Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 27 בינואר, 2017

אנה והמלך, אמת, באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, עיר מקלט, חיית הלילה, האמת של פריץ באואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 אנה והמלך Anna And The King, ערוץ Yes5 

ג'ודי פוסטר מככבת בעיבוד חדיש לסיפור אהבתם של מלך סיאם והמורה הבריטית, אנה לאונאווס, שמוזמנת לארמון על מנת ללמד ולחנך את ילדיו הרבים. במאי: אנדי טנאנט. ארה"ב, 1999. צילומים יפהפיים לא מונעים מהסרט להיות מעייף, משעמם וארוך יתר על המידה. ציון: 

21:30 אמת Truth, ערוץ Yes1

דרמת מתח פוליטית המבוססת על סיפור אמיתי. הסרט עוקב אחר התפתחות האירועים הדרמטים בחייהם המקצועיים והאישיים של צוות תכנית התחקירים הוותיקה "60 דקות" בשנת 2004, בעקבות כתבת תחקיר אודות שירותו הצבאי המפוקפק של נשיא ארה"ב בוש, ששודרה והפכה לשיחת היום בארה"ב. שחקנים: קייט בלאנשט, רוברט רדפורד, דניס קוויד. במאי: ג'יימס ונדרבילט. ארה"ב, 2015. ליהוק נהדר ומסר חשוב של סיפור ריאליסטי, אך לא מותח במיוחד. ציון: 

22:00 באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק | Batman v Superman: Dawn Of Justice, ערוץ Yes2 

לאחר הקרב בין סופרמן לגנרל זוד, שהרס חצי עיר, העולם מגלה חשדנות כלפי היצור מכוכב אחר שהפיע פתאום בעולמנו. ואין אחד שחושד יותר מברוס ווין, הלוא הוא באטמן, או לפחות היה עד שפרש ותלה את הגלימה. הופעתו של גיבור העל החדש מחזירה את איש העטלף מפרישתו, כאשר הוא נחוש לברר מיהו אותו סופרמן. מי ששמח לנצל את חשדנותו הוא המולטי מיליונר, לקס לות'ר, שלא חוסך אף מניפולציה ותרגיל מלוכלך כדי לשסות את שני הגיבורים זה בזה. אולם באטמן וסופרמן הם לא גיבורי העל היחידים בסביבה, כפי שניתן לנחש מנוכחותה של בחורה מסתורית ובעלת מבטא אקזוטי. שחקנים: בן אפלק, הנרי קאוויל, גל גדות, ג'סי אייזנברג, ג'רמי איירונס. במאים: זאק סניידר. ארה"ב, 2016. נראה כי הבמאי איבד הזדמנות לעשות משהו חזק וקיצוני, ובוחר לשים את כל הקלפים על הצד הוויזואלי. ציון: 

22:00 עיר מקלט | Haven, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סרט הבכורה של עמיקם קובנר, בכיכובם של אושרי כהן ורותם זיסמן כהן. בזמן מלחמת לבנון השנייה מתארחים מוטי וקרן, זוג צעיר שומרי מסורת, מקריית שמונה, בדירה הבורגנית של בועז וילי בתל אביב. מהרגע הראשון עולים חיכוכים ומתחים שנובעים מפערים תרבותיים ומהעולמות השונים מהם הם באים. בנוסף, העובדה שקרן נמצאת בהריון מתקדם היא תזכורת מכאיבה לחיים שלעולם לא יהיו ללילי ובועז. ישראל, 2015.

22:00 חיית הלילה Nightcrawler, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 29 באוגוסט, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 האמת של פריץ באואר | The People vs. Fritz Bauer, ערוץ Yes3 

גרמניה, 1957. התובע הכללי פריץ באואר מקבל לידיו עדויות חדשות על מקום הימצאו של אייכמן. באואר, יהודי שחזר לגרמניה מגלות בדנמרק בזמן המלחמה, מנסה מאז שובו להעמיד לדין את חברי הרייך השלישי, אך ללא הרבה הצלחה. הפעם הוא מחליט לנסות להיעזר בשותפים לא צפויים על מנת לתפוס את אייכמן – המוסד הישראלי. שחקנים: בורגהרט קלאוסנר, רונלד זרפלד. במאי: לארס קראומה. גרמניה, 2015. מותחן היסטורי צפוי מראש, אך עדיין מעניין ועשוי טוב. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן