Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 30 בינואר, 2017

היזהרו מסלנדרמן, השטיח האדום: סאג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 היזהרו מסלנדרמן | Beware the Slenderman, ערוץ Yes דוקו

ב-31 במאי, 2014, תקפו שתי ילדות בנות 12 בחורשה מקומית בפרבר שקט בויסקונסין ילדה נוספת. הן דקרו אותה 19 פעמים בכל גופה באמצעות סכין חדה. למרבה המזל, לאחר שהילדות התוקפות נמלטו מהמקום, הצליחה הילדה הפצועה לזחול אל מחוץ ליער, להזעיק עזרה ולהציל את חייה. הסיפור המקומי הזה חצה את גבולות ויסקונסין וזעזע אנשים רבים בעולם לאחר שהילדות התוקפות הסבירו, במהלך חקירתן, שניסו לרצוח את הילדה כמחווה ל-סלנדרמן. דמותו של 'סלנדרמן' היאה דמות רשת בדיונית שהומצאה בפוסט תמים ב-2009 על ידי חובב סיפורי אימה. בשנים האחרונות נהייתה הדמות לקאלט בקרב חובבי הז'אנר. הסלנדרמן מתואר כאיש רזה וגבוה, חסר תווי פנים הלובש חליפה שחורה. לפי הסיפור המתגלגל ברשת – הוא נוהג לעקוב אחרי אנשים, בעיקר ילדים, לפגוע בהם או לחטוף אותם. הסלנדרמן הפך לפופולארי במיוחד לאחר יציאת משחקי מחשב בכיכובו, סרטוני מעריצים, סיפורי חובבים ואפילו סרטים באורך מלא. הבמאית איירין טיילור ברודסקי ("The Final Inch"), מביאה את סיפור המקרה המזעזע, לצד ראיונות עם בני משפחה של הנערות, ראיונות עם מומחים ועדויות מבית המשפט ועוסקת גם בסוגיה – כיצד אגדה אורבנית, שנוצרה וגדלה באינטרנט, יכולה להשפיע על אלפי חובבי ז'אנר האימה בכל העולם ועד כמה כוחו הרב של האינטרנט, בעידן המידע, יכול להעצים מיתוסים, שכלל אינם קיימים. 117 דקות, ארה"ב, 2017.

22:15 השטיח האדום: סאג, ערוץ !E 

ג'וליאנה רנסיק ובראד גורסקי ייפגשו על השטיח האדום של טקס פרסי הסאג עם השחקנים הגדולים בהוליווד. השחקנים הם אלו שבוחרים את המועמדים והזוכים בטקס איגוד השחקנים (סאג), ומעניקים כבוד לקולגות שלהם על הישגים יוצאי דופן בשנה שחלפה על המסך הגדול וגם על המסך הקטן. הזוכים בקטגוריות המשחק בקולנוע, נחשבים לבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בפרס האוסקר. השנה, יוענק פרס מפעל חיים לשחקנית לילי טומלין, שמככבת בימים אלה בסדרה של נטפליקס "גרייס ופרנקי".


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן