Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 10 בינואר, 2017

משהו עוקב אחריי, טרנספרנט 3, דברים טובים, הסרט השמח, מורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 משהו עוקב אחריי It Follows, ערוץ Yes3 

לאחר ששכבה עם בחור חביב למראה, מתעוררת ג'יי בת ה-19 כשהיא כבולה לכיסא באמצע שום מקום. אותו בחור מסביר לה שמעתה ואילך חייה עומדים להשתנות – דבר בלתי ידוע הולך לעקוב אחריה לכל מקום בו תהיה, ואם לא תתחמק ממנו, סופה יהיה רע ומר. הדרך היחידה שלה להיפטר ממנו תהיה לקיים יחסי מין עם אדם אחר ולהעביר לו את הקללה. ג'יי מתקשה להאמין לסיפור המופרך, אך ביום המחרת היא מתחילה לראות בכל מקום דמויות מסתוריות שהולכות לכיוונה ולא עוצרות. שחקנים: מייקה מונרו, קיר גילכריסט, דניאל זובטו. במאי: דיוויד רוברט מיטשל. ארה"ב, 2014. סרט חכם, מקורי ובעיקר מפחיד. פועל בכמה רמות לחץ וכולן עובדות. ציון: 

22:00 טרנספרנט 3 Transparent 3, ערוץ Hot פלוס 

הדרמה הקומית של אמזון וחברת סוני חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – המשפחה הגרעינית ממשיכה להתפרק לחלקים שנעים במסלולים נפרדים. אחרי שמצאה אהבה עם  ויקי וזכתה בקבלה מצד משפחתה, מורה שואפת להפוך לאישה שתמיד דמיינה ומחליטה לעבור ניתוח לשינוי מין. שלי, מצידה, מוצאת את קולה הייחודי ומחליטה לספר את הצד שלה בסיפור – למורת רוחם של בני המשפחה. שרה (אמי לנדקר, "יהודי טוב") מקימה תנועה רוחנית יאפית אך מגלה שהנרקיסיזם שלה עומד בדרכה, בעוד שאלי (גבי הופמן, "בנות") נסחפת לחזיויות הזויים שגורם לה לפקפק בקריירה ובחיי האהבה שלה. ג'וש (ג'יי דופלס, "מינדי"), שאיבד את הכל, נאלץ להתמודד עם עברו אחת ולתמיד – וכל בני המשפחה מוצאים עצמם יחד על ספינה בדרך למקסיקו.

22:00 דברים טובים | Better Things, ערוץ Yes Oh 

פמלה אדלון ("לואי") יצרה יחד עם לואי. סי. קיי. (שביים את הפיילוט) את הקומדיה החדשה עבור רשת FX, בה היא מככבת, כשהסדרה מוציאה את אדלון מהצללים ומאירה באור בהיר את כשרונה ושאיפותיה. בסדרה המבוססת באופן רופף על חייה של אדלון עצמה, היא מגלמת את סאם, שחקנית חד הורית המגדלת את שלוש בנותיה לבדה, ומתמודדת עם גיל ההתבגרות המוקדם שפוקד אותן, תוך קשיי הפרנסה ומציאת עבודה. שחקנים אורחים: ג'ולי בואן, קונסטנס זימר, לני קרביץ. ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 94%/100%, מטה-קריטיק: 79/100

22:00 הסרט השמח | The Happy Film, ערוץ Yes דוקו 

המעצב הגרפי הניו יורקי, סטפן סגמייסטר, גר בעיר החלומות ויוצר עבודות לרולינג סטונז, ללו ריד, לג'יי-זי ולאחרים. העסקים שלו טובים, היצירתיות שופעת, הוא נחשב לאחד המעצבים הגרפיים הידועים והמוכשרים בעולם, ובכל זאת – הוא עדיין חושב שחייב להיות עוד משהו בחיים. לשם כך הוא מחליט לצאת בעצמו למסע שבסופו יגלה מה באמת מביא אושר והאם מציאת האושר משנה את האישיות ואת החיים. בעצת פסיכולוג מהימן, סגמייסטר מחליט לבצע את הניסוי דרך שלוש גישות שונות: מדיטציה, תרפיה ותרופות. הסרט עוקב אחר מאמציו להגיע אל האושר המושלם דרך כל המשברים שהוא חווה בדרך: אושר עילאי, אקסטזה, שברון לב, תחושה של שינוי, אהבה ומוות. הסרט בהחלט אינו מתיימר להפוך אתכם לשמחים אך המסע של סגמייסטר בוודאי יגרום לכם לבדוק איך האושר שלכם נתפס בעיניכם. בימוי: סטפן סגמייסטר, בן נבורס, הילמן קרטיס. 60 דקות, ארה"ב, 2016.

22:30 מורות | Teachers, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

קומדיה חדשה של רשת TV Land, המבוססת על סדרת רשת באותו שם שיצרה קבוצת האימפרוב 'The Katydids' – שש נשים שלכולן קוראים קייט: קייטלין בארלו, קייטי קולוטון, קייט פרידמן, קייט לאמברט, קייטי או'בראיין וקת'רין רנה תומאס. הקייטיות אף משמשות כמפיקות הסדרה לצד אליסון ברי (כוכבת "קומיוניטי", "מד מן", "המדריך לסינגלס" ו"לשכב עם אחרים", שגם מתארחת בפרק הראשון) והשואוראנרים איאן רוברטס וג'יי מארטל ("קי ופיל"). הסדרה רכשה לה קהל מעריצים אדוק וזכתה לשבחי המבקרים, ועל כן החליטו לחדש אותה לעונה נוספת. עלילת הסיטקום סובבת סביב שש מורות בבית ספר יסודי שמנסות לעצב את מוחותיהם וחייהם של ילדים צעירים – למרות שהן עצמן עדיין לא הצליחו להסתדר בחיים. בין אם הן לא מוכנות להקריא סיפורי אגדות כי לפעמים הנסיך מעדיף לצאת עם אנשים אחרים או מנסות להתחיל עם האב הכי לוהט באסיפת ההורים – המורות האלה כאן כדי לשנות את העולם, תלמיד אחד בכל פעם. לצידן של הקייטיות מככבים גם רוב ריגל ("רחוב ג'אמפ 21"), טים באדג'לי ("הדייט שתקע אותי"), ראיין קלטג'ירונה ("צעירים חסרי מנוח"), עומאר ג'יי דורסי ("ג'אנגו ללא מעצורים") וזאקרי ארת'ור ("טרנספרנט"). ציון איי.אם.די.בי.: 6.2/10, עגבניות רקובות: 69%/100%


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן