דלק מוטורס מתחילה לשווק BMW סידרה 5 החדשה בישראל

דלק מוטורס הודיעה היום על תחילת מכירה מוקדמת של BMW סידרה 5 החדשה שתגיע לאולמות התצוגה בארץ במחצית חודש מרץ. המחיר החל מ 495 אלף שקל.

Print Friendly

למעלה מ-7.6 מיליון מכוניות BMW סידרה 5 נמכרו בעולם על-פני ששת הדורות הראשונים. הדור השביעי של BMW  סידרה 5 מפגין עיצוב ספורטיבי, אלגנטי ומסוגנן , הנאת נהיגה ומערכות סיוע חדשניות לנהג. פרט לגרסאות הבנזין המוכרות, תציע BMW  את גרסת ה Plug-in Hybrid ממשפחת הiPerformance החדשה: BMW 530e, היברידית נטענת המשלבת מנוע טורבו-בנזין ומנוע חשמלי. בראש ההיצע גרסת M Performance חדשה  BMW M550i xDrive שמאיצה מ 0-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד. 2 גרסאות אילו יגיעו ארצה לקראת הקיץ.

BMW סידרה 5 החדשה (צילום: יח"צ)

BMW סידרה 5 החדשה מכילה שפע של מערכות סיוע המציעות לנהג תמיכה חסרת מתחרים – לא רק ברגעים קריטיים אלא גם במצבים פחות תובעניים מאחורי ההגה, כגון פקקי תנועה, תנועה איטית וקטעי כביש מהיר חדגוניים. לצורך זה, היא כוללת כציוד סטנדרטי מצלמת סטריאו קדמית לניטור השטח שמסביב למכונית. מאפיינים חדשים ב-BMW סידרה 5 החדשה, יחד עם סייען ההתחמקות (evasion aid) והתראת תנועה חוצה, הם סייען מעבר נתיב וסייען שמירה על נתיב עם הגנה אקטיבית מפני התנגשויות צדיות. זה האחרון עוקב אחרי סימוני הנתיבים והאזור שמסביב למכונית, ומסייע לנהג באופן אקטיבי להימנע מהתנגשויות שעלולות להתרחש על-ידי הפעלת פקודות היגוי מתקנות.

BMW סידרה 5 החדשה (צילום: יח"צ)

ה-BMW סידרה 5 פוסעת גם צעד נוסף לכיוון נהיגה אוטונומית עם תפקודים מורחבים של מערכת בקרת השיוט האקטיבית (ACC) הזמינה כאופציה, ומערכת סיוע להיגוי ולשמירה על נתיב. ממצב עמידה ועד 210 קמ"ש, המכונית מסוגלת לשחרר את הנהג מתפקידי ההאצה, הבלימה וההיגוי, לפי רצונו. תפקוד Auto Start Stop החכם מתאים כעת את התגובות שלו למסלול ולתנאי התעבורה, וכך מציע נוחות נהיגה רבה עוד יותר.

יישום קפדני של תפיסת העיצוב קל המשקל EfficientLightweight של BMW, עם שימוש מוגבר במגנזיום, אלומיניום ובפלדות בעלות חוזק גבוה, מפחיתים את משקלה של הסידרה 5 סדאן בעד 100 ק"ג מזה של קודמתה. השלדה בעלת התכנון החדש, מרכז הכובד הנמוך, חלוקת המשקל המאוזנת שהיא סימן היכר של BMW, והמרכב הקל המציע קשיחות פיתול יוצאת מן הכלל, משלבים חוויית נהיגה בעלת דינמיות נפלאה עם הנוחות למרחקים ארוכים המפורסמת של BMW סידרה 5. אפשרויות שונות, כגון מערכת היגוי אקטיבית (Integral Active Steering ), מוסיפות כישורים נוספים לחבילה כללית ממוקדת בדינמיות, שמתוכננת להבטיח ש-BMW סידרה 5 תתייצב שוב בראש הקבוצה שלה. מקדם הגרר של ה-BMW סידרה 5 סדאן החדשה, שאורכה עומד על 4,935 מ"מ, (cd=0.22 בתצורה היעילה ביותר) מציב את הרף בקבוצה שלה.

BMW סידרה 5 החדשה (צילום: יח"צ)

כל המנועים במערך הדגמים של סידרה 5 החדשה שייכים למשפחת מנועי BMW EfficientDynamics המודולארית החדשה. טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW מעניקה ביצועים מעולים יחד עם חיסכון יוצא מן הכלל בדלק. בשלב ההשקה נציע שני מנועי בנזין, כשהם פועלים בשילוב עם הנעה אחורית .

מנוע ה-2.0 ליטר 4 צילינדרים בטור של ה-BMW 530i מפתח מומנט מרבי של 35.7 קג"מ והספק מרבי של 252 כ"ס. צריכת הדלק שלו במחזור המשולב עומדת על 5.5 ליטר ל-100 ק"מ, ה-BMW 530i מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות בדרכה למהירות מרבית של 250 קמ"ש.

המנוע הבכיר בהשקה יהיה המנוע עם הספק של   340 כ"ס בו מצוידת ה-BMW 540i החדשה. מנוע ה-3 ליטר עם 6 צילינדרים בטור מפיק מומנט של 45.9 קג"מ. למרות ההספק הנוסף והדינמיות החדה יותר, תאוצה מ 0-100 קמ"ש 5.1 שניות , צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 6.6 ליטר ל-100 ק"מ בלבד.

BMW M550i xDrive: בחודשי הקיץ תושק בישראל את גרסת הביצועים  עם מנוע 8 צילינדרים בנפח 4,395 סמ"ק המפיק 462 כ"ס ב,5,500 סל"ד ומאיץ מ 0-100 קמ"ש ב4.0 שניות! צריכת דלק משולבת 8.9 ליטר ל-100 ק"מ.

530e iPerformance  : בהמשך להצלחת גרסת ה Plugin Hybrid  של סידרה 3 (330e ) בישראל, בחודשי הקיץ תושק גם ההיברידית הנטענת של סידרה 5 החדשה. השילוב של תפיסת ההנעה החשמלית eDrive של BMW ומנוע בנזין 4 צילינדרים מפיק פליטות CO2 נמוכות להפליא של 46 גרם/ק"מ בלבד וצריכת דלק נמוכה של 2.0 ליטר/100 ק"מ*. ההספק הכולל של המערכת הוא 252 כ"ס והיא תאיץ מ0-100 קמ"ש ב6.2 שניות (זהה לדגם ה-530i). טווח הנסיעה החשמלי עומד על 46-50 ק"מ.

המחירים בשלב ההשקה במרץ 2017:

BMW 530i Sport  252 כ"ס – 495,000 ₪

BMW 540i Sport  340 כ"ס – 545,000 ₪

BMW 540i Exclusive  340 כ"ס – 620,000 ₪

Print Friendly
פוסט זה פורסם בקטגוריה דן, פנאי, רכב, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.