Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 12 בפברואר, 2017

הדרך 2, הממלכה הסודית של בורנאו, גוף האדם: מלידה עד מוות, נפלאות המטבח האירי, הפנים הבאות 2, שיטת הפליאו, מייד אין צ'יינה, חופשה ברומא, ציידי הלווייתנים, שערוריות בעולם האופנה, היפים והמרוששים, השטיח האדום: גראמי 2017
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדרך 2 The Path 2, סלקום TV 

סדרה של חברת הולו Hulu, ובמרכזה משפחה אמריקנית החיה בתוך כת שנויה במחלוקת ששמה 'מאייריזים'. ספוילר – בעונה השנייה חברי התנועה מנסים להבין את עזיבתו המסתורית של ד"ר מאייר. אדי קלירי (ארון פול, "שובר שורות"), אבי המשפחה שחווה משבר אמון ובחן את האפשרות המסוכנת לצאת מהכת, מתייסר עם חזיונות מוזרים, נאבק עם חיים חדשים בעולם החילוני, בעוד אשתו שרה (מישל מונאהן, "בלש אמיתי"), אחת הבכירות בתנועה ומקורבת מאוד למנהיג הכת קאל רוברטס (יו דאנסי, הסדרה "חניבעל"), בוחרת לעמוד לצידו של קאל כ'שומרת האור', למרות הספקות שיש לה לגביו. כאשר שרה למדה לבסוף על עברו האפל של קאל, היא קוברת את האמת לטובת התנועה. קאל ושרה, הפעם קרובים מתמיד, שואפים לכפר על מעשיהם הרעים, בעוד אדי, שמתעמת עם חזיונות שנגלים לו, מגלה את האמת על עזיבתו של ד"ר מאייר.

19:00 הממלכה הסודית של בורנאו | Borneo's Secret Kingdom, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild 

נהר הקינאבאטאנגאן זורם מליבה של בורנאו ובו שפע של חיים. עמוק מתוך ההרים ועד לים, הקינאבאטאנגאן מוקף בג'ונגלים, מסתורין וקסם.

21:00 גוף האדם: מלידה עד מוות | Cradle To Grave, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

תוכנית המביאה את סיפורו של גוף האדם, לאורך המסע שאנו מכנים החיים. התוכנית מלווה באפקטים המיוחדים של דייויד בארלואו.

21:30 נפלאות המטבח האירי | Kitchen Hero: Rediscovering The Irish Kitchen, ערוץ האוכל 

לאחר תכניתו "טעימה מאירלנד", שב דונאל סקיהאן, התשובה האירית לג'יימי אוליבר. הפעם יבחן סקיהאן 50 שנות בישול אירי בהשראת מתכוניה של תרזה פיצגיבון, מבחרת ספרי בישול אגדית. מדי פרק דמות המקיימת קשר קולינרי ואישי עם כתיבתה של פיצגיבון ונגלה מחדש טכניקות בישול מסורתיות.

21:50 הפנים הבאות 2 | The Face 2, ערוץ החיים הטובים 

דוגמניות העל: נעמי קמפבל, אן וי ו-לידיה הרסט בתחרות למציאת הפנים הבאות של עולם האופנה. כל אחת מהדוגמניות תאמן קבוצה של טירוניות במסגרת תובענית של  משימות, אודישנים וימי צילום מפרכים. במהלך הדרך יזכו הצופים, כמו גם הדוגמניות המתחילות, להצצה אל עולמה הקשוח של התעשייה, אתגריה ותביעותיה. המתחרות ייהנו מהידע המופלג שצברו המנטוריות שלהן וייחשפו למיטב הסטייליסטים, המעצבים והצלמים שיש לממלכת הזוהר להציע. בסופה של התחרות רק מתמודדת אחת תזכה להיות הפנים הבאות של מותג הקוסמטיקה 'אולטה'.

22:00 שיטת הפליאו The Paleo Way, ערוץ הבריאות 

השף פיט אוונס יוצא למסע בעקבות הדיאטה הפליאוליתית, או בקיצור פליאו. בדרכו יראיין אנשי מדע, תזונה והיסטוריה המתמחים בפליאו ובתזונה, ויכיר את המטבח המטבח  הפליאוליתי במפגשיו עם טבחים ובבישול במטבח ביתו. נתלווה אליו שעה שילמד על תחליפים לקמח, יחקור את סגולותיהן של ביצים אורגניות, יחשוף את תכונותיו הבריאות של מח עצם ועוד.

22:00 מייד אין צ'יינה Confucius was a Foodie, ערוץ האוכל 

המטבח הסיני הוא אחד המטבחים העתיקים והמתוחכמים בעולם. הוא נצרך מדי יום על ידי מאות מיליוני אנשים ומשפיע על תרבותן הקולינרית של מדינות רבות. השפית הידוענית קרולין קושינג לוקחת את הצופים למסע בן 5,0000 שנה אל נבכי המסורת של המטבח הסיני, ההיסטוריה שלו והשפעתו על תרבות האוכל העולמית. במהלך פרקי הסדרה תחקור קושינג את המטבח הקנטונזי, הבישול הסצ'ואני, ותיפגש עם שלושה שפים שידריכו אותה בין הסגנונות הרבים של הקולינירה הסינית.

22:00 חופשה ברומא | Roman Holiday, ערוץ Yes3 

קומדיה רומנטית שכתב דלטון טרמבו. התסריט זכה באוסקר (וכך גם הסרט עצמו) אולם הפרס ניתן לתסריטאי אחר, כיוון שטרמבו היה באותו זמן ברשימה השחורה של הוליווד ושמו לא הופיע על הסרט. רק שנים מאוחר יותר תוקן העוול והוא קיבל את הפרס ואת הקרדיט. אודרי הפבורן בתפקידה הגדול הראשון, זכתה באוסקר על תפקיד הנסיכה שבורחת ויוצאת ליום כיף ברומא. גרגורי פק הוא העיתונאי שנתקל בה במקרה ומתלווה אליה לשם הסקופ, אולם מתאהב בה במקום. במאי: וויליאם וויילר. ארה"ב, 1953. סרט משעשע, יפה ובהחלט מצחיק ורומנטי. קלאסיקה קולנועית. ציון: 
 
22:00 ציידי הלווייתנים The Islands and the Whales, ערוץ Yes דוקו 

תושבי איי פארו המבודדים, ששוכנים בצפון האוקיינוס האטלנטי בין סקוטלנד, נורבגיה ואיסלנד, ביססו את תרבותם וכלכלתם במשך אלפי שנים על צייד של עופות ים ולוויתנים. אך אם בעבר הטבע היה ענק והאנשים היו פצפונים הרי שכעת המצב התהפך. צילום שמביא הסרט, ממעוף הציפור, מראה קהילה עצמאית שמסורה לטבע אך מאבדת קשר עם התפתחות העולם שמסביבה. עם הזמן, עופות הים החלו להעלם ורופא מקומי גילה שהזיהום בים הופך את בשר הלוויתנים לרעיל ומסוכן למאכל בני האדם. לאט לאט תושבי המקום מבינים שלאורח החיים הקדום שלהם יש תאריך תפוגה. אל תוך המורכבות הזאת מגיעים אל האיים חברי ארגון זכויות בעלי חיים, ובראשם הפעילה פמלה אנדרסון לצד האגודה לשימור הים (ארגון SSCSS) ומפגינים כנגד הצייד של תושבי המקום. מצד התושבים הם נתפסים כאימפריאליסטים שמתערבים בתרבותם ובחייהם ואילו  בעיני הפעילים נתפסים התושבים כבורים ופרימיטיביים. שני הצדדים מעלים בסרט את הדיון המורכב ממילא בכל הקשור לזהות, שימור הסביבה, רווחת התושבים לצד רווחת בעלי החיים, מסורות עתיקות לצד העתיד אליו העולם מתקדם. בימוי: מייק דיי. 82 דקות, אנגליה / דנמרק, 2016.

22:00 שערוריות בעולם האופנה Fashion Scandals, ערוץ Hot8 

מה עומד מאחורי השערוריות הגדולות ביותר של עולם האופנה? הסרט לוקח אותנו אל מאחורי הקלעים של השערוריות הידועות ביותר שבלעדיהן עולם האופנה היה הרבה פחות נוצץ, וחלקן נובעות מהאופי המוחצן של מעצבי האופנה ודוגמניות העל ששולטים בעולם זה. השערוריות המדוברות של נעמי קמפבל, טום פורד ובית גוצ'י, ג'ון גליאנוועוד. צרפת, 2016.

22:40 היפים והמרוששים | Beautiful but Broke, ערוץ החיים הטובים 

ברוכים הבאים לעולם המוזר והנפלא של תעשיית היופי הוולשית. זהו עולם בו ישנם יותר סלוני יופי, מכוני שיזוף והיכלי קעקועים למטר מרובע מכל מקום אחר בבבריטניה. עולם בו צעירים בעלי הכנסה נמוכה, או ללא הכנסה כלל, יבזבזו את כל ממונם על טיפוח ויופי. הסדרה תעקוב אחר צעירים אלה, ומשאלתם להיראות טוב בכל מחיר אפשרי, או בלתי אפשרי.

23:00 השטיח האדום: גראמי 2017, ערוץ !E 

הספירה לאחור והשטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-59, בהנחיית ריאן סיקרסט וג'וליאנה רנסיק. על השטיח יצעדו השנה שתי הדיוות הבלתי מעורערות של עולם הפופ:אדל וביונסה, שמתחרות זו מול זו בשלוש הקטגוריות החשובות ביותר, כשביונסה מנצחת בנוק אאוט את כל המועמדים במספר מועמדויות (9). אחריה, עם 8 מועמדויות לכל אחד נמצאים דרייק, ריהאנה וקניה ווסט. על השטיח יצעדו גם ג'יימס קורדון שמנחה את הטקס בפעם הראשונה, והמועמדים הישראלים יונתן דגן מההרכב J Wiews, ווניה הימן וגל מוג'ה שמועמדים על הקליפ Up & Up שיצרו עבור קולדפליי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן