Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 20 בינואר, 2017

נוקמים עם קלואי קרדשיאן, באג לייף, אגדת קרוב הזהב, פאודה, הדרך לגיהנום, המטרה: לונדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 נוקמים עם קלואי קרדשיאן | Revenge Body with Khloé Kardashian, ערוץ !E 

קלואי קרדשיאן וצוות מאמנים, תזונאים ומומחי יופי הוליוודיים שרגילים לעבוד עם הכוכבים והספורטאים הגדולים, יעזרו למשתתפי התכנית להחזיר לעצמם את הביטחון העצמי (או להיות בעלי ביטחון עצמי לראשונה בחייהם), לקחת את עצמם בידיים ולהמציא את עצמם מחדש. בכל פרק, שני משתתפים ברי מזל יזכו לעבוד עם קלואי וצוות המומחים המופלאים שלה, להשתנות, ולהראות לכל אלו שזלזלו בהם ודחו אותם, מה הם מפסידים. וידוע שהנקמה הכי טובה באחרים, היא להרגיש טוב עם עצמך ולהיראות טוב.

17:00 באג לייף | A Bug's Life, ערוץ Yes5 

סרט מבית היוצר של אולפני פיקסאר. פליק, נציג הנמלים האמיץ יוצא לבדו למשימה מסוכנת – עליו להציל את הנסיכה ואת המושב בה הוא חיי מהחרגולים המרושעים. מדובבים לעברית: תומר שרון, שרון שחל, תיקי דיין. במאי: ג'ון לסיטר ואנדרו סטנטון. ארה"ב, 1998. אגדה מבדרת המשלבת בין הנפשה יפה להומור משעשע, דמויות חביבות והצלחה קולנועית. ציון: 

18:00 אגדת קרוב הזהב | Legend of Croc Gold, ערוץ דיסקברי 

כריית זהב מודרנית זה מקצוע קשה בכל מקום בעולם, אבל באי לא רחוק מפפואה גינאה החדשה בדרום מזרח אסיה, המקומיים נאלצים להתמודד עם הרבה יותר מהבעיות הרגילות. באמצע האי ישנו נהר שבו נחבאים לא רק אחת משמורות הזהב הגדולות ביותר בעולם, אלא גם תנינים אכזריים אשר גבו את חייהם של רבים מתושבי המקום שהעזו להתקרב יותר מדי אל שפת המים. על מנת לחפש ולהשיג את העושר העצום של זהב האורב מתחת לפני השטח, הכורים המקומיים מגייסים אנשים מחוץ לאי הבאים עם ידע מעמיק על טכניקות כרייה ומביאים איתם ציוד ויכולת התמודדות עם הזרם המאיים של הנהר. אבל האם הניסיון שלהם יעזור להם מול תנינים גדולים, טריטוריאליים ורעבים?

21:00 פאודה | Fauda, ערוץ 1 


22:00 הדרך לגיהנום | A Walk Among the Tombstones, ערוץ Hotגולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 17 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 המטרה: לונדון | London Has Fallen, ערוץ Yes4 

סרט המשך לאקשן: "המטרה: הבית הלבן". נשיא ארה"ב ואנשיו מגיעים להלוויית ראש הממשלה הבריטי בלונדון. מה שמתחיל כאירוע שקט ומאובטח, הופך למסוכן וקטלני, כאשר הנשיא מוצא עצמו בחזית הסכנה כשמזימת התנקשות אכזרית מאיימת להחריב את הבירה הבריטית. שחקנים: ג'רארד באטלר, ארון אקהרט, מורגן פרימן ואלון אבוטבול. במאי: בבק נג'אפי. בריטניה / ארה"ב, 2016. פעולה עתיר אפקטים ושחקנים טובים, אך עלילה מטופשת, קלישאתית ומעוצבת בטעם רע. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן