Skip to content

ראשוני: הרמטכ"ל עבר ניתוח עקב סרטן הערמונית

רב אלוף גדי אייזנקוט עבר ניתוח עקב סרטן הערמונית כך הותר כעת לפרסום, הוא נמצא כעת בשלבי ההתאוששות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט חולה בסרטן הערמונית, כך מתפרסם היום.  בשל כך נדרש איזנקוט לצאת בימים האחרונים לטיפול רפואי ובשל כך להיות מוחלף על ידי סגנו האלוף יאיר גולן. אמש במשאל טלפוני בין שרי הממשלה, אושרה יציאתו של הרמטכ"ל לחופשה.
איזנקוט שהתאשפז היום (חמישי) בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה, יצא לחופשה בת שלושה שבועות במהלכה הוא צפוי לעבור הליך רפואי שקשור למחלתו.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר הודיע שר הביטחון אביגדור ליברמן על הארכה בת שנה בכהונתו של איזנקוט לאחר שזו תאושר בממשלה. בשל הארכת מיניו צפויה כהונתו כרמטכ"ל להימשך כארבע שנים.
הידיעה אודות מחלתו של איזנקוט מסבירה הודעה חריגה למדי שפרסם שר האוצר משה כחלון בעקבות ההודעה על הארכת כהונת איזנקוט בדרך כלל לא מתייחסים שרי ממשלה להחלטות מעין אלו הנמצאות באחריות מלאה של שר הביטחון בהודעתו שנשאה אופי רגשני שיבח כחלון את איזנקוט והרעיף עליו סופרלטיבים רבים כשר בממשלה כחבר קבינט וכאזרח אני ישן טוב בלילה שאני יודע כשהרמטכ"ל שלי הוא גדי איזנקוט כתב בהודעתו שהסתיימה באיחולי רפואה שלמה.
מדובר צה"ל נמסר כי "בבית חולים ״בילינסון״ הסתיים לפני שעה קלה ניתוח של הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט להסרת הערמונית בעקבות ממצא של גידול סרטן מקומי", וכי "הרמטכ״ל מצוי כעת בתהליך התאוששות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן