Skip to content

דברים טובים באים לאט – גולדסטאר SLOWBREW

טמפו משיקה בירה חדשה- גולדסטאר SlowBrew המיוצרת בתהליך תסיסה איטי וממושך המאפשר מיצוי מלא של הלתת והכשות ומוביל ליצירת בירה בעלת עומק, איזון ונוכחות. הבירה הינה בירת לאגר כהה בעלת 10% אלכוהול.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטמפו בירה מאמינים שדברים טובים באים לאט. לכן לאט-לאט פיתחו את הבירה החדשה, למעשה במשך כ -3 שנים עמלה במבשלה מרינה זלצר הברומייסטרית של טמפו יחד עם צוותה על פיתוח הבירה החדשה. הם הבינו שאם נותנים לבירה "לקחת את הזמן" תתקבל תוצאה משובחת.

השקת גולדסטאר SLOWBREW באנגלו ונונה ביפו (צילום: דן בר-דוב)

לכן גולדסטאר  SLOWBREW מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה). הוא מתחיל בבישול ארוך מהרגיל עם כמות לתת גדולה במיוחד (כ -80% יותר מאשר בבירה רגילה) שתכליתו למצות כמה שיותר טעמים וסוכרים מהלתת וארומות מהכשות. הוא נמשך בתסיסה ממושכת בטמפרטורה נמוכה ומבוקרת, ליצירת טעם לאגרי עשיר ופריך. לאחר מכן, התהליך ממשיך בהבשלה איטית וארוכה המאפשרת לבירה להגיע לאיזון ולעושר טעמים. הזמן, ההקפדה וההשקעה מובילים ליצירת בירה עוצמתית ובעלת רבדים עמוקים. הבירה מאופיינת בטעם עמוק ומאוזן, מרקם חלק, גוף מלא ושיעור אלכוהול גבוה במיוחד של 10%.

גולדסטאר SLOWBREW (צילום: דן בר-דוב)

אתמול באירוע, שהתקיים במתחם "אנגלו ונינה" ביפו, הושקה הבירה החדשה ,בהשתתפות כל בכירי חברת טמפו, יצרנית גולדסטאר, בראשות ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל החברה. לכבוד האירוע התאספו חובבי בירה רבים שהגיעו לטעום מהבירה החדשה מבית גולדסטאר. על הטעימות של הבירה החדשה וההסבר המקצועי על תהליך הבישול של גולדסטאר SLOWBREW הופקדו נחום מזאה, מנהל הדרכה בטמפו ומרינה זלצר, הברומייסטרית. את טעימות הבירה החדשה ליוותה ארוחת צהריים משובחת של השף יונתן רושפלד עם מגוון תבשילים  בבישול איטי שהוכנו במיוחד להשקת הגולדסטאר SLOWBREW וברוח הבירה החדשה. את הבירה גם כן מומלץ ,לטעמי, לשתות באיטיות כך יתגלו בפניכם רבדים שונים של הטעם מפירותיות מלווה במרירות ובניחוח קרמלי בלגימה הראשונה ועד לטעם מתקתק-פירותי בהמשך. בקיצור בירה נעימה מאד לשתייה, אבל שימו לב היא 10% אלכוהול, כפול מבירה גולדסטאר הרגילה.

מחיר מומלץ לצרכן של שישיית גולדסטאר סלואוברו 42 שקלים (צילום: דן בר-דוב)

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו אמר באירוע: "האירוע הזה מרגיש לי כמו לידה והבירה החדשה של גולדסטאר היא כמו תינוק חדש שלי. אני יכול להגיד לכם שגולדסטאר עבורנו זה אייקון והרגשנו שהקהל שלנו צמא לחדשנות והתרחבות. התחלנו לפני כמה שנים עם האנפילטרד ועכשיו אנחנו ממשיכים להתחדש ומשיקים את הסלואוברו. כשמה כן היא, מרגישים את הייחודיות שבה ואת האלכוהול שלה. אנחנו מרגישים שזאת בירה שתעשה כבוד גדול למותג גולדסטאר."

השף יונתן רושפלד הכין תפריט שיהלום את הבירה (צילום: דן בר-דוב)

ניר גל, מנהל השיווק של חטיבת הבירות בטמפו: "אנו גאים להציג בפני אוהבי הבירה בישראל חווית בירה חדשה מבית גולדסטאר. הודות לבישול האיטי גולדסטאר SlowBrew, מספקת לצרכנים זווית ייחודית של גולדסטאר, מותג הבירה האהוב בישראל. לקראת ההשקה התחלנו בהטעמת המוצר לבעלי ברים שונים , והתגובות נלהבות ביותר ולשמחתנו הביקוש להצבת ברזי מזיגה גבוה במיוחד."

בירה גולדסטאר SLOWBREW תושק  תחילה בחנויות האלכוהול הנבחרות, ובחבית מזיגה בברים ובפאבים נבחרים . הבקבוק במראה יוקרתי , ישווק עם תווית שקופה שעוצבה על ידי חברת קלאסנס (Claesense) מאנגליה, המובילה בעיצוב תוויות בירה בעולם.

"גולדסטאר" היא הבירה הנמכרת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ, והמותג בעל נתח שוק של כ- 25%. גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

מחיר מומלץ לצרכן של שישיית בירה גולדסטאר סלאוברו 42 ש"ח.

הקינוח של השף רושפלד (צילום: דן בר-דוב)
הקינוח של השף רושפלד (צילום: דן בר-דוב)
הקינוח של השף רושפלד (צילום: דן בר-דוב)
הקינוח של השף רושפלד (צילום: דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן