Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 21 בינואר, 2017

קונג פו פנדה, בית האילמת, גאווה ודעה קדומה וזומבים, הצרפתים הם אחרים, נעורים, הרווקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 קונג פו פנדה 3 3 Kung Fu Panda, ערוץ Yes5 

פו וחבריו האהובים חוזרים בהרפתקה חדשה ומאתגרת במיוחד. פו מתקדם באימוניו, וזוכה סוף סוף לפגוש את אביו הביולוגי. הוא חוזר למקום הולדתו – גן עדן סודי עם המון פנדות ואף פוגש את דובת הפנדה היפהפייה לה שודך. אבל אז, כשרוח מרושעת ומסתורית, קאי, מטילה אימה בממלכה וגונבת את כוחותיהם של מאסטרי הקונג פו, פו חייב ללמד ולאמן את כפר הפנדות, על מנת ליצור קבוצת לוחמים חזקה ואיתנה שתהיה מוכנה להתייצב מול קאי, להביסו ולהציל את הממלכה. מדובבים לאנגלית: ג'ק בלאק,אנג'לינה ג'ולי, דסטין הופמן, ג'קי צ'אן. מדובבים לעברית: דביר בנדק, אביגיל אריאלי, שמיל בן ארי, עידו מוסרי. במאים: ג'ניפר יו ואלסנדרו קרלוני. ארה"ב, 2016. כנראה שזהו הטוב שבסדרה • עושר ויזואלי אל מול הומור עוקצני, וכמובן עלילה שמבגרת את הפנדה, כמו גם את הילדים הצופים בסרט. ציון: 

21:30 בית האילמת | The Mute's House, ערוץ Hot8 

הסרט נכנס לשורטליסט של האוסקר לפרס הסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר לשנת 2017. פרס סרט הסטודנטים דוקאביב 2016; IDFA 2015 – פרס השופטים לסרט סטודנטים; Full Frame President’s Award 2016; פרס הסרט הקצר בפסטיבל הסרטים בקרקוב 2016. הסרט עוקב אחר שני פלסטינים, אם ובנה — היא חירשת, הוא ילד מלא חיות המתווך בינה ובין העולם — החיים בלב חברון, על התפר שבין הצד הישראלי לפלסטיני, בבניין שננטש על ידי דייריו הפלסטינים. האירועים מתוארים מנקודת מבטו של יוסוף, ילד כריזמטי שנע בין אזור הישוב היהודי בחברון, בו נמצא הבניין, לבין החלק שבשליטת הרשות הפלסטינית. האינטראקציה בין השניים, המתקיימת באמצעות שפת הסימנים, מאפשרת להיחשף למערכת היחסים המיוחדת בניהם. בימוי: תמר קיי.

22:00 גאווה ודעה קדומה וזומבים | Pride & Prejudice & Zombies, ערוץ Yes2 

פרודיית אימה משעשעת לספרה הקלאסי של ג'יין אוסטין, על פי הרומן של סת' גרהם-סמית' שהצליח לשלב את העלילה הרומנטית כובשת הלבבות עם היצורים המפחידים זוללי המוחות. אליזבת' בנט היא נערה דעתנית וחריפה שלא ממהרת למצוא חתן. בעוד אמה לוחצת עליה ועל אחיותיה למצוא שידוך הולם, אביה הציניקן דאג לאמן אותן באמנויות לחימה מהמזרח הרחוק כדי שיוכלו להילחם במגפה שהתפשטה בבריטניה, מגפת הזומבים. השינוי מגיע, כאשר לאזור השקט והכפרי בו מתגוררת המשפחה מגיעים כמה גברים עזי לב, ובראשם מר דארסי המנוכר, ומעט אחריהם הזומבים. שחקנים: לילי ג'יימס ("סינדרלה"), סאם ריילי, מאט סמית'. במאי: בר סטירס ("שוב בן 17"). בריטניה, 2016. ביחס לספר המקורי, הסרט הוא אכזבה גמורה. יומרה ושחצנות גרמו לבמאי לאבד כיוון, ומלבד אפקטים יפים העלילה הולכת לאיבוד. ציון: 

22:00 הצרפתים הם האחרים | Les Français c'est les autres, ערוץ הראשון

סוגיית הזהות של אזרחי צרפת, ובמיוחד הצעירים שבהם. המדינה השסועה, שספגה בשנים האחרונות מספר התקפות טרור, מייצגת תופעה אירופאית משמעותית של תלישות המהגרים ממדינתם החדשה. כמעט כל התלמידים בתיכון הצרפתי מסוגלים לענות על השאלה מיהו צרפתי?, אבל רק מעטים מהם מצביעים כאשר הם נשאלים מי מרגיש צרפתי?. התלמידים, כמעט כולם בנים למהגרים, במיוחד מארצות המגרב ומאפריקה, מסרבים להשתייך לצרפת ויוצרים בינם לבין עצמם קהילה חדשה. במקביל, הצעירים הללו נאחזים בתרבות ובמנהגים של ארצות המוצא שלהם ושל הוריהם. לתחושת חוסר הזהות שלהם נוספת תחושה של תלישות המעוררת בהם דעות קדומות כלפי עצמם וכלפי אחרים. הסרט, על הגירה וזהות, מעלה שאלות רבות שרלוונטיות גם לחברה קולטת העלייה בישראל.

22:00 הרווקה Bachelorette, ערוץ לייפטיים 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 17 בינואר, 2015, בשעה 19:00 בערוץ Hot גולד

22:00 נעורים Youth, ערוץ Yes3 

הסרט זכה בשלושה פרסי האקדמיה האירופאית – לסרט הטוב ביותר, הבמאי והשחקן הראשי. בנוסף, היה מועמד לאוסקר על השיר המקורי ולשני פרסי גלובוס הזהב. בעודו נופש באלפים לצד בתו וחברו הטוב ביותר, מקבל מלחין וותיק ומוערך הצעה לחזור מפרישה ולהופיע בפני מלכת אנגליה. הוא מסרב בתוקף, מבלי להציע סיבה, אולם המלכה אינה מקבלת לא כתשובה, והחופשה בלב טבע עוצר נשימה, מספקת לו הזדמנויות לבחון את מהלך חייו ולשקול מחדש את ההצעה המחמיאה. שחקנים: מייקל קיין, הארווי קייטל, רייצ'ל ווייז, ג'יין פונדה, פול דאנו. במאי: פאולו סורנטינו ("יפה לנצח"). איטליה / שוויץ, 2015. יצירה נוספת של אחד הבמאים הגדולים בדורנו. חיזיון קולנועי עשיר ובלתי נשכח, בעלילה טובה, אך לא מושלמת כמו בשני סרטיו הקודמים. ציון:  


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן