

תעשיה אווירית: אלי אלפסי מונה לסמנכ"ל השיווק של התעשייה האווירית * אלפסי שכיהן עד היום כסמנכ"ל הפעילות בהודו יחליף את שרלי בן שטרית. עם מינויו לתפקיד יאוחדו שני התחומים תחת אחריותו

תחבורה

לידיעת הנהגים: מהיום – מצלמות אכיפה בנת"צ בנתיבי איילון * על פי התקנות, חל איסור על כלי רכב פרטיים לנסוע בנת"צ שבנתיבי איילון בקטע שבין מחלף חולות למחלף חולון בין השעות 06:30 ו־10:00 בבוקר (ישראל היום)

טכנולוגיה

רכבים אוטונומים: טכנולוגיית 'כיפת ברזל' תשולב במערכות למניעת תאונות דרכים ברכבים אוטונומים * המטרה: לשלב ולעבד במהירות מידע שיתקבל ממגוון חיישני ראיה ותקשורת של הרכב האוטונומי (tashtiot)

רובוטים: יצרנית האלקטרוניקה הגדולה ביותר רוצה להחליף את מרבית עובדיה ברובוטים * חברת Foxconn הענקית, אשר מייצרת את אינספור מכשירים חכמים ומחשבים אחרים, מעוניינת במעבר אגרסיבי לפסי ייצור ללא מגע יד אדם כלל (hwzone)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן