Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 11 בפברואר, 2017

תפוס ת'אגוז, בל, הבוסית, המשפחה הפרסית שלי, לאורך כל הדרך, נרדפת, עמק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 תפוס ת'אגוז | Acorns: Operation Crackdown | Get Squirrely | Animal Crackerz, ערוץ Yes5 

פרנקי הסנאי החלקלק והשובב, מגלה שתאגיד ענק השתלט ולקח את כל האגוזים מהיער שממנו הגיע וזאת במטרה לייצר חמאת אגוזים טעימה ואיכותית. פרנקי יודע שהוא היחיד שביכולתו להציל את היער, ויחד עם חברו הטוב קודי הדורבן, הוא מתכנן שוד אגוזים גדול ונועז שיציל את עתיד את תושבי היער. מדובבים לעברית: סער בדישי, שירלי לילו. במאי: רוס ונוקור. ארה"ב 2015. בהנפשה גרועה במיוחד, העלילה מנסה לספר סיפורו של סנאי, אבל נתקעת בלי הומור, רגש או חוכמה. ציון: 

11:20 בל Belle, ערוץ Hot דרמה 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 05 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

16:40 הבוסית The Boss, ערוץ Hot גולד 

הבמאי והשחקן, בן פלקון ("תמי", "דיברנו מספיק"), כתב וביים את הקומדיה הפסיכית. מישל דרנל היתה פעם אשת עסקים בכירה, טייקון אמיתי בענף התעשייה עם פה גדול מאין כמוהו. אולם אחרי שנתפסה במעילה ובשימוש במידע פנים במסחר מניות – היא נשלחת לכלא למספר חודשים. דרנל יוצאת לחופשי ומשקיעה מאמצים של ממש בשינוי התדמית הפגועה, אולם אותם אנשים שסבלו מהתנהגותה הדורסנית, היהירה והביצ'ית לא יוותרו בקלות על נקמה. הם מוצאים דרכים משעשעות במיוחד להשיב לה כגמולה. שחקנים: מליסה מקארת'י, פיטר דינקלג', קריסטן בל, קתי בייטס, טיילר לאבין, אווה פיטרסון. ארה"ב, 2016. מקארת'י משעשעת כתמיד, אך היא אינה מספיקה כדי להחזיק קומדיה דלה ולא משעשעת כלל. ציון: 

22:00 המשפחה הפרסית שלי All Three of Us | Nous trois ou rien, ערוץ Yes3 

מבוסס על סיפור חייו של הקומיקאי מוזיקאי הצרפתי, קאירון, שביים את סרטו הראשון ומשחק בו. איראן, שנות השבעים. על רקע עלייתו של חומייני לשלטון מבינים פעיל פוליטי מרקסיסטי ואשתו שהם איבדו תקווה בארצם, ומחליטים לעשות הכל כדי לעזוב ולתת לילדיהם עתיד טוב יותר. הם עוברים לצרפת ואנחנו זוכים להצצה לסיפור חייו של הקומיקאי. שחקנים נוספים: ליילה בקטי, ג'רארד דרמון. צרפת, 2015. הסרט מלא חן וחיבה, אך בוודאי לא יחרט בזיכרון הצופים. ציון: 

22:00 לאורך כל הדרך All The Way, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 24 במאי, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

22:00 נרדפת Possession Addicted, ערוץ לייפטיים 

חייה של ג'ס, בחורה צעירה ויפה, עוברים תפנית קשה כאשר בעלה ואחיו התאום נפצעים בתאונת דרכים. בעוד גיסה שוקע בתרדמת עמוקה מתעורר רומן וטוען שהוא בעצם אחיו. הוא עובר לגור בביתה של ג'ס ומפתח כלפיה אובססיה כשהוא מחשיב אותה מעתה לאשתו. האם יתכן כי נשמתו של הבעל עברה לגופו של אחיו? שחקנים: שרה מישל גלר ("באפי ציידת הערפדים"), לי פייס ("שומרי הגלקסיה"). בימוי: ג'ואל ברגוול, סיימון סנדקוויסט. ארה"ב, 2008.

23:30 עמק Valley, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

דרמת הביכורים המטלטלת של סופי ארטוס, בכיכובם של מאור שוייצר, ג'וי ריגר, נווה צור ורועי ניק. סיפורם של שלושה בני נוער רגישים שנאלצים להתמודד עם אלימות: לינוי וג'וש, בני 17 הם חברי ילדות, שגרים באותם שיכונים במגדל העמק. ג'וש הוא בריון קטן, בודד, שמתעניין רק בכלב הקטן שלו. לינוי חולמת להיות שחקנית מפורסמת אבל אף אחד לא מאמין בה. דוד הוא ילד חדש בעיר, שמקיף את עצמו בספרים ובמוזיקה ומצטרף לחבורה שנאלצת להתעמת עם אחיו הגדול והאלים של ג'וש. ישראל, 2014.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן