Skip to content

פלסטיני נורה למוות כשניסה לפגוע בחיילי צה"ל במחנה פליטים

במהלך פעילות צה"ל וכוחות הביטחון במחנה הפליטים פרעה שבצפון הבקעה רץ המחבל לעבר החיילים עם סכין שלופה כשהוא קורא: "אללה הוא אכבר", לא נענה לקריאה לעצור ונורה. בעת הפעילות והמעצרים נורו יריות ונזרקו מטענים לעבר הכוח שסיים את פעילותו ללא נפגעים בקרבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוח צה"ל הרג הלילה  (שלישי) מחבל שרץ עם סכין שלופה לעבר החיילים במחנה הפליטים פרעה המצוי בצפון הבקעה. המחבל שזוהה על ידי מקורות פלסטינים כ מוחמד א-סאלחי בן 33, אסיר לשעבר, קרא "אללה אכבר" ולא נענה לקריאות לעצור.

צילום הסכין: דובר צה"ל - צילום המחבל: מקורות פלסטינים
צילום הסכין: דובר צה"ל - צילום המחבל: מקורות פלסטינים

האירוע התרחש  במהלך פעילות למעצר מבוקשים של יחידת דובדבן במחנה הפליטים. חיילי הכוח הבחנו במחבל רץ עם סכין שלופה בניסיון לדקור את חיילי הכוח שבנקודה. הכוח פתח בנוהל מעצר חשוד, ולאחר שהמחבל המשיך להתקדם לעברם נורה ובהמשך נקבע מותו. במהלך הפעילות נורו יריות ונזרקו מטענים לעבר הכוח. לא היו נפגעים בקרב החיילים. לפי מקורות פלסטינים, האירוע התרחש בתוך ביתו של א-סאלחי בשעה שניסו לעצור אותו, אך בצה"ל אומרים כי א-סאלחי לא היה יעד למעצר במבצע הזה. לאחר שנעצרו 4 מבוקשים במחנה הפליטים עזבו הכוחות את המקום.
תוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, שב״כ, מג״ב ומשטרת מחוז ש״י באזור יהודה ושומרון ובבקעה 9 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. בנוסף, במהלך פעילות של כוחות צה״ל בשיתוף משטרת מחוז ש״י ומג״ב בכפר אל חאדר שבגזרת החטיבה המרחבית ״עציון״ נתפס רובה צייד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן