Skip to content

חדש בטלוויזיה – יום שני, 09 בינואר, 2017

השטיח האדום: גלובוס הזהב, גלובוס הזהב 2017, בתים מהחלומות, רוצח הילדים מניו דלהי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:00 השטיח האדום: גלובוס הזהב, ערוץ !E 

בפעם ה-74 יתכנסו ויבואו כל כוכבי הוליווד הנחשבים לרגל טקס פרסי גלובוס הזהב, בו מוענקים פרסים על ידי איגוד העיתונאים הזרים בארצות הברית, להישגים יוצאי דופן בתחום הקולנוע וגם בתחום הטלוויזיה. הספירה לאחור והשטיח האדום, בהנחיית ריאן סיקרסט וג'וליאנה רנסיק.

03:00 גלובוס הזהב 2017, ערוץ Yes1 

טקס גלובוס הזהב ה-74 בשידור ישיר מניו יורק, בהנחיית מנחה תכנית הלייט נייט "הטונייט שואו", ג'ימי פאלון. השחקנית מריל סטריפ תקבל את הפרס היוקרתי על שםססיל ב. דה-מיל, על קריירה ארוכה ומכובדת.

20:35 בתים מהחלומות | Dream Home Ideas, ערוץ החיים הטובים 

סיקור של בתים מעוררי השראה ברחבי ארה"ב, אוסטרליה והפיליפינים. כל פרק יתמקד במרכיב מסויים של הנכס המרשים, כגון המטבח, הבריכה או הגינה, וידון בו עם בעלי הבית, הארכיטקטים ובעלי המלאכה. כל אלה יעניקו לצופים טיפים בלעדיים לשיפור חזות ביתם, מבלי להיכנס לשיפוצים מתישים והוצאות מיותרות.

22:20 רוצח הילדים מניו דלהי | The Karma Killings, ערוץ Hot8 

הסיפור הלא יאומן של מה שהתרחש בין כתלי בית אחד בפרברי ניו דלהי בו התבצעו כמה ממקרי אלימות ורצח של ילדים, מהמזעזעים בעולם. במשך כשנתיים בשכונה מנומנמת בניו דלהי החלו להיעלם עשרות ילדים. כולם היו נעלמים בנקודה מסוימת באזור השכונה. החקירה הובילה אל בית אחד בו מסתבר נרצחו באכזריות הילדים החטופים. הורי הילדים מחליטים לצאת למסע נקמה במטרה להביא ללכידתם של הרוצחים. עד מהרה נחשפת מערכת היחסים המורכבת בין איש עסקים לבין משרתו. הודו / ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן