Skip to content

דונאלד טראמפ יושבע לתפקידו עם אחוז התמיכה הגרוע ביותר בהיסטוריה

סקר שנערך על ידי ה CNN בקרב ציבור הבוחרים בארצות הברית מעלה כי אחוז התמיכה הציבורי בנשיא הנבחר ירד ל 40% בלבד. למעלה משני שליש מקרב הציבור אינם רואים את רעית הנשיא הנבחר ממלאת תפקידים בבית הלבן למעט היותה רעיה ואם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דונאלד טראמפ יהפוך ביום חמישי הקרוב לנשיא האמריקאי ה- 45 עם 40% תמיכה בלבד בקרב הציבור האמריקאי, כך עולה מסקר שערכו רשתות ה CNN וORC.  טראמפ יחל בנשיאות בנקודת שפל שלא הייתה כדוגמתה. הנשיא יושבע כשאהדת הציבור כלפיו נמוכה ב 44 נקודות מתחת לאהדת הציבור כלפי הנשיא הפורש ברק אובמה.

צילום מסך CNN
צילום מסך CNN

מדובר באחוזי תמיכה הנמוכים ביותר של נשיא אמריקאי הנכנס לתפקיד מכלל נשיאי ארצות הברית, והוא נמוך יותר מזה של שלושת הנשיאים האחרונים שהושבעו לתפקיד: ברק אובמה נכנס למשרד ב- 2009 עם 84% אחוזי תמיכה. גורג' בוש נכנס למשרד ב- 2001 עם 61% אחוזי תמיכה וביל קלינטון נכנס למשרד ב- 1992 עם 67% אחוזי תמיכה.
לגבי יכולות רעייתו הדוגמנית לשעבר מלניה טראמפ לשמש גברת הראשונה של ארצות הברית מרבית הציבור (65%) חושב שהיא תישאר ברקע ולא תתמקד בתפקיד ציבורי. 36% מכלל הציבור אוהד את הרעייה, 35% איננו אוהד ו28% חסרי דעה לגבי מליניה.
67% מכלל הנשאלים (כשני שליש) מסרו כי הם סבורים שהיא תתמקד בהיותה רעיה ואם ולא תהווה משקל או תיקח תפקיד כיועצת בעניינים שונים ואירוח הקשורים בבית הלבן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן