Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 04 בפברואר, 2017

הרץ במבוך, אזור הסחף, החתונה היוונית שלי 2, ראיתי את האור, גרימסבי, אן, החיים הכפולים של וולטר, לואי סי. קיי: או מיי גוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:25 הרץ במבוך The Maze Runner, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 31 ביולי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

17:00 אליס מבעד למראה | Alice through the Looking Glass, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 03 בפברואר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

18:20 אזור הסחף | The Driftless Area, ערוץ Hot דרמה 

דרמת מסתורין רומנטית. פייר האנטר, ברמן צעיר, חוזר לעיירת הולדתו הקטנה אחרי שהוריו הולכים לעולמם. הוא נופל לבור מים ומחולץ על ידי צעירה מקומית, מסתורית ויפהפייה בשם סטלה. עד מהרה פייר נסחף למערכת יחסים מיוחדת עם סטלה ומוצא עצמו מסובך עם פושע אלים. שחקנים: אנטון ילצ'ין, זואי דשאנל, ג'ון הוקס, פרנק לנגלה, אוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף"), קיארן הינדס ("רומא"), אליקה פורטנוי. בימוי: זכארי סלוצר. קנדה / ארה"ב, 2015.

18:25 החתונה היוונית שלי 2 | My Big Fat Wedding 2, ערוץ Hot גולד 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 03 בפברואר, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

19:55 ראיתי את האור I Saw The Light, ערוץ Hot דרמה 

דרמה ביוגרפית-מוזיקלית. סיפורו האמיתי של אגדת הקאנטרי-ווסטרן האמריקנית, האנק וויליאמס, החל מתחילת דרכו המוזיקלית בשנות ה-40, דרך עלייתו המטאורית לצמרת ועד המחיר הכבד שהקריירה האמנותית גבתה ממנו בתחומי בריאות הנפש והגוף וחייו האישיים. וויליאמס נחשב לזמר ויוצר שהפך את הקאנטרי מז'אנר בלתי מוערך המזוהה בעיקר עם מעמד הפועלים בדרום ארצות הברית למיינסטרים, וזאת בקריירה שנמשכה שנים ספורות בלבד עד מותו בשנת 1953, בגיל 29 בלבד. הוא היווה מקור השראה לשורה ארוכה של יוצרים מוזיקלים חשובים ביניהם בוב דילן, ווילי נלסון, ג'וני קאש וברוס ספרינגסטין. הסרט מתרכז גם במערכת היחסים המורכבת בין וויליאמס לאישתו אודרי. חלק מהבעייתיות ביחסים שלהם נבע מכך שהיא התעקשה לשיר ביחד עם האנק, למרות שיכולתה הווקאלית לא היתה מרשימה במיוחד. שחקנים: טום הידלסטון,אליזבת אולסן, בראדלי וויתפורד. בימוי: מארק אברהם ("הברקה"). ארה"ב, 2015. צוות שחקנים נהדר לא מצליח להצדיק סרט מבלבל, שכלל אינו מעביר את הביוגרפיה של הזמר או ההוויי של שיריו. ציון: 

22:00 גרימסבי The Brothers Grimsby, ערוץ Yes2 

אוהד כדורגל מושבע וחמום מוח, החי בעיירה קטנה באנגליה עם זוגתו ותשעת ילדיהם, מוצא את אחיו לאחר שנים של חיפושים. מתברר שהאח האבוד הוא סוכן ביון חשאי וקטלני שבדיוק חשף תכנון של מתקפת טרור עולמית. בן משפחה אבוד וחוליגן, לא בדיוק נמצא בראש סדר העדיפויות שלו… שחקנים: סשה ברון כהן, מארק סטרונג, רבל ווילסון, פנלופה קרוז. במאי: לואיס לטרייר. ארה"ב, 2016. ההומור המופרע של ברון כהן לא מצדיק סרט שמראה כי הוא נואש להצחיק, ועושה זאת רק במעט. ציון: 

22:00 אן An Sweet Bean, ערוץ Yes3 

סנטארו הוא מנהלו של דוכן קטן המתמחה במאכל היפני: דוריאקי, מעין חביתיות קטנות הממולאות בממרח שעועית אדום המכונה 'אן'. יום אחד מופיעה במקום אישה מבוגרת ומציעה לו את שירותיה כטבחית. למרות התלבטויותיו, כשסנטארו טועם את ה'אן' שלה הוא לא יכול לסרב. במהרה העסק פורח והשניים נפתחים וחושפים פצעים ישנים. שחקנים: קירין קיקי, מסטושי נגאסה, קירה אושידה. במאית: נעמי קוואסה. יפן, 2015. ממתק פשוט ואיטי, לעיתים קצת ארוך מדי, אך בדיוק כמו חביתית שעועית יפנית, יש בתוכו גם הרבה מתיקות. ציון: 

22:00 החיים הכפולים של וולטר | The Beaver, ערוץ לייפטיים 

וולטר בלק, איש משפחה ומנהל חברת צעצועים מצליחה, סובל מדיכאון קשה. שום דבר לא מצליח לרומם את רוחו. הוא נוטש את עבודתו, מתנתק ממשפחתו ומסתגר בתוך עצמו. יום אחד הוא נתקל בבובת יד ישנה של בונה, זרוקה בפח האשפה. הבובה מספקת לו דרך ביזארית במיוחד להינצל מן המשבר הנפשי שבו הוא מצוי. שחקנים: מל גיבסון, ג'ודי פוסטר, ג'ניפר לורנס. בימוי: ג'ודי פוסטר. ארה"ב, 2011. סרט מוזר ויוצא דופן במשחק כנה של פוסטר וגיבסון, אך אלו לא יותירו זיכרון. ציון: 

22:00 לואי סי. קיי: או מיי גוד Louis C.K.: Oh My God, ערוץ Hot HBO 

XXXXX

לואי סי. קיי. מעולם לא התבייש לומר את דעותיו – בין אם בכתיבה, בהופעות או בסדרה הקומית שלו. בספיישל הסטנד אפ הרביעי שלו ב-HBO, הוא חוזר ומתייחס לנושאים יומיומיים שקרובים ללבו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן