Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 28 בינואר, 2017

יום מושלם, מיידוף, המכשפה, אדם על הקצה, אור השמש לא כבה, מט גאלה: אופנה במטרופוליטן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:20 יום מושלם | A Perfect Day, ערוץ Yes4 

סיפורה של קבוצת מתנדבים מטעם הצלב האדום, שמגיעים לכפר מוכה מלחמה. הם פועלים במטרה למשות גופה של אדם אשר נפלה לבאר וחוסמת את אספקת המים לכל תושבי האזור. מערכות היחסים של המתנדבים צפות מעל פני השט, במצב הלא שגרתי הזה. שחקנים: בניסיו דל טורו, טים רובינס, אולגה קורילנקו. במאי: פרננדו לאון דה ארנואה. ספרד, 2015. משחק נהדר מפצה במעט על קצב הסרט האיטי ועלילה קלישאתית. ציון: 

15:20 מיידוף | Madoff, ערוץ Hot דרמה 

מיני סדרה מושקעת בשני חלקים של רשת ABC, בכיכובם של ריצ'ארד דרייפוס ובליית' דאנר. הדרמה מגוללת את סיפור עלייתו המופלא ונפילתו המסעירה של ברנרד מיידוף, איש עסקים וברוקר יהודי אמריקני שעמד בראש חברה גדולה למסחר בניירות ערך בוול סטריט. דרייפוס, בתצוגת משחק מרשימה במיוחד, מגלם את דמותו המניפולטיבית וחסרת המצפון של מיידוף, שהורשע במעילת ענק של 65 מיליארד דולר. בהונאת הפונזי של מיידוף, שנחשבת לגדולה ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, נפגעו קורבנות תמימים רבים שנותרו חסרי כל. בית המשפט בארה"ב גזר עליו 150 שנות מאסר, ומיידוף הפך לסמל השחיתות והחמדנות של המשבר הפיננסי הגדול, ולפנים של המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008. בימוי: ריימונד דה פליטה. ארה"ב, 2016.

22:00 המכשפה | The Witch, ערוץ Hot אקשן 

דרמת אימה תקופתית. בניו אינגלנד של 1630, וויליאם הוא חקלאי בריטי, נוצרי אדוק המתמודד עם גירוש מהכנסייה שלו. הוא ואישתו נאלצים לעזוב את הקולוניה ולעבור עם חמשת ילדיהם לחלקת אדמה בקצה היער. במהרה מתברר שבמקום שוכן רוע בלתי מוכר, כשדברים מפחידים ונוראים מתחילים להתרחש. בעלי חיים הופכים מרושעים, היבולים נהרסים ללא הסבר, ילד אחד נעלם באופן מסתורי ועל ילד אחר נראה שהשתלטה רוח רעה. המרקם המשפחתי מתחיל להיהרס כשהחשדות והפרנויה גורמים לבני משפחה להאשים את הבת המתבגרת במעשי כשפים, אשר היא מכחישה בכל תוקף. כשהמצב מחריף, האמונה, הנאמנות והאהבה של כל אחד מבני המשפחה עומדים למבחן מזעזע. שחקנים: רלף אינסון, אניה טיילור-ג'וי, קייט דיקי. בימוי: רוברט איגרס. ארה"ב / קנדה, 2015. סרט מפחיד, מעורר מחשבה, עלילה הנבנית באיטיות, אך מאוד מפתיע. ציון: 

22:00 אדם על הקצה Man on a Ledge, ערוץ לייפטיים 

שוטר לשעבר מאיים לקפוץ אל מותו מהקומה העליונה במלון. משטרת ניו יורק מזמנת לזירה את לידיה ספנסר, נושאת משא ומתן מקצועית, בכדי לנסות ולשכנע אותו לחזור בו, ככל שעברו של השוטר נחשף וחלקי הפאזל מתחברים, לידיה מתחילה לחשוד שמאחורי ניסיון ההתאבדות עומדת מטרה נסתרת. עם: סאם וורת'ינגטון, אליזבת בנקס. בימוי:אסגר לת'. ארה"ב, 2012. עלילה מגוכחת בסרט יומרני, ובמשחק לא אמין. ציון: 

22:00 אור השמש לא כבה, ערוץ הראשון 

הסרט "אקסודוס" בכיכובו של פול ניומן היה בדיה שנחרתה בזיכרון הקולקטיבי כסיפור אמיתי. סיפור על מעפילים אמיצים, צעירים, יפים עם סיפורי אהבה רומנטיים, אלא  שלאחר עשרות שנים מבצבצת לה האמת ומספרת על ניצולי שואה שהורדו בכוח מהספינה וגורשו על ידי הבריטים, חזרה לגרמניה, שם הורדו בכוח ונכלאו שוב במחנה ברגן בלזן ובמחנות נוספים. הדוקו כולל עדויות של ניצולי שואה שהיו על סיפון הספינה ומספרים ממקור ראשון על מה שארע מנקודת מבטם לספינת המעפילים שעל סיפונה 4,555 יהודים. סיפור המאבק המר יצר זעזוע ברחבי העולם, והיה מהסיבות שהובילו את הבריטים להעביר את הטיפול בארץ ישראל בחזרה לידי האו"ם. בימוי ועריכה: אילנה דרוקר.

22:05 מט גאלה: אופנה במטרופוליטן First Monday in May, ערוץ Hot8 

הסרט מספק הצצה חסרת תקדים אל מאחורי הקלעים של שני אירועי אופנה ענקיים הכרוכים זה בזה: תערוכת האופנה הפופולארית שאצר אנדרו בולטון ב-2015 במוזיאון המטרופוליטן, ואירוע הגאלה הנוצץ שמהנדסת אנה וינטור מדי שנה לרגל פתיחת התערוכה אליו מתייצבים השמות הכי גדולים בתעשיית המוסיקה, הקולנוע, הטלוויזיה והדוגמנות. באמצעות ראיונות עם כמה מהדמויות המובילות בתחום (קארל לגרפלד, ז'אן פול גוטייה, ג'ון גליאנו) צולל הבמאי אנדרו רוסי ("שנה בתוך ה'ניו יורק טיימס'") עמוק אל הדיון והמתח שבין אמנות למסחר. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן