Skip to content

בצריכה מתמקדת: חדש על המדף (8.1.17)

לק חדש ומנצנץ, נעלי בית נוחות ומחממות, אלכוג'ל השומר על לחות העור, שמפו יבש לזוגי שיער שונים ומוצר עם ריח מחוזק לניקוי האסלה. ניסינו אותם וחזרנו עם מסקנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נעלי בית של DEARFOAMS

הקולקציה החדשה של נעלי הבית של המותג מגיעה עם תוספת מפתיעה – יכולת נידוף מים מהירה. בשילוב סוליה המותאמת להליכה בחוץ, אתם יכולים ללכת איתם למכולת או לסיבוב עם הכלב גם בימי חורף. אנחנו לא ניסינו לעשות את זה בעצמנו – קשה לנו לוותר על הרעיון של נעליים לבית שלא נושאות איתן לכלוך מן החוץ – אבל אנחנו מכירים כמה אנשים שיעריכו את התוספת הזו, גם אם בכל מקרה לא כדאי לקפץ איתן בתוך שלוליות. הקולקציה כוללת נעלי בית בגזרות שונות, כולל נעלי בלרינה, עם פתח מאחור, ואפילו בצורת מגפון, אם אתם בכל זאת חייבים ללכת איתן בשלוליות. אנחנו ניסינו את נעלי הבית שבתמונה, שהיו נוחות במיוחד ומחממות כפי שנעלי בית צריכות להיות. טווח המידות לנשים – S-XL (35-42); ולגברים – 39-40 ועד 45-46.

80-219 שקלים. להשיג במגה ספורט, ורטהיימר ספורט, את, המשביר לצרכן, פפאיה, H&O ובוניטה דה מאס.

צילום: דיוויד הקרופט

אלכו-ג'ל GOLD של ד"ר פישר

החברה שילבה במוצר הוותיק שלה כדוריות המכילות ויטמין E, והשיקה את הגרסה החדשה לכבוד השנה האזרחית החדשה. הצבע של הכדוריות דומה לזהב – ומכאן השם של המוצר. תכולת הכדוריות אמורה לשמור על מצב ומראה העור, ו-70% האלכוהול שבמוצר אמורים לקטול את כל החיידקים. אנו תוהים אם אחוז האלכוהול הגבוה אינו משפיע על הוויטמינים, לאחר שהכדוריות מתמוססות בעת המגע עם העור ולפני שהאלכוהול מספיק להתנדף. בכל מקרה, העור אכן היה פחות יבש וקצת יותר נעים למגע בזכות השימוש במוצר. הבקבוק המגיע עם המתלה, כפיח שאפשר לראות בתמונה, הוא אידיאלי למי שצריך את המוצר בהישג יד.

19.9/14.9 שקלים ל-30/100 מ"ל, 9.9/14.9 שקלים במבצע בחודש ינואר. להשיג ברשתות הפארם ובנקודות המכירה.

צילום: יעל האן

שמפו יבש של נטורל פורמולה

החידוש העיקרי בשמפו היבש החדש של החברה הוא בהתאמה שלו לסוגי השיער השונים. לשם כך השיקה החברה את המוצר במספר גרסאות – לשיער שעבר החלקה, לשיער צבוע או יבש, לשיער דק ודליל ולשיער רגיל בנוסחה הקלאסית. מתוך הסדרה אנו ניסינו את המוצר המיועד לשיער רגיל. המיכל נוח לשימוש וההתזה מאפשרת פיזור מהיר של החומר על השיער. ההשפעה של החומר היתה מוגבלת: הוא ניקה את הקרקפת והשיער משומן ולכלוך אבל עשה זאת בצורה מצומצמת ביחס למוצרים וותיקים יותר; וההשפעה על מצבו של השיער היתה קצרה יותר.

29.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

צילום: מוטי פישביין

נתלה אסלה של סוד

החברה השיקה מחדש את סדרת המוצרים הזו, המורכבת מארבע כדוריות עם חומרי ניקוי וריח בכל נתלה. הסיבה להשקה היא הצורך/רצון לחזק את הפורמולה, כך שהניחוח יהיה עוצמתי יותר. הסדרה כוללת שלושה ניחוחות – לימון, אוקיינוס ואורנים – וזה שניסינו אכן היה בעל ניחוח חזק יותר בהשוואה למוצר הקודם בסדרה. האם הריח באמת התחזק ב-40%? את זה אנו לא יכולים לומר, כמובן, אך התחזקות הניחוח היתה בולטת.

8.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובפארם.

צילום: אפרת אשל

Creative Play של CND

סדרת הלקים הצעירה של המותג הגיעה גם היא לישראל, תוך שהיא שומרת על אותם המאפיינים של כלל מוצרי המותג. כלומר, אין בהם חומרים שנויים במחלוקת דוגמת פורמלהיד. הסדרה הצעירה כוללת 80 גוונים המגיעים בעשרה גימורים וטקסטורות שונות, בהם קרם, הוליגרפי, מתכתי, גליטר, מטאלי, פנינה וסאטן. בשלב ראשון הגיעה לישראל תת הסדרה בשם Celebration, הכוללת שמונה גוונים בטקסטורה מבריקה ובשילוב קונפטי, כוכבים ונצנצים. אנו ניסינו לק מנצנץ בצבע תכלת, וכמו בכל הלקים המבוססים על נצנצים, הצבע שלהם הוא שקוף. כלומר, נדרשו שלוש שכבות כדי ליצור את המראה האחיד והמבוקש – ובהתאם גם זמן וסבלנות. לאחר שכל השכבות התייבשו, התגלה לק עמיד שהחזיק מעמד לאורך ימים רבים.

30 שקלים. להשיג במכוני טיפוח ומניקור.

צילום: ג'ון וויט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן