Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 12 בינואר, 2017

אינאזומה 11 גו 2, עין בשמים, מי רצח את ג'ונבנה?, אמא של ג'ונבנה: קורבן או רוצחת?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:20 אינאזומה 11 2 | Inazuma Eleven 2, ערוץ הילדים 

העונה החדשה מתרחשת כבערך עשר שנים לאחר סיום הסדרה המקורית. כעת על כדורגל הנוער שולט ארגון מושחת ורודף בצע בשם האזור החמישי, ששולט גם באקדמיית רויאל. לקבוצת ריימון מצטרפים שלושה שחקנים חדשים: שני החברים אוריון ולפין, והשחקן המתבודד ויקטור בלייד. יחד עם שחקני ריימון הנוכחיים, הם מתחרים בטורניר 'דרך הקדושים', החלופה הנוכחית לטורניר הספר של השנים הקודמות, שבסופו יבחר הקיסר הקדוש שישלוט על כדורגל הנוער.

22:00 עין בשמים | Eye in the Sky, ערוץ Hot גולד 

קצינת צבא מפקדת על מבצע המערב כטב"מים, שמטרתו ללכוד קבוצת טרוריסטים בקניה. בדיוק כאשר המשימה מסלימה והחשודים עומדים לבצע משימת התאבדות, נכנסים לאזור הלחימה גם אזרחים חפים מפשע. כעת על הקצינים להתמודד עם סוגיות מוסריות מורכבות ביותר. שחקנים: הלן מירן, ארון פול, אלן ריקמן, ברקהאד עבדי. במאי: גאווין הוד. ארה"ב 2015. מותחן פוליטי, אולי לא הכי נאמן למציאות, אבל מספק בידור מעניין ומותח לכל אורכו. ציון: 

22:00 מי רצח את ג'ונבנה? | Who Killed JonBenét, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי של Lifetime,שבוחן מחדש את מקרה הרצח המפורסם והלא מפוענח של מלכת היופי בת ה-6. משיחת הטלפון הראשונה למשטרה ודרך החקירה המשטרתית, הסרט מספק מבט מעמיק על מה באמת קרה ביום שלאחר חג המולד בשנת 1996, כשגופתה של ג'ונבנה נמצאה חבולה וחנוקה במרתף של ביתה. הסרט מנסה לבחון את התיאוריות השונות סביב הרצח – האם ההורים, פטרישיה וג'ון, הם האחראים למותה? אולי הם מחפים על מישהו אחר במשפחה? האם הייתה זו חטיפה שהשתבשה? או אדם זר שהיה אובססיבי לגביה, אחרי שראה אותה באחת התחרויות בהן השתתפה? גם אחרי 20 שנה, השאלה נשארת פתוחה: מי רצח את ג'ונבנה? שחקנים: איון ביילי ("עד עצם היום הזה"), מישל גיל ("מר רובוט"), ג'וליה קמפבל ("אוקוורד") והילדה פייטון לפינסקי שמגלמת את ג'ונבנה. בימוי: ג'ייסון לפייר. ארה"ב, 2016.

23:35 אמא של ג'ונבנה: קורבן או רוצחת? | ?
JonBenet's Mother: Victim or Killer, ערוץ לייפטיים 

סרט תיעודי המתמקד באמא של ג'ונבנה, פטרישה רמזי, ובוחן את חייה כאשת חברה, מלכת יופי, רעיה, אם וחשודה ברצח. הדוקו חושף לראשונה אנשים שמעולם לא דיברו בנושא וחוקר את הראיות מחדש ומנסה להציג מבט מחודש על הרצח ולחקור ראיות באמצעות טכנולוגיות מז"פ מודרניות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן