Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 13 בינואר, 2017

טרנר והוטש, במטבח עם אמא 2, ברוקלין, שבויה, קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 טרנר והוטש | Turner And Hooch, ערוץ Yes5 

טרנר, שוטר בתחנת משטרה קטנה, חוקר את רציחתו של איימוס ריד. העד היחיד לרצח הוא כלבו של ריד. טרנר, שאינו חובב כלבים, נאלץ לארחו ומגלה את ידידו הטוב של האדם. שחקנים: טום הנקס. במאי: רוג'ר ספוטיסווד. ארה"ב, 1989. קומדיה שלא תמיד עובדת, לעיתים מטופשת, אך הנקס חמוד והכלב עוד יותר. ציון: 

17:30 במטבח עם אמא 2, ערוץ האוכל 

עונה שנייה לתוכנית האירוח של השף אבי ביטון. האם יזהה רון שחר את הדג המרוקני של אמא? על מה גדלה מיכל הקטנה? איזו אמא של סלב לא מצטיינת במטבח אבל  חושבת שכן? ומה אכלו הזמרים והשחקנים המוכרים בילדותם? השף ביטון מארח ידוענים (זמרים, שחקנים, ספורטאים ועוד) עם האימהות שלהם למפגש מרגש ומבדר במטבח, בו יכינו את המאכלים עליהם גדלו ויחשפו סיפורים מפתיעים שרק אמא יודעת לספר .

21:30 ברוקלין Brooklyn, ערוץ Yes1 

מועמד ל-3 פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר 2016, ומבוסס על פי תסריט של הסופר ניק הורנבי. דרמה תקופתית. בחורה צעירה וביישנית, מהגרת מעיירה אירית קטנטנה וירוקה לניו יורק של שנות ה-50. לאט לאט היא מנסה למצוא את מקומה ולנווט את צעדיה הראשונים בברוקלין. למרות הגעגועים, רומן לא צפוי עם בחור איטלקי סוחף אותה ומקשה עליה לקבל החלטה הרת גורל על עתידה. שחקנים: סירשה רונאן, אמורי כהן, דומנהאל גליסון. במאי: ג'ון קרולי ("בוי A"). אירלנד, 2015. דרמה תקופתית יפהפייה, עם משחק מצוין של רונאן וכהן, תוך משל מעניין ובימוי מסקרן. ציון: 

22:00 שבויה The Captive, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 19 בספטמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים | Captain America: Civil War, ערוץ Yes2 

בעקבות מבצע של הנוקמים שגבה קורבנות רבים, מבקשות ממשלות העולם להגביל את פעילותם של גיבורי העל. ההחלטה מפצלת את הנוקמים לשני מחנות – האחד אותו מוביל קפטן אמריקה מתנגד לכל הגבלה, ואילו איירון מן מוביל קו שתומך בהחלטה. העימות בין שני גיבורי העל וחבריהם הולך וצובר תאוצה ומגיע למלחמה של ממש, כאשר בכל אותו הזמן פועל מאחורי הקלעים רשע חדש מתוחכם במיוחד. שחקנים: כריס אוונס, רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, דון צ'ידל, פול ראד, ג'רמי רנר, אליזבת' אולסן. במאים: אנתוני רוסו וג'ו רוסו. ארה"ב, 2016. סרט עמוס, דחוס, עשיר בדמויות ובעלילה הזויה. עם זאת, האקשן טוב והאפקטים מרשימים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן