Skip to content

בעין צרכנית- מבצעים מזון לשנה החדשה

בודקת, מתנסה, מבקרת, ממליצה, ומשתפת מהחוויה שלי ומניסיוני בשימוש במוצרים ובמבצעים שווים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לרגל יום העברית אשר חל בכ"א בטבת (השנה: 19.1, יום חמישי), יום הולדתו של אליעזר בן יהודה, יוצאים מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית, וקניוני עופר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו שמטרתו לרומם את קרנה של השפה העברית. במסגרת שיתוף הפעולה, יוצבו ברחבי הקניונים שלטים מגוונים ועליהן מילים שונות והסבר קצר ומְגרה על אודות המילה. לדוגמה: שלט עם המילה "מעיל" יופיע על חלון הראווה של חנות בגדים ובו יוסבר כי מקור המילה בכך שהמעיל עולה על הבגדים.
בנוסף עופר גרנד קניון חיפה,  יוצא במבצע ללא מע"מ שאסור לפספס!!
המבצע ייערך לשבוע ימים בלבד לכבוד השנה האזרחית החדשה, במגוון חנויות הקניון החל מה- 15-20.01.17. במסגרת המבצע, ייהנו לקוחות הקניון ממחירים ללא מע"מ, כולל כפל מבצעים, במגוון החנויות והרשתות המובילות בעופר גרנד קניון חיפה. המבצע ניתן למימוש דרך מועדון הלקוחות הדיגיטלי –MY OFFER .

רשת עדן טבע מרקט מקנה 200 ש"ח הנחה בקופונים לקניות בחנויות הרשת לכבוד שנת 2017 בחודשים ינואר פברואר .ההנחה תתבצע דרך באנרים ומודעות הפזורות ברשת כאשר הלקוח יזהה אחת מהן עליו ללחוץ עליה כך יגיע לדף הנחיתה, בו ימלא את פרטיו לשם קבלת ומימוש הקופונים אשר יינתנו לו בליווי קוד מימוש אישי. הקופונים הניתנים למימוש:
50 ש"ח הנחה בקנייה בחנות המזון ב- 200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 8.1.17 עד 21.1.17.
50 ש"ח הנחה בקנייה בחנות המזון ב-200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 22.1.17 עד 11.2.17.
50 ש"ח הנחה בקנייה בחנות המזון ב- 200 ש"ח ומעלה בין התאריכים 12.2.17 עד 28.2.17
50 ש"ח הנחה בקנייה בחנות הוויטמינים ב-300 ש"ח ומעלה בין התאריכים 8.1.17 עד 28.2.17 .
במהלך חודש ינואר ופברואר תינתן הטבה נוספת חסרת תקדים ומשתלמת במיוחד לשנה החדשה, חידוש חברי מועדון ומצטרפים חדשים ב-9.90 ש"ח בלבד במקום ב- 49.00 ש"ח .

חברת "אחוה" משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה
הטחינה הגולמית של "אחוה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח,מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc " כדי לזהות  טחינה גולמית טבעית ללא תוספת מלח, בדקו את כמות הנתרן בתווית המזון. אם הערך הוא כ- 10 מ"ג ומטה, אתם יכולים להיות בטוחים שמצאתם את מבוקשכם. לדוגמה, הטחינות של חברת "אחוה": טחינה גולמית, טחינה גולמית מלאה וטחינה חצי-חצי. שלושת הטחינות הללו מכילות 9-10 מ"ג נתרן ל-100 גרם".
המחיר: 8 – 10 ₪ לאריזת 500 גרם; 14 – 16 ₪ לאריזת 1 ק"ג.
טעמנו וכמכורים לטחינה אהבנו מאד. הציון מבחן הטעימות:  ♥♥♥♥♥

צילום: דרור קליש
צילום: דרור קליש

יצרנית המזון הישראלית "מיה", משיקה את "צ'יפס בטטה" חטיף חדש לאירוח, "קצת מתוק, קצת מלוח". חטיף "צ'יפס בטטה" הינו קראנצ'י במיוחד, עשוי מבטטות איכותיות ו-100 אחוז רכיבים טבעיים, עשיר ועדין
בטעם ייחודי, ללא חומר משמר, צבעי מאכל, כולסטרול ושומן טראנס.
"צ'יפס בטטה" מיועד לאירוח בבית עם מטבלים, לשדרוג סלטים, מרקים, מנות ראשונות עיקריות ואחרונות. אידאלי למבוגרים, סטודנטים, זוגות צעירים.
המחיר לשקית המכילה 100 גרם: 9.90 ₪ .
טעמנו ואהבנו, הטועמים  התלוננו שזה ממכר ומשמין.
במבחן הטעימות קבל את הציון ♥♥♥♥

פנינה רוזנבלום תתחיל לשווק, לראשונה ברשתות המזון בישראל, קינואה מתובלת ב-4 טעמים שונים ובנוסף היא נכנסת לתחום המזון הצומח ביותר בישראל היום: הסופר פוד, כאשר היא משיקה "תערובת מזונות על", אשר לראשונה תהיה נגישה לצרכן הישראלי, אשר עד היום התרגל למצוא אותה רק בחנויות הטבע והתבלינים המיוחדות. בנוסף תציע פנינה בסדרה החדשה תערובת גרעינים ורוטב לעוף על בסיס סילאן וחומץ טבעיים.
הסדרה החדשה תכלול, בשלב הראשון, קינואה ב-4 טעמים שונים: פטריות, ים תיכונית, איטלקית וירקות.
מחיר סדרת הקינואה החל מ- 24 שקלים.
טעמנו את קינואה הפטריות, האיש ציין שהיא טובה למצבי לחץ. והילדים בקשו שאכין להם מפטריות 'נורמליות' וסרבו לסיים את המנה. הציון: ♥♥♥♥♥

רשת קפה גרג
חוגגת חורף חם ומציעה מגוון משקאות חמים, בטעמים מפתיעים לימים הקרים והגשומים שפוקדים אותנו.
רשת קפה גרג שוקדת בימים אלו על תפריט חדש המציע מגוון רחב של מנות חדשות, מנות טבעוניות וקינוחים שיתלווה למגוון משקאות החורף. בין המשקאות החדשים:
משקה עוגיות חם – על בסיס חלב חם, ממרח לוטוס, עוגיות אוראו, סירופ אייריש קרים, קצפת ופיזור של פירורי עוגית אוראו. מחיר 20 שקלים.
סידר פירות חם – על בסיס סיידר, מקל קינמון, תפוח מיובש, פירות יער ותות. מחיר 17 שקלים.
מילקשייק עוגיות – גלידה וניל בתוספת עוגיות אוראו וממרח לוטוס, עם סירופ אייריש קרים קצפת ופירורי אוראו. מחיר 24 שקלים.
טעמנו ואהבנו

בעין צרכנית אינו מדור פרסום לעסקים/ מוצרים, כאן תוכלו למצוא את חווית השימוש במוצרים/ שירותים שלי,  בעין הצרכנית אובייקטיבית שלי.
אשמח לתגובות ולשיתוף מחוויותיכם.

2 Comments

  1. נועם
    11 בינואר 2017 @ 9:21

    אחוה חרטא. אפילו לא שמו את התמונה של המוצר. זה כמו שאכריז על מוצר חדש: ריבת ג'ירפות. ממש קשקוש ועבודה בעיניים. חוץ מזה, הטחינה מגעילה.

    • טלי גרופית
      11 בינואר 2017 @ 14:15

      אנחנו טעמנו ומאד אהבנו. מוצרים שאני לא אוהבת או לא טעמים לנו אני מציינת זאת .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן