Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 04 בינואר, 2017

אנושיים 2, מחר: חיים או אבדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אנושיים 2 | Humans 2, ערוץ AMC 

סדרת מדע בדיוני מבית AMC ובשיתוף פעולה עם Channel4 הבריטי, המבוססת על הסדרה השבדית: "אנשים אמיתיים". ספוילר – העונה השנייה חוקרת את האפשרויות והמגבלות של מערכות יחסים בין בני האדם וסינת'ים, והאם סינת'ים מודעים זכאים לזכויות שוות לאדם. בעוד משפחת הוקינס מנסה להחלים מאירועי העבר, חבריהם הסינת'ים יוצאים למאבק. עתה, כשיכולותיהם הרגשיות הולכות ומתפתחות, הם עומדים בפני דילמות מוסריות ומנסים למצוא את מקומם בעולם. העונה תצטרף אל הקאסט קארי-אן מוס, שתגלם מדענית שגויסה כדי לתכנת מחדש את הסינת'ים ולהפוך את השפעת תוכנת המודעות. אליה יצטרפו גם סם פלאדיו ("נאשוויל"), לטיטיה רייט ("מלפפון"), מרשל אולמן ("נמלטים") ובלה דיין ("אימה אמריקאית").

22:00 מחר: חיים או אבדון | Tomorrow, ערוץ Hot8 

XXXXX

הסרט הטוב ביותר – סזאר 2016, הסרט הטוב ביותר ב-French Box Office 2015. בעקבות פרסום מחקר החוזה את ההכחדה האפשרית של האנושות עד שנת 2,100 יוצרי הסרט יוצאים למסע בין 10 מדינות במטרה להבין את הקטסטרופה הצפויה ויותר מכך: כיצד ניתן למנוע אותה. הם פוגשים במהלך מסעם את האנשים שהחיו מחדש את החקלאות, הכלכלה, הדמוקרטיה והחינוך. יזמים ויזמיות שרוצים להפוך את העולם למקום טוב יותר ובאמצעות דרכים יצירתיות הם מצליחים לפתור את המשברים הקיימים. צרפת, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן