Skip to content

ממה אתם מופתעים?

תפסיקו להתפלא, תפסיקו לחוש בושה, ותפסיקו לירות בשליחים. כל מה שקורה היום במדינת ישראל לא היה מתאפשר אלמלא הייתם מתעקשים שדמוקרטיה זה רק יום הבוחר. כי איפשרתם להם ארבע שנים מלאות "יום המוכר" ומי שהם מוכרים זה אתכם. זה הזמן לעשות מעשה. כי פשוט אין ברירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ושוב פרשיית שחיתות רודפת פרשית שחיתות שרודפת פרשית שחיתות בין לבין יש גם לוויות. אבל הפליאה והבושה שממלאת את אזרחי ישראל היא הדבר היחיד שפשוט לא מובן לי, מה מפתיע אתכם כל כך?

האיש שימלוך עליכם אם לא תתעשתו - איור: עמית מנדלזון

אתם מופתעים שנתניהו מושחת? או שאולי אתם מתקשים להבין כיצד ראש ממשלה ממשיך לכהן תחת חקירה באזהרה? האם שכחתם שמבחינתו אסור לחקור "ראש ממשלה מכהן" – אם כי הוא שוכח שאם אסור היה לחקור ראש ממשלה מכהן הרי שהוא לא היה ראש ממשלה היום בכלל. אחרי הכל גם אהוד אולמרט היה "ראש ממשלה מכהן", והיום מאופסן במעשיהו. או שמפתיע אתכם לגלות את האינטרסים של העיתונים הגדולים? הרי אנחנו צעקים מזה שנים את המושג הון -שלטון- עיתון, ובתמורה אתם צועקים לנו, היחידים שמחוץ למעגל השחיתות, והקרנפיה הלאומית, שמאלנים. עוכרי ישראל.

מפתיע אתכם שנוני מוזס, אחד האנשים החזקים ביותר במדינה, מרשה לעצמו להבטיח שוחד, כן כן שוחד, לראש ממשלה מכהן? הרי הראש הממשלה המכהן הזה מקבל שוחד על בסיס יומי בדמות מתנות וסביר להניח גם הרבה כסף. כל הללו אסורים על פי החוק בתכלית האיסור. או שאולי אתם מתפלאים על דויד אמסלם, ליכודניק, מהנחותים ביותר שיש. שמבחינתו החוק  לא רלוונטי, "אז מה אם זה לא חוקי" הוא אומר , קבל עם לעדה לפני כל עם ישראל. ככה זה בליכוד: חוק שאנחנו לא חוקקנו, לא רלוונטי".

בדבר אחד אני בטוח שתגובתו של דויד ביטן לא מפתיעה אתכם. אל תדאגו הוא כבר יחוקק חוק… לא חשוב איזה חוק העיקר שהדון ימשיך לשלוט על המשפחה.

עושה מה שבא לו - נוני מוזס - איור: עמית מנדלזון

אז תפנימו, נוני מוזס עושה במדינת ישראל ככל העולה על רוחו, הוא אחד האנשים העשירים והחזקים ביותר במדינה ואתם עושים אותו כזה, אתם שקונים את הזבלון הצהוב שלו. כן גם הוא צריך לשבת בכלא יחד עם נתניהו בשמחה הייתי מסדר להם תא משותף, הם ימותו על הרעיון.

או אולי אתם מתפלאים שנתניהו לא רץ למשטרה מיד עם תום הפגישה. למה שילך למשטרה הרי נתניהו במרדף מטורף אחרי תקשורת אוהדת ולמוזס יש את הכוח לספק לו ליקוק מסיבי. האחיזה בלע"מ ומשרד התקשורת הם כלים להבטיח שכולם יספקו את רצונו, לא תמיד מצליח לו כי עדיין יש פה ושם עקשנים כמו רביב דרוקר, וברוך קרא. אבל כשהוא לא מצליח הוא כבר ימצא זמן לשחרר איזה פוסט מסית וארסי כנגדם.

אבל הוא בשום פנים ואופן לא ימצא זמן ללכת ללוויות של נפגעי הטרור, בדיוק אותו טרור שהוא, "המומחה" אמור היה להפסיק, בדיוק אותו טרור שהם, מצביעיו רפי השכל, משוכנעים שהוא אכן יכול להפסיק.

אתם מתפלאים שאף שר לא הופיע ללויות? למה שיופיעו? זמן זה כסף, ובזמן שהם יבזבזו על לוויה הם לא יוכלו לקבל את האתנן שלהם. תשאלו את ליצמן.

שר המעטפות -ליצמן: - איור עמית מנדלזון

אה… ליצמן מפתיע אתכם? בחייכם תרבות המעטפות, השתרשה במערכת הפוליטית רק אחרי שהשתרשה במגזר הדתי, שם קוראים למעטפות האלו "תרומה לגמ"ח". ליצמן הוא רק עוד נוכל מושחת ומופקד על מערכת שנגועה קשות בשחיתות. רופאים שמקדמים תרופות תמורת טובות הנאה, מחקרים מזוייפים ממומנים על ידי חברות התרופות ומופצים בתשלום על ידי העיתונות המסחרית, וכמובן חברות הטבק שיעשו הכל כדי להמשיך למכור את מרכולתם הרעילה גם אם זה יעלה להם הון תועפות (בתוך מעטפות).

מה מפתיע אתכם כל כך, ועל מה אתם מתביישים? הרי אתם איפשרתם את זה. אתם שצעקתם "רק ביום הבוחר" אתם שהקפדתם להוציא חצי מיליון איש לרחובות ולא שרפתם כלום, אתם שנשארים בבית  וגם אתם שלא מסייעים לאלו שנעצרים באלימות, כן מותר לכם כי אלימות משטרתית איננה לגיטימית, חד וחלק.

שותף לפשע ומועל סדרתי באמון - מנדלבליט - איור: עמית מנדלזון

הגרוע מכל עדיין לא הגיע. ורק אתם יכולים להפסיק את זה ולא באמצעים "לגיטימיים" כי כל אמצעי לגיטימי יתקע אצל מנדלבליט. שותף לפשע, האיש שמסתיר ראיות חיוניות מהציבור, מועל באמון המערכת עליה הוא מופקד והציבור שמשלם את משכורתו, מועל באמונתו ובדתו ומבזה גם את המקצוע הבזוי בו בחר.

אבל אם תמתינו ליום הבוחר , הרי בוודאות שום דבר לא ישתנה, ליצמן ישאר שר הבריאות והמעטפות ימשיכו לזרום, נתניהו וצרתו ימשיכו לשתות שמפניה על חשבון הברון וימכרו את המדינה לטייקוניה, ומנדלבליט ימשיך להונות את כל המערכת. אבל מצד שני, מניין לכם שדויד ביטן לא יעביר כבר חוק שמבטל את הבחירות וממליך את הנוכל?

תעשו לי טובה תפסיקו להתפלא, זו מדינת ישראל 2017 ורפובליקת בננות זה מחמאה למה שקורה בה היום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן