Skip to content

בעין צרכנית -לתינוק, לילד ולנער

בעין צרכנית בוחנת ובודקת מוצרים עבור ילדים ובני נוער . הפעם אמליץ על 3 ספרים לילדים, על מבצע ברשת סולוג, ומשחק חדש יצרתי וממכר,המדור אינו פרסומי ואני משתפת בחוויה שלי מהמוצרים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת סולוג משיקה קולקציה אורבנית לבנים ולבנות ובמבצעים על קולקציית החורף 
רשת אופנת הילדים סולוג, משיקה בימים אלה קולקציה חורפית, באווירה אורבנית וסגנון אופנת  הרחוב -Street Wear. הקולקציה מיועדת לבנים ולבנות ומתאפיינת במראה נקי וספורטיבי.
בגזרת הבנות מציעה הקולקציה האורבנית נגיעות רומנטיות המשלבות הדפסים ומשבצות עם השפעות ממראה הקולג', בצבעוניות של שחור, בורדו, קרם, לבן וכסף.
קולקציית הבנים משולבת עם נגיעות רוקנרול וההשראה לגרפיקה מגיעה מעולם העיר הגדולה ומשלבת מוטיבים ספורטיביים האופנתיים העונה, בצבעוניות של שחור, אפור, כחול, אדום ולבן .
ולמה אני מספרת לכם על כך? כי עכשיו יש מבצע משתלם מאד. אני ניצלתי אותו . ממליצה גם לכם
50% הנחה על קולקציית החורף בקניית 3 פריטים
לדוגמא: מכנסי ג'ינס +חולצה +עליונית החל מ-120 ₪
המבצע המה- 18.1 ועד ה 31.1 או עד גמר המלאי,וכרגיל אין כפל מבצעים על הפריטים שבמבצע

עכשיו במבצע. צילום הילה שייר
עכשיו במבצע. צילום הילה שייר

סקאל טויס משיקה את הלהיט של החורף בעולם הצעצועים: זומלינגס.
אוסף דמויות של מפלצות קטנות ומסתוריות, בתים ומגדלים בגדלים וצבעים שונים אשר איתם הקטנטנים בונים ויוצרים עיר שלמה של זומלינגס.
הזומלינגס הינם אוסף דמויות של מפלצות קטנות ומסתוריות. ישנם 48 דמויות נדירות ואף סדרות ייחודיות. ביחד עם הדמויות, ישנם בתים ומגדלים בגדלים וצבעים שונים אשר איתם הקטנטנים בונים ויוצרים עיר שלמה של זומלינגס. וכך, נבנת לה עיר צבעונית ומרתקת המורכבת ממגדלים, בתים, אחוזות ומלונות.
המשחק מתאים ליחיד וגם רב משתתפים. מגרה את הדמיון ומעצים את חווית המשחק בין ההורה לילד.
האוסף כולל מגוון רחב של מוצרים המתאימים לבנות ובנים.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-6.90 ₪ עד 39.90 ₪.
ניתן להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. המחיר משתנה בין הרשתות בהתאם להחלטת הרשת ואינו נקבע ע"י סקאל טויס.

המלצת ספרי ילדים
שני ספרים מנגנים שכוללים שירים, משירי אריק איישטיין והשני משירי עוזי חייטמן.
בספרים המנגנים ישנם 2 מצבים:
מצב שירים: טור ראשון של לחצנים משמיע את הבית הראשון של כל שיר
מצב קריוקי: טור שני של לחצנים משמיע את מנגינת השירים ללא מילים, כך שניתן לשיר על רקע המנגינה ,הספרים כוללים את כל מילות השירים כל עמודי הספר מקרטון קשיח למניעת קריעה אותיות גדולות ומנוקדות איורים בצבע מלא.
עבורנו זו הייתה חוויה נעימה שאנו חוזרים עליה לעתים קרובות

אחד משלנו – מהדורה חדשה

ציורים: נחום גוטמן ימימה אבידר טשרנוביץ
הוצאת כנרת-זמורה גאה להוציא לאור מחדש את ספרה של ימימה אבידר טשרנוביץ אחד משלנו, ספר
של שמונה בעקבות אחד. חגי, גיבור הספר האהוב והמוכר, יוצא שוב להרפתקה מסעירה עם חבורת ילדים מגובשת ונועזת, והפעם הימים הם כבר לא ימי מלחמת העולם השנייה, אלא התקופה שבסמוך לקום המדינה. אחד משלנו ספר שלווה את ילדותי ראה אור לראשונה בשנת 1947 עם איוריו של נחום גוטמן, ושנית בשנת 1971 עם איורים של איווט שצ'ופק-תומא.
במהדורה המחודשת חזרו לציוריו המקוריים של נחום גוטמן, אך העברית עודכנה לטובת הקוראים הצעירים של היום, כפי שמסבירות בנותיה של ימימה, דנה ורמה, במבוא לספר:
הַסֵּפֶר הַזֶּה, כְּמוֹ כָּל סִפּוּרֶיהָ שֶׁל יְמִימָה, נִכְתַּב בְּשָׂפָה קוֹלַחַת שֶׁדִּבְּרוּ בָּהּ אָז יַלְדֵי הָאָרֶץ: דִּבּוּר "יוֹמְיוֹמִי, שֶׁמְּשַׁלֵּב לֹא מְעַט סְלֵנְג שֶׁל אוֹתָם יָמִים עִם צִטּוּטִים מִן הַתָּנָ"ךְ — שֶׁהָיָה אָהוּב מְאוֹד עַל יְמִימָה. לְאַחַר שָׁנִים רַבּוֹת אָנוּ, בְּנוֹתֶיהָ שֶׁל יְמִימָה, מְבִיאוֹת לָכֶם אֶת אֶחָד מִשֶּׁלָּנוּ הַמְּשַׁמֵּר אֶת רוּחַ הַיָּמִים הָהֵם, בְּשִׁנּוּיִים קַלִּים שֶׁל מִלִּים כְּדֵי לְהַתְאִים אֶת הַכָּתוּב לַשָּׂפָה הַמּוּבֶנֶת הַיּוֹם."
את המהדורה המחודשת של "שמונה בעקבות אחד" הספיקה ימימה לעשות בעצמה עם בנותיה, לפני מותה. ברוח השינויים ההם נעשה העדכון של "אחד משלנו".
הספר ניתן לקריאה לילד בן עשר, שנהנה הנאה רבה וגמע אותו במהירות, הבחור אף שיתף את חבריו בחוויית הקריאה והספר נוסף לספריית הכיתה.

התחפושות הפופולאריות לפורים 2017
חג פורים מתקרב בצעדי ענק והחנויות מתמלאות במבחר תחפושות לכל הגילאים ובמגוון סגנונות. ההתלבטות הגדולה כהורים בחג זה – איזו תחפושת נקנה לפעוט או לילד השנה? ואיפה נרכוש את התחפושת באמצעות אתרי אינטרנט? או בחנויות בארץ?
אסתי לזר, בעלים של חברת LOLA הבינלאומית, המייצרת ומשווקת תחפושות מעוצבות לכל הגילאים אומרת: "כניסת מותג התחפושותLOLA לארץ הביא עמו יתרונות רבים לצרכן הישראלי המחפש תחפושות איכותיות ומעוצבות במחירים השווים לכל כיס. המותג LOLA נועד להעניק אלטרנטיבה מצוינת לאלו שנהגו להזמין תחפושות באינטרנט ולא היה מודעים לבעייתיות בנושא, כמו: תחפושות ללא תקן, המיוצרות מחומרים דליקים, תחפושות באיכות ירודה שלעיתים הן חד פעמיות בדרך כלל הן כלל אינן דומות לתמונה ולתחפושת הרצויה , זמינות המוצר המתעכב בדרך לארץ, חוסר אפשרות למדוד את התחפושת להחזיר ולהחליף ועוד"
בקרב הבנות התחפושות הפופולאריות ביותר הן מקצועות המעצימות נשים, כמו: טייסות, שוטרות, חיילות, נהגות מרוצים לוחמות מיתולוגיות (ויקינגית, רובין הוד ) ועוד.
תחפושות נוספות שהן פופולאריות הפורים הקרוב הן שלדים, נינג'ות, אינדיאנים, פיראטים ובוקרים.
התחפושות לתינוקות שיככבו בפורים הנוכחי הן בעיקר חיות ידידותיות, כמו: ארנבון, פילון, אפרוח, חתול, אריה, ינשוף כבשה דרקון מפלצת ואפילו דג זהב.
המותגLOLA מציע לפורים מגוון רחב של תחפושות מעוצבות, המתאפיינות באיכות וגימור ברמה גבוהה ביותר, התחפושות נוחות לשימוש ועשויות מבדים עשירים ונעימים במיוחד, ניתן לכבס ולגהץ אותן ומחירם שווה לכל כיס. התחפושות של LOLA הן בעלות אישור של מכון התקנים ולכן אינן דליקות/מכילות רכיבים רעילים ומסוכנים.
התחפושות מגיעות רובן עם אביזרים וזאת על מנת לא להוסיף על מחיר התחפושת "בדלת האחורית " ולהכביד על כיס ההורים. דוגמאות למחירים מומלצים לצרכן של תחפושות LOLA
המחירים נעים בין 59 ₪ לתחושות שוטר חיות לפעוטות החל מ69 ₪ ועד שמלות מפוארות ב119 ₪
ניתן להשיג את התחפושות של LOLA ברשתות שיווק מובילות כמו: כפר השעשועים, הפיראט האדום, מאמא יוקרו, עידן 2000, ביג שופ ובחנויות נבחרות

צילום: טלי בקון
צילום: טלי בקון
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן